![]() |
Ongelijkheid! Waarom meten vrouwen niet?!
Ik ben ervan overtuigd dat 100% van de nederlandse mannen van boven de 13 weet hoelang hun penis is. Dat vinden we heel belangrijk!! Maar ik denk niet dat veel vrouwen weten hoe diep hun vagina is. In het kader van "gelijkheid, ook op het gebied van dingen waar je onzeker over kunt zijn" wil ik graag een nieuwe rage starten. Ik roep alle vrouwelijke wezens op om de diepte van hun vagina te meten in opgewonden toestand en daarmee te wedijveren. Vlug! Voor de gelijkheid! Doe het voordat de contra-emancipatie uitbreekt en jullie straks allemaal weer verplicht moeten gaan afwassen e.d.
|
nou om eerlijk te zijn boeid t me niks hoe diep mijn kut is
en daarbij, hoe wou je dat meten? |
Steek er een meetlat in?
|
Liniaal erin steken? Of een rollint en dan lekker snel terugzippen. :eek:
Maar het boeit jou misschien niet, maar mij gaat het enorm boeien. Uit principe. |
Hoe wil je dat meten? :s
Penis erin, streepje zetten tot hoe diep hij kan, penis eruit, opmeten tot het streepje? :confused: |
Ben jij wel helemaal 100% met je rollint?!
lekker hoor zo'n ding der in :S daar zit zo'n "haakje" aan dat het om het hout blijft zittne/hangen :s dus als je op dat knoppie drukt dat ie trug komt, blijf ie overal aan hakken... Nee geweldig idee.. ik ga het meteen doen :s :hmm |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kan wel een schatting maken maar je moet het niet op de cm vragen
edit: hier zijn bepaalde vrouwen dan weer heel onzeker over blijkbaar :confused: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=892293 |
Citaat:
maarree ooo jullie weten dat echt wel :rolleyes: ;) maar iig.. ik kan me bij sommige vrienden, of mensen die ik ken van 13+ ook niet voorstellen dat hun dat (bijna) allemaal weten :eek: |
Ten eerste geloof ik al niet dat 100% van de Nederlandse mannen dat weet. Ten tweede, bij mannen is het veel gemakkelijker te meten, omdat de penis BUITEN het lichaam zit. Ten derde kunnen vrouwen beter geen dingen in hun vagina stoppen die er niet in horen, zoals linialen, en ten vierde kan toch niemand de diepte van een vagina zien, dus ik zie niet in waarom wij vrouwen het belangrijk zouden moeten vinden hoe diep onze vagina is. Dus helaas voor jou denk ik dat die rage er niet gaat komen.
Afwassen moest ik trouwens toch wel. |
Citaat:
maar oke.. jullie zitten met de lengte, en de vrouwen met het uiterlijk... oke ;) staan we toch gelijk als het gaat om complexen ;) |
Ik meet mijn pik niet.
|
Grappig, komop meten dames ben wel benieuwd :) ;)
|
Citaat:
|
IK zie al een aantal dames opscheppen..
"Die van mij is 18 cm diep" "Ha! Mijne is lekker 22 cm diep!" "Wow, echt?1" Like... Who cares? |
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien kun je als vrouw er ook wel over liegen, als wij met z'n allen onder de douche staan dan zie je er niks van :P |
Grootendeels van de tijd gaat dat meten van de penis toch alleen maar om het machogedrag, en ik zou me geen tijd kunnen voorstellen dat er wordt gezegt: "Hey, ik ben meer dan 10 cm diep, ben ik nu niet stoer :cool:"
Als ik het zou horen, ga ik keihard lachen, net als dat ik die neiging nu ook heb als ik dat hoor van mannen onder elkaar. Mag ik? Hahahahahaha. Overigens is het net wat Nonaj zei, moeilijk meten, en toch wel een beetje belachelijk. Kom op mensen, waar gaat het heen :D |
boeiuh!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb mijn penis welleens opgemeten maar de laatste keer was dat een jaar of 5 geleden... wat intresseert mij nou hoe lang ie is als die meiden er maar tevreden mee zijn..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eigenlijk ene onzinnig idee, waarom die eeuwige gelijkheid, positieve discriminatie en verplicht feminisme. Volgens mij interesseert het de meeste vrouwen totaal niet. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Damn, ben ik even met iemand anders aan het spelen, beginnen jullie meteen te rellen. :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:08. |