![]() |
sandalen
wat vinden jullie nou van sandalen?
Zijn er mensen die dit ook dragen?want zie er best veel mensen mee lopen... |
nogal lelijk eerlijk gezegd.
die dingen met bandjes enzo tenminste, zo'n ding met maar 1 bandje kan nog wel voor op het strand ofzo ;) |
nouja, ze zijn beter dan slippers
..als je er maar geen sokken in draagt ;) ik heb btw teva's :o |
Ik héb sandalen ja.. Van KangaROO.. Maareuhm.. Ze zijn zo lelijk en fout!!!
|
ik snap het ook echt niet dat mensen ermee lopen hoor:confused:
Maar volgens mij zijn er genoeg mensen die het helemaal geweldig vinden.. dus als iemand me hier even kan uitleggen wat er zo mooi en leuk is aan sandalen?? |
ik heb maar 1x mooie gezien, maar die waren dan ook 750 gulden :eek:
voor de rest, blegh |
Slippers of gympen zijn veeeeeeeeeel leuker
|
Citaat:
|
Citaat:
Wiha! Ik ben echt pro-sandaal(sorry mirol,dat ik je woordjuh afpak :p) Wat is er zo lelijk aan als er geen sokken aanzitten?Wiiiiiii,ik is voor de sandaal *ik isj duideluk gezien,hoop ik* |
Citaat:
gympen bootschoenen sportschoenen(zijn er ook veel foute van:s) slippers:p Waarom moet je persé schoenen hebben die een open voorkant hebben:confused: En vaak hebben veel mensen ook nog eens van die hamertenen:( |
Sandalen vind ik niets. Zo suffig!
Van die fluoriserende waterschoentjes zijn veel leuker:cool: Klinkt Misschien een beetje vreemd. Maar ik zag laatst een hele hippe man met een pantalon met die waterschoentjes rond lopen. Het zag er best wel gaaf uit... |
Citaat:
maar het loopt gewoon lekker, en zijn lekker fris :p schoenen zijn gelijk zo warm (als het Echt warm is) |
Citaat:
Ok, "de" nog een alternatief: waterschoentjes;) |
Citaat:
|
Citaat:
neeeej,waterschoentjes zijn niej mooi. |
Citaat:
|
Citaat:
niet met hak,vind ik te sjiek,en te vrouwelijk :p |
Citaat:
Sandalen, ach ja nee ik vind het walgelijk eigenlijk. 'T ziet er niet uit, van die lelijke tenen er onder vandaan, en nee bah. |
Citaat:
waar blijft mirol?:d |
Citaat:
Nee, ik ben niet zo'n fan van sandalen, eigenlijk.. |
http://www.babywinkel.nl/Content/Lar...ges/251666.jpg
maar dan wel een paar maatjes groter graag:) |
me me me!!!! ik heb toevallig heeeeeeeele mooie tenen :p
|
soms zijn ze wel handig, bvb als je naar griekenland gaat ofzo in gewone schoenen stik je daar gewoon zowat, maar neem dan niet van die vage dingen maar wel een btje mooie!!!
|
ik heb van die jezus-sandalen en ik heb 'hippiesandalen' met zo'n plateauzool en bloemen op de band.. draag ze alleen vrijwel nooit (meer) :)
|
hmmmz, hangt er maar helemaal vanaf wat voor sandaaltjes ut zijn...
van die teva-achtige dingen zijn heel handig en zitten fijn (heb zuh zelf niet mja, leen ze wellus enzow op vakantie). en tja, ik heb ook een paar sandaaltjes... hele normale dingen met bandjes maar zonder hak, gwoon af en toe wel luchtig alsk op weg ben naar ut zwembad (ja vorig jaar dan). weer us een vaag topic mja... |
hang er helemaal vanaf wat voor sandaaltjes...ik gaat zelf binnekort sandaaltjes kopen met van die touwtjes die je om je benen kan doen...die vink heel lief en omdat ik op vak. ga naar een land waar het 35 graden is vind ik sandalen wel handig
|
Citaat:
|
hmmmz nie ech mooi. ik vind ze zelf ook nie ech lekker zitten
|
Citaat:
|
ik vind de meeste sandalen heel leluk
vooral met (hoogopgetrokken) sokken! maar met dunne bandjes vind ik nog best leuk, hoewel in iets van gympen leuker vind |
Khad ze een keertje gekocht omdat ik met me teen een open schoen moest hebbe, wannik heb een probleempje met me teen!! En toen heb ik wel leuke gevonde eigelijk. Bes wel mooi! Maar die jezussandaaltjes vinnik nooit zo leuk, behalve bij kinderen want dat kan het soms heel schattig staan! :)!!
|
Citaat:
|
hmm, die jezus-sandalen vind ik niemooi, maar die 'hippiesandalen' (thnx Paranoide) vind ik wel heel mooi met van die plateauzolen, dat is wel vrouwelijk zegmaar, ik ga dr wat kopen in het spijkerstof
|
Ik heb geen sandalen..
draag wel heel af en toe slippers naar school.. dat hoort hier :D |
Citaat:
|
ik heb van die jezusdingen tsja ze lopen lekker hoor :D alleen ik walg van voeten vana ndere mensen kan der niks aan doen, dus alleen ik mag in sandalen :D geghehee.. maarem neuh sandalen zijn lief mits je schone voeten hebt, meisje die ik ken had allemaal schimmel langs der teenagels :( iew
|
whaa, ik heb jezussandalen (y) :)
ik vind ze koel. MAAR ALLEEN ZONDER SOKKEN! toevoegsel: oow, ik werd geroepen door shanli :eek: nja, hier ben ik! ik heb ook teva's, paarse, mooie! en ze lopen superfijn. waarom ik sandalen heb? nouwem, ik werk in de zomer in de sportzaak van mijn oom, waar ze dus ook sandalen verkopen. iedereen liep daar op sandalen, maar ik kwam daar aangezet met supergrote skateschoenen. die mocht ik niet aan van mijn oom :) en ik liep al een paar maanden te zeuren dat ik die paarse teva's zo mooi vond. en toen kreeg ik die (y) |
Citaat:
ik heb der van Montrex,drie bandjes,een over mijn tenen,een langs mijn voet(verticaal) en nog een aan het begin van mijn voet,ze zijn beige-achtig van kleur met zwart,supermooi!!!!!! Ik heb sandalen,euhm ja,niet echt een reden,omdat ik ze mooi vind.:p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11. |