![]() |
[natekening] moeder teresa
|
Net een orc ^^
maar ik vind em wel potentie hebben. Waarvoor heb jem gemaakt? |
bezigheidstherapie
|
Kan m niet zien :(
Edit: Ah, nu wel. De kleuren zijn een beetje gaar maar verder vind ik m wel heel goed. |
ik vind 'm mooi
|
puik
|
mooi getekend
het ziet er wel strak uit ( als ik met oliepastelkrijt werk is het meestal snel veel 'kliederiger' ofzo ) |
weet je zeker dat het geen foto is? :eek:
|
Heel vreselijk mooi (y) (y)
|
Tis net een foto (y)
|
das uh.....best knap!! leuke kleur keuze ook! :D toppiej hoor!!
|
|
mmm, ik vind het moeilijk te geloven :rolleyes: anders (y)
|
idd, maar tis wel mooi en shit :)
|
ik heb verder geen verstand van oliepastel.
Hij lijkt erg goed maar wel jammer van die groene kleur. |
Natekening? Je hebt hem dus overgetrokken?
|
Citaat:
|
niet overgetrokken, nagetekend
voor de liefhebbers een nog-niet-affe: http://hosting.picgoo.com/uploads7/t...og_niet_af.jpg en jetteke, idd die foto (maar dat was wel duidelijk). ik vind het groen/bruin zelf wel mooi :p |
Citaat:
De tekening is trouwens niet te zien... Edit: ah :D ik zie m nu ook ja, en wow! (y) Erg knap gedaan. |
sick! (y)
|
tnx :)
|
Wauw, mooi zeg! De kleurencombinatie vind ik juist erg gaaf (y).
|
als je had gezegd dat het photoshop was had ik je ook geloofd (y)
|
wow! hoe mooi! (y)
echt, hoe heb je die kleurovergangen en fijne ooglijntjes zo gekregen? |
onvoorstelbaar :eek: ik dacht dat echte kunstenaars tegenwoordig nauwelijks meer bestonden maar dit is :eek: (y) !!!
|
Citaat:
de kleurovergangen (bijv groen/bruin): met bruin eerst te ver doorgetekend, daana dik groen eroverheen totdat het mengt, dan over de scheidslijn die je dan toch krijgt wat minder bruin eroverheen, en zachtjes weer met groen eroverheen, dan weer met bruin, en dat heb ik met m'n vinger heel licht uitgeveegd over groen totdat het netjes doorliep. de fijne lijntjes: eerst met wit krijt het stukje ondergrond gekleurd, of in ieder geval het gedeelte waar geen groen/bruin mag zitten, dan met de achterkant van m'n krijtje het lijntje getekend, en als ik dan eventueel te dik krijt neerzette, met een inktpennetje het krijt weggekrast (ging makkelijk ivm de witte krijtlaag daaronder). |
Citaat:
maar het is nagetekend he, ik heb het niet zelf verzonnen |
hmm... je bent dan een soort menselijk kopiëerapparaat, maar wel een verdomde goeie
|
ik kan em niet zien :(
|
props naar extinction (y)
|
weej echt mooi gedaan.
die kleuren en schaduwen.(y) |
:eek:
(y) (y) |
whohoooooow jij bent echt zooo ongeloofelijk super goed!!!
|
Ik vind het goed ... maar heb effe de goed gekeken .. en erm een paar dingen
dat gedeeld iets voor de oor dat is een beetje te breed... zo krijgt ze gelijk een breed hoofd. het lijkt of ze in de zon kijkt ofzo in elkaar gedokken is (na vergelijking met de foto) haar ogen zitten dichter en haar (voor mij rechter) schouder zit hoger dus daar zal het door komen. maar goed ik vind em erg netjes gemaakt, ik kan het niet dus eeh :rolleyes: .... |
Waarvoor heb je nou photoshop :nono:
|
Dit lijkt inderdaad niet echt getekend.
|
Waarom altijd zo negatief ... Je moet ze ff over elkaar leggen dan zie dat niet alles 100% klopt :P of je wilt zeggen dat het zo'n zieke geest is dat het alles iets veranderd zodat het zo lijkt ...
|
Ik zie kruisjes
|
Citaat:
Wat betreft het gedeelte voor het oor etc., daar heb je gelijk in. Ik zie het nu pas. Dank :) |
Citaat:
http://hosting.picgoo.com/uploads7/extinction.jpg |
Hm kan de tekening niet zien :s (n)
|
als ik 'afbeelding weergeven' doe, dan wel
of kopieren naar adresbalk. |
Oh ja.. :D
Wauw :eek: echt mooi joh!!! En ik vind dat groene apart. Ik weet niet het is niet mooi maar ook niet lelijk, gewoon apart dus :bloos: |
Citaat:
|
...
restecp (Y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:45. |