![]() |
lowlands + goed eten?
lowlands..
er gaan volgens mij best veel mensen naar lowlands, of een ander 3daags festival, nu was mijn vraag; zijn er mensen hier die leuke makkelijke en lekkere recepten hebben voor 1 of 2 van die campingpitjes? hoe doen jullie dat mbt eten op festivals? |
Kijk maar eens in dit topic, daar vraagt ook iemand die naar een festival gaat en daar kampeert wat je het beste kunt maken:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=750394 (En kijk dan vooral eens naar de posts 24, 25 en 26) :) |
Pannenkoeken!
En maaltijdsoep En macaroni en dan heb je de drie dagen vol :) |
koop daar gewoon eten, ze hebben van alles, en anders neem je blikken soep en knakworst mee ofzo
|
Inderdaad, neem, zoals Sarah al zegt, macaroni mee. Je kunt daar
ook van tevoren een heerlijke macaroni-salade van maken. Maak daar veel van, daar kun je wel even van eten. Wat we vroegen ook wel eens deden, was thuis alvast gehaktballen braden. Die kun je, als je dat lust, ook koud eten. Soep is inderdaad ook ideaal. |
lowlands heeft veel lekker eten.. maar met geldtekort ik kant en klaar blikvoer wel lekker :)
|
koken doe ik thuis wel. halen dusz.
|
weet iemand ongeveer de prijzen die ze daar hanteren enzo want ik ben wel het soort persoon dat of veel te veel of net te weinig meeneemt. :p
|
Je kan daar in ieder geval pinnen, maar ik ben 2 jaar geleden voor het laatst geweest, kan je over de prijzen niks vertellen
|
Op lowlands is zó verschrikkelijk veel lekkers te koop ..
vorig jaar was ik zo'n 150 euro kwijt aan eten alleen :/ En dan hadden we ook nog zelf veel spaghetti en rijst enzo gemaakt bij onze tenten :/ |
mwa idd.. kleine opsomming:
avondeten brunch (ontbijt en lunch vallen toch samen) snacks vreetkicks snachts veel voedsel :S |
Ik leef op cup-a-soup, noodles, brood, komkommer en kaas. Alle dingen waar je alleen heet water bij hoeft te doen kunnen mee, en verder is een brood, komkommer en kaas handig. Komkommer is makkelijk en toch een beetje groenvoer enzo. Brood en kaas kun je ook met de soep eten, en anders met komkommer.
|
ik neem altijd eten mee omdat ik een voedselallergie heb, gewoon van die kant en klaar dingen van bijvoorbeeld AH die je warm maakt in een pan kokend water (Y)
Maar als je genoeg geld hebt en het er ook voor over hebt ben je meer dan voldoende voorzien met wat er allemaal op het festival, lowlands iig, te koop is. |
Zakken pasta en tomatensaus...
|
lowlands en goed eten? haha, dat gaat nie samen. gewoon een gasstelletje mee nemen en een btje eetbaar spul proberen te maken
|
Citaat:
Ik zou echt niet gaan kloten met gaspitjes op een festival... |
Citaat:
|
De tentjes Pannekoeken en Broodje gekruide varkens-/kippenvlees zijn goed aan te raden. :)
|
Mexicaans en pasta van het culinair offensief Jihad <333
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niks gaspitjes! kaaspannekoekennnnnnnn! Die zijn echt té lekker op lowlands.:)
(op parkpop trouwens ook, en op alle andere festivals:p) ohja, en vegetarische loempias, jammie! |
de vegetarische kroketten en het surimaanse eten!
|
ik neem gewoon heel veel geld mee voor eten, heb geen zin om te gaan klote met pannetjes enzo...
|
wtf je gaat toch niet gezond/goed eten op een festival
festival=modder/regen/bier/friet :o |
Citaat:
|
voor 1 muntje een broodje frikandel met alles erop ...
Broodje Frikandel Sla Tomaat Ketchup Fritsaus Das Gezond en het vult niet, Wunderbar! |
Weet niet hoe het met Lowlands zit, maar op Sensation was het eten goed! :)(y)
|
Niet zelf koken! De pannekoeken op lowlands zijn geweldig!!!
|
je moet daar eten kopen, dan heb je het lekekrst
|
zoals gezegd in het receptentopic:
- soep - broodje knakworst / gehaktbal - nasi - bami - mie - spaghetti verder wat iemand al zei, kan je best goeie kant en klaar pakketten in een pannetje opwarmen. suc6 en veel plezier vast. xxx |
ik ga eten inkopen bij de LIdl das lekker goedkoop want ik heb al nietzoveel geld :D
|
Wel rekeninng houden als het warm weer is da je alles wat al bij je thuis klaargemaakt is maar 1 dag ofzo houdbaar is. Zeker in zo een verschrikkelijk warme tent.
Opletten daarmee!! ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
reken maar niet op dat mooie weer ;) |
op lowlands heb je alles, van sushi tot een frietje met
|
Kijk, je loopt in principe 1x naar de camping met je spullen...als je met een groep gaat van pakweg 6man. En ieder neemt 2 kilootjes aardappelen mee...dan heb je dus 12 kilo op de camping. 12/3=4
Hmmmz, 4 kilo aardappelen per dag...Kom je een eind mee :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Moet ff lukken dat ik nog wat overschot naast me heb staan van Graspop Metalmeeting 3 weken geleden, we zullen eens zien:)
Knorr spaghetteria Aiki noodles snelkookrijst en een blikje ratatouille soep in pakjes chips koekjes had verder ook nog wat appels Wat hou ik toch van festivals :) |
Koop het gewoon daar. Bijna alles is daar hartstikke lekker, zij het allemaal wat aan de prijzige kant. De broodjes beenham zijn dacht ik maar 1 muntje. Je hebt vlakbij de Alpha tent ook een surinaams eettentje wat erg goed en vers is. 3 muntjes voor een goede lekkere maaltijd.
|
Aardappelen, haha. Zelfs als jehet goedkoop wilt houden zijn er wel wat betere dingen.
Je kunt het overigens ook best goedkoop houden als je dingen gaat kopen; sochtends broodje + beleg, smiddags en savonds heb je voor 2 muntjes een goed broodje of een pannenkoek. Bier kun je eventueel zelf meenemen. Ik heb 2 jaar geleden LL doorgebracht met pakweg 60 euro aan eten en drinken, dat vond ik nog best goedkoop. Maar dat deed ik ook omdat dat het enige geld was dat ik had op dat moment... Als je gewoon genoeg geld hebt zie ik niet in waarom je die 3 daagjes niet iets ruimer zou leven. Irritant om de hele tijd op je centen te letten daar. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:23. |