![]() |
Pijn in de onderbuik..
Hoi,
ik heb al enkele dagen last van een beetje (stekende) pijn in mijn onderbuik.. Het is net alsof ik mijn maandstonden heb maar dat is het niet want die heb ik net vorige week gehad. Kan het ermee te maken hebben dat ik sinds woensdag een goed dieet volg en daarbij afval of...? :confused: x |
Dat kan! Sterker nog, ik denk dat dat het is.
|
Wat versta je onder een "goed dieet" ?
|
Citaat:
wel plots drie stukken fruit op een dag, twee liter water,en aangepast voedsel.. waar ik vroeg nooit rekening mee hield. |
Citaat:
|
hoihoi, ik heb precies het zelfde al ongeveer 2 maandjes lang.
ik ben er laatst mee naar de dokter geweest en heb precies hetzelfde verteld als jij hier boven beschrijft. die vrouw vertelde mij dat het heel waarschijlijk mijn darmen zijn. (spastische darm ofzow) ze kon hier nix tegen doen en kon de pijn in mijn onderbuik heel goed voorstellen. als het echt heel erg werd kon ik terug komen en had ze wel een een of ander medicijn voor me. maar het gaat steeds beter en de buikpijn word steeds minder erg. groetjes |
Citaat:
|
eeh.. nu ik er over nadenk wel.. ik at best slecht eigenlijk..
door de weeks gewoon normaal, en in het weekend bijna niks tot niks.. heel slecht dus, nu eet ik weer normaal, en heb ik nog wel last hoor, maar het is echt stukken minder nu... |
spastische darm komt idd door verandering van voedsel.. omdat je darmen nu minder werk krijgen (als je eerst meer at, of dingen waar je darmen eerst meer werk voor moesten doen)
Een kennis van mij had dit ook, en die moest daardoor op een ander dieet, die moest veel vezels (dacht ik) gaan eten, zodat die darm(en) weer beter gingen werken... Maar voor de rest kan je er niets aan doen, beetje geluk hebben |
heb je zin in augurken?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb ook last van mijn darmen omdat ik minder ben gaan eten. Het enige wat echt helpt is gezond en GEREGELD (!) eten. Dus niet ik heb geen honger dus ik eet over een uurtje! En wat ook helpt tegen buikpijn is elke avond na het eten een kleine lepel met gebroken lijnzaad opeten, en daarna een groot glas water drinken. Veel succes!
|
Je kan ook last van je onderbuik krijgen als je erg kou hebt gevat op je voeten (blote voeten bv 's avonds)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:54. |