![]() |
Je grootste nachtmerrie :)
geef het maar toe :)
|
Dat het forum gesloten wordt :eek:
hmm misschien iets met spinnen en slangen ofzo |
Geen vrienden meer hebben of andere mensen die mij aardig vinden en ik hen. Lijkt mij vrij vervelend.
|
Citaat:
|
Waarschijnlijk iets met stikken, verdrinken, helemaal alleen op de wereld zijn, dat echt niemand me meer aardig vindt of zo
|
Geen idee. Zal wel iets te maken hebben met enge beesten en tanden die eruit vallen.
Nou ja.. |
Doodgaan, om daarna te denken ontwaakt te zijn uit een droom, om vervolgens weer te sterven in je bed en in een diep zwart gat te vallen, om daarna weer te denken ontwaakt te zijn uit een droom, om vervolgens weer te sterven in je bed en in een diep zwart gat te vallen, enz. enz. :(
|
Ik heb nog nooit 's nachts op een merrie gereden. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
levend begraven worden :eek: :o
gewoon in een kist dan eh, dat iedereen echt denkt dat je dood bent, dan wakker worden in je kist *gruwel* |
ik ben jullie ergste nachtmerrie :o
toch |
Citaat:
|
Verhuizen :|
|
Niet meer in staat zijn om te kunnen voetballen. :)
|
Tsja. Beetje gemeen om dat te zeggen.
|
Citaat:
Verder sluit ik me aan bij stikken, verdrinken en levend begraven worden... |
Dat ik m'n twee beste vriendinnen voorgoed kwijtraak.
*"Mark, wat ben je toch weer klef vanavond"* |
Dat ik nooit meer plezier mag maken :(
|
Als ik door een auto-ongeluk of ernstige ziekte mijn geestescapaciteiten zou verliezen, zodat ik mijn droom hoogleraar te worden niet kan waarmaken. Of dat ik door vergelijkbare omstandigheden vanaf mijn nek verlamd zou raken zodat ik zelfs met de meest basale lichamelijke functies nog hulp nodig heb.
Bah, ik moet mezelf niet bangmaken. :s |
Levend begraven worden, geen vrienden meer hebben of andere mensen die je aardig vinden en iets met slangen.
|
Citaat:
|
Tandpasta die flauwe grappen maakt.
|
Citaat:
|
Geen vrijheid meer hebben.
|
Citaat:
:D |
Geen idee. Vast wel iets, maar ik weet niet wat.
|
communisten aan de macht
|
Dat een van mijn vrienden of m'n familie overlijd ofzo iets.
|
Gehandicapt/verlamd raken.
|
Niemand meer hebben.
|
Citaat:
|
afhankelijk worden van mensen (als in: gehandicapt worden)
een vreselijke dood sterven. |
Citaat:
mijn grootste nachtmerrie: uhh I dunno :) |
* M'n familie en/of vrienden kwijtraken
* Geen toekomst hebben * Gehandicapt worden * etc. * etc. |
Doof en/of blind worden. :o
|
Dat Iederwijs(mijn school) ermee stopt.
|
O! Mijn meest recente nachtmerrie was, dat ik naakt over het kluisjesplein liep, en de meest charmante jongen voorbij liep.
Opzich niet echt erg, maaruh.. Er waren nog 34 leerlingen bij en hij lachte me uit. :bloos: |
Verdrinken
|
En! Dat Muse ermee stopt. BLiss roelt.
|
- In een kamer zitten waarvan de deuropening zo klein is dat ik mezelf er alleen doorheen kan persen.
|
Veganist worden en niet meer kunnen lezen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
verdrinken, vrienden kwijtraken, familie kwijtraken
|
helemaal alleen zijn, dat niemand je meer ergens mee wil helpen. (niet dat ik daar serieus bang voor ben hoor :)).
En een jaar geleden was ik altijd bang voor de gedachte dat de aarde zou vergaan..... :bloos: |
heb vroeger gehad... dat ik droomde van orgelpijpen:s en ik voelde van alles in mijn hoofd steken...
ik droomde toen ook gewoon vaak met ogen open... dus ons pap zat al bijna met mij in het ziekenhuis:s maar ja, was dus een nachtmerrie die ik voelde:S hoop nooit meer zo een akelige nachtmerrie te hebben... heb sindsdien ook een beetje raar gevoel richting orgelpijpen:s en hoe of waar het op slaat ben ik nooit achter gekomen...z al ik ook nooit doen:s maar ja, ik weet niet... ik heb veel nachtmerries voor de rest... dat ik door iets achterna wordt gezeten en verlamd ben en dan op het laatse moment weg kan komen ofzo... maar ja, t went:p |
Dat dit huis in brand vliegt en al mijn boeken afbranden, inclusief die waar ik de grootste moeite voor heb gedaan om ze in mijn bezit te krijgen :( (denk aan lange speurtochten langs tweedehands boekwinkels)
|
Dat Letteren bevolkt wordt met Fancykinderen :eek: :(
Grim |
Dat fotopagina offline gaat: nu dus :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04. |