![]() |
aphex twin
wat vind je ervan? wat is het beste album? nog nieuws over deze man?
post het hier |
de analogue bubblebath serie is dope.
|
Coole neger is dat (:
Ik wacht al een poos op de verzamelde werken tot 92. Dat label schijnt failliet te zijn, maar iemand van de platenzaak zocht er naar, misschien weer eens langshoppen. |
Citaat:
(dit heeft wel uitleg nodig....) |
Citaat:
|
Muziek
Hier kun je kletsen over je favoriete cd's en bands! Van hardcore tot knuffelrock, van Aphex Twin tot Coldplay. |
het is vette shit, die gast is krankzinnig, hij heeft meer platen uitgebracht dan ik van hem ken dus geen idee welke de beste is
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ken t eigenlijk nie :x zal t wel ff ergens vandaan halen..
|
Selected ambient works 85 - 92 m'n favo album
"On" en "Maximum electronica" m'n favo trax :cool: |
Ken een paar nummers, zijn wel cool. Polynomial C is geweldig (y)
|
he big stretch jij was toch zo uber hiphop
|
ja fan in de zaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
had pas een plaat van smojphace gekocht, blijkt dus ook aphex twin te zijn. gewoon mofo breakcore (y)
verder is selected ambient works idd mijn favo (y) |
aphex twin heeft leuke zooi maar ook rotzooi maar das met iedere artiest zo.. k vind windowlicker wel strak & kicking mr. bubbles ft. autechre...die is egt geweldig!
|
Melodies from Mars is zo geweldig.
|
Weliswaar baanbrekend en legendarisch maar niet al z'n werk is even consistent. Veel "hit and miss" momenten, met name z'n meest recente werk.
Desondanks ben ik een groot liefhebber, met name van z'n oudere werk: - Selected Ambient Works 85-92 - Polygon Window - On - Xylem Tube |
kent iemand dat robert d. james album van hem?
is die beetje goed? |
Van het nieuwere werk schijnt dat wel een der betere alba te zijn. Zelf amper geluisterd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ken een paar losse nr's wel vete muziek (y)
|
ja erg vet ja.
vorshosbn (y) |
Geweldige muziek.
Analog bubblebath On Selected Ambient Works 1+2 Drukqs Me LIke! :D |
Haal de Hangable Auto Bulb EP's! (vol 1&2) Die zijn echt geweldig! Een beetje een soort mix tussen zijn vroegere ambient werk en de drill 'n bass experimenten die ie nu produceert. (volume 1 kun je in mijn aphex twin mapje van slsk halen, username is Lao_Tse)
|
selected ambient works en classics 1/2, drukqs opzich ook
|
Ik hou van Aphex Twin!!! :D
en Come to Daddy kicks arse!!! :cool: lol and so does powrpill pacman (y) |
Citaat:
|
nooit in verdiept.
en up jij niet eens al die topics doos(n) |
Citaat:
|
FUCKING SCREW YOU! U THINK THEYRE GONNA MAKE AN APHEX TWIN THREAD EVERY DAY?? :rolleyes: TWAT!
|
hou je bek
S N O L |
Volgens mij is het géén undercover :eek: Dat meen je niet.
Dat zijn niet eens grappen meer. O mijn god. |
AFX :cool:
|
:evil: :evil: :evil:
|
Citaat:
|
is ze undercover?
of gewoon een stomme hoeeer? (y) |
Citaat:
|
er komt binnekort zo'n vette vinyl van hem uit, waarvan alleen de hoes al reden is tot aankoop
|
een stomme hoeeer (y)
|
ya momma
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als jullie zon grote probleem hebben met praten over muziek ookal is het thread oud, waarom zitten jullie dan nog op deze thread? whats the big deal? moet iedereen er steeds en nieuwe bij maken ofzo? alsof dat niet dom is? maar sinds dat jullie het zo leuk vinden om zielig te doen laat ik jullie maar lekker verder gaan.. its kind of amusing ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:32. |