![]() |
GEZOCHT: kamer in Nijmegen!!
Hallo allemaal!
Volgend jaar wil ik pedagogiek gaan studeren in Nijmegen en omdat ik een eind moet reizen en het me leuk lijkt om op kamers te wonen (voor me zelf zorgen, nieuwe mensen ontmoeten, leuke dingen doen) wil ik heeellllllll erg graag een kamer. Ik heb al kamernet.nl en studentenkamers.nl geprobeert maar daar krijg ik weinig reactie op. Weet jij of heb jij een kamer die vrij is in of omgeving Nijmegen en wil je iemand van 19 in huis die best sociaal is en het leuk lijkt om af en toe samen dingen te doen. Reageer dan!!! Oja ik hou ook erg van schoonmaken en afwassen!!! Is mijn hobby!!!!! groetjes Eva |
Citaat:
Ik laat het je weten als ik wat hoor! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Interesse in een kraakpand?
|
werd er niet onlangs in nijmegen paar kraakpanden ontruimt ? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie er in een kraakpand wil wonen en zich op de een of andere manier kan identificeren met krakers moet me ff mailen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou mag ik je officieel sjoerd noemen :o |
Citaat:
hehe Jaap (y) Ik moet vanavond optreden in een kraakpand |
Ik zoek ook nog steeds een kamer...
|
ik ooook
ik droomde vannacht dat ik een hele mooie kamer had gevonden, ik had hem helemaal mooi ingericht enzo. en toen werd ik wakker in mijn oude hokkie :o |
Zet anders eens een advertentie in zo'n plaatselijk huis-aan-huis krantje. Bij mijn vriendin was het erg succesvol (ze zocht een kamer in Utrecht).
|
Citaat:
|
Nah ik zal mijn vraag hier ook maar plaatsen dan :)
Ik zoek een kamertje. Zo goedkoop mogelijk, klein is geen probleem, nijmegen oost graag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kleine up, want ik zoek nog steeds... ben benieuwd of dat anders meisje van het vorige topic al wat heeft gevonden.
|
ik ben ook zoekende naar iets onder de 250 E ..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die nu dus Laijun alsnick heeft.
|
pm dr zou k zeggen...
|
heeft die huisbaas toevallig ook nog huizen in arnhem??
|
Citaat:
maar je hebt toch zo een kamer in arnhem?? |
dat zou je denken jah.
jah als je kamers van 300 euro neemt, met een opp. van 12 m2 vind ik toch een beetje te veel. en de goedkope kamers zijn meteen weg natuurlijk... |
Tjah.Ik woon in Wageningen en studeer in Arnhem.Maar woon dus bij mijn ouders.En hoef dus niks te wassen:P
Anders zou ik je wel nemen:D:D Nee grapje.Het is alweer 2 geleden,dat ik met iemand mijn kamer moest delen.In inprincipe was het best cool. Maar het ligt puur aan de persoon zelf.Ik heb niet zoveel zin om met iemand een kamer te delen,die kortzichtig is,of oppervlakkig en/of geen inhoud heeft. Overigens sliep die persoon helemaal gratis.Mja dat mens heeft geluk omdat ze met mijn moeder werkt. |
€50 voor de goude tip :cool::o
|
Citaat:
Een vriendin van me heeft nu echt een mooie kamer op die manier. Ik heb alleen al iets teveel misbruik gemaakt van die huisbaas en wil later eigenlijk ook wel een kamertje :D |
Citaat:
|
Citaat:
in de buurt van het centrum en max €300 incl. graag ;) |
Citaat:
|
€51,- Voor de Gouden Tip
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
€52 + een krat bier? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Beetje laat om nu nog op de fiets te springen, maar ik zal morgen eens naar de van welderenstraat fietsen, ik ken nog iemand :)
|
Damn... 2 Dagen te laat :(
Hij verwees me door naar een paar panden op de willemsweg, maar dat zijn allemaal vrij kleine kamers, volgens mij. Ik ga sowieso even vragen, een kratje HJ kan ik niet laten schieten :o |
Citaat:
tuh tuh :nono: :D |
Citaat:
hoe klein is vrij klein? :o ik wil niet kleiner dan 12m² (y) ik hoef dus geen paleis van 25m² ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal opletten voor jullie, of ik iets zie... (kleine kans, maar goed het idee is wel lief ;)) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07. |