![]() |
Wat is het vernederendste wat je ooit hebt gedaan/ondergaan?
Wat is het vernederendste wat je ooit hebt gedaan/ondergaan? Ik heb zelf nooit echt iets vernederends ondergaan, maar we mijn toenmalige vriendin laten ondergaan: ik mocht haar opdrachten geven, die ze volgens afspraak niet mocht weigeren en toen heeft ze me gepijpt en kwam ik klaar in haar gezicht en ze mocht toen het sperma niet uit haar gezicht halen en ze moest dus met ondergespoten snoetje naar de snackbar om 2 ijsjes te gaan kopen....Ik liep op een afstandje mee om de reacties te bekijken....
Iemand andere voorbeelden?? |
Als het om gewone sex gaat, die binnenshuis blijft en tussen mij en mijn partner blijft, vind ik niets vernederend. We zijn gelijk. In mijn gezicht gespetterd worden is juist wel leuk, en ook van hem uit niet vernederend bedoeld.
En rare opdrachtjes a la 9 1/2 weeks, nee, doen we niet. Saai he. Hadden jullie vast niet van mij gedacht. |
Ze moest met haar mond vol diarree langs de deuren gaan en om strontverdikker vragen, met tepelklemmen om, een komkommer in d'r kont en een bos wortelen in d'r kut
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dit topic lezen
|
ik vind vernederd worden niet sexy, eigenlijk. En vernederen ook niet. Dingen die andere mensen vernederend vinden kan ik best leuk vinden maar doordat ik ze dan leuk vindt is het ook niet meer vernederend.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik denk dat opdrachtjes in de vorm van, jij moet doen wat ik zeg, en binnenshuis, het meest onderdanig is, maar zowel ik als mijn vriendin, willen elkaar niet voor lul zetten
|
ver·ne·de·ren (ov.ww.)
1 geringschattend bejegenen => humiliëren, iem. als een /vod/hond/ behandelen, tegen iem. aan pissen nee doe ik zowiezo nooit... (bij niemand) |
Citaat:
zo van 'hmmm...ik vind t wel een goed idee om t gezicht van mn vriendin onder te cummen en dr dan ijsjes te laten halen'...:D (...of je had gewoon veel zin in ijs dat kan ook...) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als dat niet nog geiler is voor je..?! [dat vind je vast, want zo kansloos ben je wel.] |
Citaat:
|
Ik ken wel een paar meiden die zoiets geil zouden vinden, dus zó vreemd is het ook weer niet :p.
Het vernederendste wat ik ooit heb gedaan ga ik even niet melden, ik heb al een reputatie :o. |
Ik laat me niet vernederen
|
Ik zou je bijna geloven
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie het nut er niet van in, en het plezier komt bij mij ook niet. En ja, als er mensen zijn die het wel lekker vinden, ga je gang. |
Citaat:
|
Citaat:
|
:nono:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:36. |