![]() |
Zeg het eens, wat zijn je laatste aanwinsten?
- Foto's
- Wouter zijn broek omdat ik het koud had - Milk & Fruit - Heel veel werk :( |
volgens mij een vlindertje in mijn buik. :o
|
-nieuw paspoort
-roombroodje |
cd miss kittin
cd michael franti zwart ondergoed cadeautje voor mn buurjongetje |
Hoofdpijn
|
tas. van yumpop.
portemonnee. van yumpop. shirtje. h&m boterhammen met eiersalade van de AH to go kaftpapier ed |
- Minishampoo
- Mini flesje bubbels in bad voor kids (<3) - Nieuwe gel-achtige zooi (rare beige substantie) - Nieuwe plastic armband van de Stefano |
nieuw ondergoed
Katja zure meloentjes een armbandje wat ik hervonden heb tekeningen cd's liefde :bloos: |
mp3speler
stress haarband teruggevonden <3 |
Een gevoelloze met blauwe plek arm, door de bloedafname.. :|
|
Een gitaarboek, twee broeken, twee t-shirts, CD van Gomez, CD van Autechre, een overhemd, gewichten, een eersteklas kaartje en een ochtendhumeur.
Henk Mul ! |
werk voor in Augustus en een hele dikke rode voet, een wesp vond het nodig om in de rand van mijn voet te steken :(
|
Citaat:
|
Citaat:
iets waar we hard op hebben staan zwoegen iets waar we 3 platen vol van hebben iets waar kersenbonbons in zitten :D |
Citaat:
maar die heb ik niet want die liggen bij jou thuis :( |
|
een bijna lege bankrekening
|
-beetje kort spijkerrokje [h&m]
-wit afzak truitje [h&m] -panty [h&m] -strings [h&m] -baggy legergroene broek [carhartt] -wit/rood vest [carhartt] -doodshoofd shirtje [circa] -oldskool graffiti vest [zoo york] -bling bling voor vriendje [juwelier] |
- lichtgeel shirt
- spijkerrokje - zonnebril - oorbellen - voetsokken - cosmogirl :o - gezichtscreme - cup a soup - broodjes - croissantje - perziksnoepjes |
donkerpaars ribrokje, kort
wit rood geblokt rokje, kort rose rokje, kort zwart blousje zwart shirtje met v-hals lichtblauw jasje edit: :D haha, eleanor dus |
eindelijk een bekkenstandaard voor mijn drumstel :)
|
Ik heb gister bij Leads een Zomers geel/oranje shirt gekocht van hilfiger en een 3 kwartbroek.
|
-foto's
-witte saaie riem -zonneklep -leuk truitje -haarverf -cd's -pakpapier -agenda |
Rugpijn
Massage :bloos: |
Roze leren agenda met geborduurde bloemen van de HEMA.
Seamless topje, zwart, ook van de HEMA. Oranje kaftpapier, twee roze mappen, geo, collegeblok en ringbandpapier bij de V&D. Zwart bikinibroekje van wonderwoman :o Een Ciabatta mozarella-tomaat-pesto en een glas meloen-sinaasappelsap bij de V&D. Ohja, ook nog tabbladen. Haarelastiekjes met bloemetjes, H&M |
niks
|
- drank
- cadeautjes - feestje - koekjes (zelfgemaakt (Y)) |
-inentingen
-sundae ijsje van de burger king (n) -sollicitatiegesprek met goede afloop (y) |
vitamines, batterijen, antibiotica kuurtje alvast wat dingen voor op vakantie.
|
Werk.
Zere handen. Verbrandheid. Geld. Chronologische volgorde. |
Bikini en een ijsje
|
Klagende lifestylepoezen op MSN.
|
rokje
zwarte panty haarverf melk geknipte pony |
-jeansbroek
-topje -bijpassende broek en top -haarkleuring :P aangezien ik een beetje uitgroei heb nu -rode haarband |
spijkerbroek
groen shirtje zwarte bh milkshake |
Citaat:
ontopic: 10 euro Special van de Willie, op kosten van mamma(niet dat ze dat weet maar alsnog) |
een verbod om binnen te zijn :eek: :(
mijn moeder vind dat ze het recht heeft me dat te verbieden, ik moet me maar op straat vermaken ofzo.. :s |
huh schraal :|
|
joh :(
iets met dat ik ongezond bezig ben en nu per direct de zon moet gaan aanbidden ofzo |
een broodje kroket, een open scheenbeen van het skaten en een oude spitfire rugzak gedumpt door een vriend die hem niet meer wou. [en ik met mijn tassen verslaving wel]
|
- 40 euro (werk! <3)
|
Citaat:
|
Ouders zijn weer terug van vakantie.
Oorbellen uit Hawaii. :cool: 50 euro. |
* lowlandskaartje
* 3 nieuwe buttons voor op 't spijkerjack. (Front 242, Alien Sex Fiend + eentje waar: "Available for meaningful one night stands" opstaat.) * B52 (w33d) |
AutoVisie Tuning & Accessoires 2004 magazine.
|
- ontzettende brakheid
- jus d'orange - 2 flessen witte wijn |
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53. |