![]() |
Scriptje hiervoor?:S
Yo mensen,
Ik ben me een beetje aan het verdiepen in het wereldje van scriptssss. Nu had ik een vraagje: Er bestaan zeg maar van die sites waar je zon confirmation code in moet tikken die er naast in zon ander schermpje geschreven staat. Nu vroeg ik me af of het mogelijk was om een script te maken dat automatisch om de 3 minuten (slechts een voorbeeldje) een bepaalde pagina opstart en dan automatisch zon balkje invult met de code die ernaast is weergegeven? |
ik volg het niet helemaal, je wil om de 3 min(bv) een confirmation code hebben die de gebruikers in moeten vullen?
zoja, je kan bv een timestamp(of desnoods alleen de minuten) in een sessie zetten, en iedere keer dat de pagina wordt geladen vergelijk je de huidige tijd met de tijd die opgeslagen was in de sessie. Als dat meer dan 3 minuten geleden is, dan komt er een confirmation stukje in je code + de tijd wordt vervangen. Is het nog geen 3 minuten geleden, dan gebeurt er niets en word de pagina zonder confirmation geladen :) |
Het idee is juist dat het niet kan,
die plaatjes zijn bedoeld zodat je niet zomaar iets over kan nemen.. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar de meeste gooien andere troep door het plaatje heen zodat software geen borders van letters meer kan vinden.. |
** off-topic **
|
zoiets wordt niet alleen voor een spelletje gebruikt... als je een site bij .tk haalt moet het bijv ook...
|
On-topic reageren graag. :)
|
* edit *
|
Laat ook maar...
(commentaar per PM) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09. |