Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   sandalen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=89204)

Li 12-05-2002 18:35

sandalen

wat vinden jullie nou van sandalen?
Zijn er mensen die dit ook dragen?want zie er best veel mensen mee lopen...

beuk 12-05-2002 18:36

nogal lelijk eerlijk gezegd.

die dingen met bandjes enzo tenminste, zo'n ding met maar 1 bandje kan nog wel voor op het strand ofzo ;)

de 12-05-2002 18:37

nouja, ze zijn beter dan slippers
..als je er maar geen sokken in draagt ;)

ik heb btw teva's :o

Qamra 12-05-2002 18:38

Ik héb sandalen ja.. Van KangaROO.. Maareuhm.. Ze zijn zo lelijk en fout!!!

Li 12-05-2002 18:38

ik snap het ook echt niet dat mensen ermee lopen hoor:confused:
Maar volgens mij zijn er genoeg mensen die het helemaal geweldig vinden.. dus als iemand me hier even kan uitleggen wat er zo mooi en leuk is aan sandalen??

italianboy 12-05-2002 18:39

ik heb maar 1x mooie gezien, maar die waren dan ook 750 gulden :eek:

voor de rest, blegh

kneisje 12-05-2002 18:39

Slippers of gympen zijn veeeeeeeeeel leuker

de 12-05-2002 18:40

Citaat:

Li schreef:
Maar volgens mij zijn er genoeg mensen die het helemaal geweldig vinden.. dus als iemand me hier even kan uitleggen wat er zo mooi en leuk is aan sandalen??

niks, maar wat is het alternatief?

shanli 12-05-2002 18:41

Citaat:

Li schreef:

sandalen zijn leuk,leuk,leuk!!!!!!
Wiha!
Ik ben echt pro-sandaal(sorry mirol,dat ik je woordjuh afpak :p)
Wat is er zo lelijk aan als er geen sokken aanzitten?Wiiiiiii,ik is voor de sandaal

*ik isj duideluk gezien,hoop ik*

Li 12-05-2002 18:42

Citaat:

de schreef:

niks, maar wat is het alternatief?

voor heren:
gympen
bootschoenen
sportschoenen(zijn er ook veel foute van:s)
slippers:p

Waarom moet je persé schoenen hebben die een open voorkant hebben:confused:
En vaak hebben veel mensen ook nog eens van die hamertenen:(

bertbart 12-05-2002 18:43

Sandalen vind ik niets. Zo suffig!
Van die fluoriserende waterschoentjes zijn veel leuker:cool: Klinkt Misschien een beetje vreemd. Maar ik zag laatst een hele hippe man met een pantalon met die waterschoentjes rond lopen. Het zag er best wel gaaf uit...

de 12-05-2002 18:44

Citaat:

Li schreef:

voor heren:
gympen
bootschoenen
sportschoenen(zijn er ook veel foute van:s)
slippers:p

Waarom moet je persé schoenen hebben die een open voorkant hebben:confused:
En vaak hebben veel mensen ook nog eens van die hamertenen:(

ja, dat snap ik wel
maar het loopt gewoon lekker, en zijn lekker fris :p
schoenen zijn gelijk zo warm (als het Echt warm is)

Li 12-05-2002 18:45

Citaat:

bertbart schreef:
Van die fluoriserende waterschoentjes zijn veel leuker:cool: Klinkt Misschien een beetje vreemd. Maar ik zag laatst een hele hippe man met een pantalon met die waterschoentjes rond lopen. Het zag er best wel gaaf uit...

jaaa, waterschoenen had ik vroeger ook:cool:

Ok, "de" nog een alternatief: waterschoentjes;)

shanli 12-05-2002 18:45

Citaat:

de schreef:

ja, dat snap ik wel
maar het loopt gewoon lekker, en zijn lekker fris :p
schoenen zijn gelijk zo warm (als het Echt warm is)

idd,maar me heeft echt hele lange tenen,(hamertenen),maar daar laat ik het niet voor.Dit jaar heeft ik hele mooie sandaaltjes,wiiiii

shanli 12-05-2002 18:46

Citaat:

Li schreef:

neeeej,waterschoentjes zijn niej mooi.

Li 12-05-2002 18:47

Citaat:

shanli schreef:

idd,maar me heeft echt hele lange tenen,(hamertenen),maar daar laat ik het niet voor.Dit jaar heeft ik hele mooie sandaaltjes,wiiiii

ja, maar bedoel jij sandaaltjes met hak? of het jezusmodel om het maar even lomp te zeggen?

shanli 12-05-2002 18:52

Citaat:

Li schreef:

ja, maar bedoel jij sandaaltjes met hak? of het jezusmodel om het maar even lomp te zeggen?

neej neej neej,het jezusmodel :cool: :cool:,maar die mocht ik niet ,dus heb ik maar 'een ander jezusmodel' gekozen
niet met hak,vind ik te sjiek,en te vrouwelijk :p

rodina 12-05-2002 18:59

Citaat:

bertbart schreef:

Ow die zijn echt geweldig, waterschoenen :D Echt zoooo koel, ik wil van die waterschoentjes met alle kleurtjes van de regenboog, maar die gaan maar tot maat 28 :confused:

Sandalen, ach ja nee ik vind het walgelijk eigenlijk. 'T ziet er niet uit, van die lelijke tenen er onder vandaan, en nee bah.

shanli 12-05-2002 19:01

Citaat:

rodina schreef:

Ow die zijn echt geweldig, waterschoenen :D Echt zoooo koel, ik wil van die waterschoentjes met alle kleurtjes van de regenboog, maar die gaan maar tot maat 28 :confused:

Sandalen, ach ja nee ik vind het walgelijk eigenlijk. 'T ziet er niet uit, van die lelijke tenen er onder vandaan, en nee bah.

waarom steunt niemand mij? :'(
waar blijft mirol?:d

Scarlett 12-05-2002 19:13

Citaat:

rodina schreef:

Die heb ik nog ergens. *grin* :D

Nee, ik ben niet zo'n fan van sandalen, eigenlijk..

bertbart 12-05-2002 19:24

http://www.babywinkel.nl/Content/Lar...ges/251666.jpg
maar dan wel een paar maatjes groter graag:)

utopian me 12-05-2002 19:52

me me me!!!! ik heb toevallig heeeeeeeele mooie tenen :p

belleblaasbel 12-05-2002 19:56

soms zijn ze wel handig, bvb als je naar griekenland gaat ofzo in gewone schoenen stik je daar gewoon zowat, maar neem dan niet van die vage dingen maar wel een btje mooie!!!

Paranoide 12-05-2002 20:02

ik heb van die jezus-sandalen en ik heb 'hippiesandalen' met zo'n plateauzool en bloemen op de band.. draag ze alleen vrijwel nooit (meer) :)

Lentekriebel 12-05-2002 20:53

hmmmz, hangt er maar helemaal vanaf wat voor sandaaltjes ut zijn...
van die teva-achtige dingen zijn heel handig en zitten fijn (heb zuh zelf niet mja, leen ze wellus enzow op vakantie).
en tja, ik heb ook een paar sandaaltjes... hele normale dingen met bandjes maar zonder hak, gwoon af en toe wel luchtig alsk op weg ben naar ut zwembad (ja vorig jaar dan).
weer us een vaag topic mja...

the reflecting god* 12-05-2002 20:59

hang er helemaal vanaf wat voor sandaaltjes...ik gaat zelf binnekort sandaaltjes kopen met van die touwtjes die je om je benen kan doen...die vink heel lief en omdat ik op vak. ga naar een land waar het 35 graden is vind ik sandalen wel handig

shanli 13-05-2002 17:52

Citaat:

the reflecting god* schreef:
hang er helemaal vanaf wat voor sandaaltjes...ik gaat zelf binnekort sandaaltjes kopen met van die touwtjes die je om je benen kan doen...die vink heel lief en omdat ik op vak. ga naar een land waar het 35 graden is vind ik sandalen wel handig
jaaa,die zijn ook mooi!Alleen passen die niet bij mij :( maar dat vind ik niet erg :D

maantje tuurt 13-05-2002 17:54

hmmmz nie ech mooi. ik vind ze zelf ook nie ech lekker zitten

Darkwell 13-05-2002 19:34

Citaat:

de schreef:
nouja, ze zijn beter dan slippers
..als je er maar geen sokken in draagt ;)

ik heb btw teva's :o

ik heb ook teva`s, die dingen lopen heerlijk en zijn nog best mooi ook.

*Liene* 13-05-2002 19:48

ik vind de meeste sandalen heel leluk
vooral met (hoogopgetrokken) sokken!
maar met dunne bandjes vind ik nog best leuk, hoewel in iets van gympen leuker vind

Bl@Bl@ 13-05-2002 19:53

Khad ze een keertje gekocht omdat ik met me teen een open schoen moest hebbe, wannik heb een probleempje met me teen!! En toen heb ik wel leuke gevonde eigelijk. Bes wel mooi! Maar die jezussandaaltjes vinnik nooit zo leuk, behalve bij kinderen want dat kan het soms heel schattig staan! :)!!

Eaglewing 13-05-2002 20:22

Citaat:

Li schreef:

Li, ik ben het roerend met je eens, maar hierin ga je toch echt te ver! Met zulke zgn 'waterschoenen' ga je toch niet de stad in:eek:

boardbabe 13-05-2002 21:34

hmm, die jezus-sandalen vind ik niemooi, maar die 'hippiesandalen' (thnx Paranoide) vind ik wel heel mooi met van die plateauzolen, dat is wel vrouwelijk zegmaar, ik ga dr wat kopen in het spijkerstof

maar 14-05-2002 00:30

Ik heb geen sandalen..
draag wel heel af en toe slippers naar school.. dat hoort hier :D

Gwen. 14-05-2002 08:35

Citaat:

bertbart schreef:
http://www.babywinkel.nl/Content/Lar...ges/251666.jpg
maar dan wel een paar maatjes groter graag:)

Dat vind ik ook echt iets voor jou :), echt cute

MelodyofÐeath 14-05-2002 09:00

ik heb van die jezusdingen tsja ze lopen lekker hoor :D alleen ik walg van voeten vana ndere mensen kan der niks aan doen, dus alleen ik mag in sandalen :D geghehee.. maarem neuh sandalen zijn lief mits je schone voeten hebt, meisje die ik ken had allemaal schimmel langs der teenagels :( iew

punkyfish 14-05-2002 11:24

whaa, ik heb jezussandalen (y) :)

ik vind ze koel. MAAR ALLEEN ZONDER SOKKEN!

toevoegsel: oow, ik werd geroepen door shanli :eek: nja, hier ben ik! ik heb ook teva's, paarse, mooie! en ze lopen superfijn. waarom ik sandalen heb? nouwem, ik werk in de zomer in de sportzaak van mijn oom, waar ze dus ook sandalen verkopen. iedereen liep daar op sandalen, maar ik kwam daar aangezet met supergrote skateschoenen. die mocht ik niet aan van mijn oom :) en ik liep al een paar maanden te zeuren dat ik die paarse teva's zo mooi vond. en toen kreeg ik die (y)

shanli 15-05-2002 14:30

Citaat:

punkyfish schreef:
whaa, ik heb jezussandalen (y) :)

ik vind ze koel. MAAR ALLEEN ZONDER SOKKEN!

toevoegsel: oow, ik werd geroepen door shanli :eek: nja, hier ben ik! ik heb ook teva's, paarse, mooie! en ze lopen superfijn. waarom ik sandalen heb? nouwem, ik werk in de zomer in de sportzaak van mijn oom, waar ze dus ook sandalen verkopen. iedereen liep daar op sandalen, maar ik kwam daar aangezet met supergrote skateschoenen. die mocht ik niet aan van mijn oom :) en ik liep al een paar maanden te zeuren dat ik die paarse teva's zo mooi vond. en toen kreeg ik die (y)

lol

ik heb der van Montrex,drie bandjes,een over mijn tenen,een langs mijn voet(verticaal) en nog een aan het begin van mijn voet,ze zijn beige-achtig van kleur met zwart,supermooi!!!!!!
Ik heb sandalen,euhm ja,niet echt een reden,omdat ik ze mooi vind.:p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11.