![]() |
Een oogje op iemand hebben *zucht*
Hoe zit ik in elkaar..
Ik ben zot van een jongen.. die jongen laat aanvankelijk niet zoveel horen.. plots lijkt hij interesse te hebben en laat hij af en toe wat horen.. een smsje, een mailtje, een gesprekje op msn.. Naar gewoonte word ik dan echt zot van die persoon en dan kan ik t niet laten voortdurend een smsje te sturen, een mailtje te sturen... ook als die dan plots weer eventjes niet antwoordt.. Gevolg -> dan loopt t weer mis want ik dan lijk ik te opdringerig... *zucht* Herkent iemand dit? |
jaa, helemaal 100%!!
vreselijk... |
Zo was ik eerder ook altijd, gelukkig ben ik daar van af.
|
Citaat:
|
Ik was ook zo, maar heb het afgeleerd..(of ben er toch mee bezig ;))
|
Citaat:
Ik kan verder geen goede tip geven, gewoon je eigen dingen blijven doen, aan andere dingen denken, met vriendinnen de stad in en gek doen maar niet de hele tijd bij die ene jongen blijven ''hangen''. Ik weet het niet meisje :( |
Citaat:
|
Citaat:
Hehe, breek me de bek niet los, ik weet er alles van... Maar daar kom je wel overheen, dat is een fase ;) |
Citaat:
Thx! |
Citaat:
hehe, no problemo ;) |
:(
zoooooooo herkenbaar maarja, je moet dit zelf gewoon veranderen, en als je jezelf leert tegenhouden wordt het vanzelf een gewoonte om rustigaan te doen :) |
Mwah gaat... komt niet vaak voor.
|
Citaat:
Trouwens duidelijkheid vragen is helemaal niet raar hoor, dan weet iedereen waar hij aan toe is en kan de volgende fase beginnen. |
Citaat:
sommige klappen dicht en gaan je negeren (oke opzich duidelijk) maar dat kunnen ze ook wel normaal zeggen, denk ik dan :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
T lijkt of meisjes/vrouwen t duidelijk meer herkennen dan jongens/mannen ;)
|
Citaat:
Sorry voor het binnenvallen van je topic. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als iemand je leuk vindt, dat vindt hij het echt niet erg een mailtje of smsje van je te krijgen (opbellen is wat anders, dan kun je niet denken 'ik reageer later wel'). En als iemand je niet leuk vindt, dan valt daar toch niet veel meer aan te veranderen.
Dus nee, ik herken het zelf niet. |
Sarah heeft idd gelijk.
Als iemand je leuk vindt kan er weinig misgaan tenzij je wel erg stomme dingen doet. Als iemand je niet leuk vindt, dan merk je dat snel genoeg en dan kan je het nog zo mooi brengen het helpt waarschijnlijk niet. |
Citaat:
|
Citaat:
In het begin liet hij voortdurend iets horen, ik reageerde af en toe. Als ik een dag niets liet horen omdat ik het druk had, dan las ik zes smsjes of gemiste oproepen. Plots liet hij niets meer horen. Ik stuurde voortdurend wat.. maar bleek dat zijn geld van gsm op was *wist ik niet* en hij kon hem niet opnieuw opladen. Hij vond het vervelend dat 'ik' dan ongerust bleek te zijn... Toen ik gemiste oproepen had enzo vond ik het wel lief dat hij ongerust was... Blijkbaar kon hij het wederzijds iets minder verdragen :confused: |
Tjah, ik heb dat ook onwijs. Meestal kan ik me wel een tijdje in houden. Met me ex gaat er steeds meer tijd tussen zitten voor ik weer met 'm MOET praten.
Maar degene waar ik nu een oogje op heb denkt waarschijnlijk dat ik 'm stalk ofzo. Nou jah... das misschien wat overdreven. Maar zo voel ik me af en toe wel :(. Maar gewoon erg druk bezig zijn met andere dingen helpt wel. Met vriendinnen weggaan ofzo, dan denk je er wat minder aan. |
Citaat:
Persoonlijk vind ik het wel leuk als een meisje me 5 mailtjes op een dag stuurt :) Als ze me om 6 uur uit bed bellen is een ander verhaal |
ik heb er nu ook een beetje last van, zeker omdat hij niet snel is met reageren. Maar ik had me van te voren al voor genomen alleen iets te sturen als ik iets van hem heb gehad. Tenzij het echt belangrijk is ofzo. :s
|
Citaat:
|
Ik herken het maar ik probeer altijd afstand te nemen zodat ik niet opdringerig lijk met als gevolg dat die persoon dan denkt dat ik niks met hem wil beginnen ...
|
meisjesprobleem!!!!!
uhm, toch proberen niet over hem te praten, hem op te zoeken en al die andere dingen waardoor je later denkt dat het de mist in is gelopen :o |
Citaat:
Maar het is evenzo kwellend om niet te weten hoe het zou zijn gelopen als je niks hebt gedaan. Niet geschoten is altijd mis. Cliché, maar wel waar. |
Als je je dan plots beklaagt dat je beetje teveel liet horen zonder dat de ander even niet reageerde.. wat doe je dan:
A. Het zo laten rusten.. B. Een berichtje sturen met: Sorry ... C. Ander :bloos: |
Citaat:
|
en het is dan ook erg, dat je weet dat ze online zijn geweest, en je een berichtje achterlaat (bijv. "hoi!", en dat ze daar niet op reageren, en dan weer offline zijn, en je denkt dat je wat fout hebt gedaan :|
|
Citaat:
|
Citaat:
het heeft gewoon met onzekerheid te maken, terwijl je koppie weet van, oh hij zal vast even geen tijd gehad hebben, maar iets anders denkt dan van: hmm hij heeft vast geen zin om te reageren omdat ie je vervelend vind, hij zal je vast niet meer moeten, en hij vind je vast lastig en dan heb je zo'n innerlijk duel en weet je niet wat je moet geloven OF de smoesjes die je voor hem maakt OF dat akelige overdreven gevoel |
Hij is net online.. heeft iets gezegd tegen me.. ik wil er graag over beginnen maar met de goeie woorden... :bloos:
|
Citaat:
|
zenuwen...
Heb hem dus geleidelijk aan uitgelegd hoe ik over hem dacht.. ik keerde terug naar 'herinner je nog die keer dat ik een dagje weg was zonder gsm.. dat je toen zoveel stuurde en belde..' wel.. en vergeleken met mij nu.. hij begrijpt t.. hij zei me dat hij het erg druk heeft met werk enzo.. maar dat hij de komende maanden wel eens wat zal laten horen Ik probeer alles een beetje te relativeren en maar mooi af te wachten.. Ik zei dat hij me niet meer speciaal op kot moet komen opzoeken maar dat dat ook wel eens lukt hier in de stad waar we wonen.. tenzij hij durfde te protesteren. Hij antwoordde dat hij dat altijd wel durft :p Ik beloofde daar rekening mee te houden.. *ik vraag me wel af of dat nu eenmalig leuk was of.. afwachten* thx |
Gelukkig heb ik geen mobiel, dus daar heb ik geen last van.
Niet dat er vrouwen geïnteresseerd zijn, maar toch. |
hmmm, opzich wel herkenbaar een beetje :) gaat dingen in je hoofd halen die helemaal niet nodig zijn:P
tja, niet pushen iig ... dat werkt echt niet.. als hij online is bij MSN niet continue vragen of hij er wel is.. kan storend zijn :) als hij met je wilt praten laat tie heus wel iets merken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10. |