![]() |
Goed dan: 1e ronde favoriete muziekforummer 2004, dag 1
Vorig jaar begon ik hiermee, met medewerking van ufke.
Uitslag toen: 1.Exo 2.86dagreed 3.Ufke 4.Terror Koe. Vandaag beginnen we opnieuw. Ufke koos nummers. ik had een lijst. Per groep kies je er 2 uit. De beste 3 per groep gaan uiteindelijk door naar volgende ronde. laatste keer stemmen: morgen om 20:00 sluit het en worden er nieuwe poules samengsteld Groep 1: Chaos Exo Infaustus Mcmotion Pim Stab Back Skinless Groep 2: Stoelkruk Paco de Taco Leratluciano Opgeroth Shah Of Blah Schimmel |
Groep 1:
Exo Chaos Groep 2: Paco de Taco Opgeroth Mag ik vragen hoe je die lijst hebt samengesteld? |
Citaat:
iemand anders 12 cijfers op laten dreuenen. die bij elkaar zoeken. 1e 6=poule 1 2e 6=poule 2 zeg maar. groep 1: Exo - want hij komt nooit naar hengelo. Pim Stab Back - omdat hij in hengelo komt optreden. Groep 2: Paco de Taco - Omdat ik hem ooit in het gezicht heb gelikt Shah of Blah - ik weet niet of hij nog post. maar goed. hij had een coole avatar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet dat ik ooit kans zou maken door iemand anders aardig gevonden te worden... |
Citaat:
wees gerust. je hebt ook nog een even getal. is dat niet fijn? |
Citaat:
|
nou, laat ik dan ook maar stemmen als nummertjesnoemer
groep 1: chaos (omdat hij mn ex kent en op mn msn staat ofzo) eXo (omdat hij lief en lekker is) groep 2: paco de taco (omdat hij naar prima muziek luistert) Shah of bla (omdat ik iemand moet kiezen...) |
Groep 1:
Exo Chaos Groep 2: Paco de Taco Opgeroth |
Groep 1:
Mcmotion Pim Stab Back Groep 2: Paco de Taco Shah Of Blah |
Groep 1:
Exo Mcmotion Groep 2: Opgeroth Schimmel |
ChaOs, Infaustus, Opgeroth, Stoelkruk (?)
De eerste is, ondanks wat-ie Linds allemaal heeft aangedaan (:P), een gave neger. De middelsten zijn ook geen prinsen, maar zijn stiekem trui. Stoelkroek (edit: stoelkruk :D) ken ik totaal niet (y), houden zo ! |
groep 1: exo, cha0s
groep 2: opgeroth, schimmel |
Groep 1:
Chaos Exo Groep 2: Paco de Taco Opgeroth |
exo, chaos, paco de taco, opgeroth
|
Groep 1:
Chaos Exo Groep 2: Paco de Taco Schimmel |
groep 1:
eXo McMotion Groep 2: Paco de Taco Shah of Blah Niet alle keuzes zijn te onderbouwen...maar dat is ook vast niet nodig |
Citaat:
vanaf 2e ronde wel. anders telt je stem dan niet. |
Skinless heeft toch al een half jaar een perm-ban?
|
Groep 1:
Exo --> omdat, eXo! chaos --> omdat ron mueck tentoonstellingen banden scheppen Groep 2: Shah Of Blah --> The StormBrain Slayers representing! niet dat ie hier vaak nog post maargoed :p Leratluciano --> goede posts |
Citaat:
|
Groep 1:
Chaos Exo Groep 2: Paco de Taco Opgeroth |
Chaos
Exo Shah Of Blah Schimmel |
Groep 1:
Chaos Exo Groep 2: Opgeroth Schimmel |
Groep 1:
Infaustus Skinless Groep 2: Leratluciano Opgeroth |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
sluit een catheter aan en verniel je urinebuis. |
fuck ik wil niet mee doen.
gaarne mij te verwijderen van de lijsten |
Citaat:
doe je mee. en niet dat gezeik van 'ik wil niet mee doen' ik wil dat ook wel niet maar ik doe ook mee. het betreft alle muziekforummers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ron Mueck is ook sehr dope. (het Kanker-servies van... ben ik even kwijt... had ook wel wat overigens. delfts=blauw + dat schrijnende woord. de combinatie alleen al.) |
Citaat:
"ik wil dat ook wel niet" :D :D :D |
Groep 1:
Chaos Mcmotion Groep 2: Paco de Taco Schimmel |
wel ontopic blijven dan he in deze verkiezingen. Ik stem ook:
Groep 1: Exo Mcmotion Groep 2: Paco de Taco Shah Of Blah |
Groep 1:
Chaos Exo Groep 2: Paco de Taco Schimmel |
Citaat:
|
Chaos
Exo Ik ben eigenlijk tegen op mezelf stemmen, maar die anderen waren té gay dus. Of kan ik twee keer op cha0s stemmen ? :D Shah Of Blah Schimmel Shah of Blah omdat dat volgens mij wel een c00le dude is en schimmelie omdat ze lieevvig en schattig is hihii knuffellie wieijjjj hihiiiii hiii |
Groep 1:
Exo > dm cd Pim Stab Back > ijlen Groep 2: Paco de Taco> ehv? Leratluciano> geen idee |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
groepsdruk;) vorig jaar waren wij de finale. was dat niet sexy? |
Groep 1:
Chaos -> yo Exo -> omdat ie zo'n gay dagoek ding voor hem in zn chick heeft gemaakt wat ze samen up kunnen daten, mijn avond kan niet meer stuk. Groep 2: Paco de Taco -> omdat ik hem heeeeel lang geleden in mn msn gehad heb, of iemand op wie zn nick lijkt. Schimmel -> voor de rest kende ik niemand :D |
ja ik wed dat een aantal meisjes fantasieën over ons twee kreeg.. zeker die in de girldryathon zaten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
rotzak |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58. |