![]() |
http://www.viplanet.nl/show?id=477274&contentid=40446
toevoeging: Een logische zaak? Een goede keuze van club/trainer? Gaat Van Gaal nu weer al zijn spelers overal gaan kopen om daarmee weer te gaan werken? |
Ga je hier nog een stelling aan vast knopen of mag er gelijk een slotje op?
|
het is logisch:
Barça schreeuwt om prijzen die ze de afgelopen jaren zijn misgelopen en onder Van Gala hebben ze de laatste successen gehad, dus terugvallen op een (?succes?)trainer lijkt me logisch in het geval van barcelona, geeft misschien ook de nederlanders die er speeln vertrouwen, gaat het team misschien weer draaien en na 2 jaar wanneer het weer slecht gaat onslaan ze hem weer, het verhal van de spaanse topclubs van de laatste jaren.... |
Lees Dit!
van Gaal wil dat Barça 6 spelers gaat verkopen, waaronder Kluivert en Rivaldo en wil daarvoor 4 spelers halen waaronder Hasselbaink! :eek: Schokkend |
Citaat:
4 spelers? wie zijn de andere 3? dat lees ik niet in die artikel (of ben ik gewoon blind :confused: ) |
Citaat:
|
Citaat:
Ben benieuwd wat de socios er van vinden |
dan ben je toch ook gek als je kluivert weg doet er hasselbaink ervoor haalt?
1: Kluivert heeft meer toekomst en is in mijn ogen ook al veel verder als Hasselbaink 2: Denk niet dat de barcelona-aanhang dat op prijs zal stellen 3: Wat zoekt hasselbaink bij een club als Barcelona? |
Citaat:
|
Citaat:
1 foutje(Kluivert verkopen:rolleyes: ) en hij kan vertrekken denk ik. Ik snap ook niet dat hij Kluivert kwijt wil. Hasselbaink naar Barca kan ik wel begrijpen, hij scoort overal veel doelpunten. Is gegarandeerd 20 doelpunten in een seizoen. Maar voetballend is ie niet al te sterk, dus heb je een Kluivert er wel bij nodig lijkt me. |
Zijn eerste grote aankoop is ook al bekend. Mark van Bommel zal Van Gaal volgen richting Barcelona.
Citaat:
|
krijgen we weer een nederlandse enclave bij barca :rolleyes:
met v. bommel & hasselbaink bij barca -------- maar als v. bommel weggaat... wie gaat z'n plek dan 'goed' invullen :confused: |
Citaat:
Misschien zit er voor PSV een ruildeal in. Van Bommel naar Barca, Cocu en een zak geld naar PSV. Cocu heeft altijd gezegd zijn carriere te gaan afsluiten bij PSV, dus wie weet... |
Citaat:
kluivert gaat weg .. en kluivert komt bij ?:D cocu wou z'n contract afmaken d8 ik :rolleyes: kluivert/rivaldo gaan denk ik toch niet weg boer/reiziger => wel weg ;) |
vage shit opzich, die supporters daar moeten hem niet, alhoewel hij toch wel aardig wat gewonnen heeft.
Maar we zullen zien wat er gebeurt. |
:mad: Ik hoop dattie met z'n auto tegen een boom rijd :mad:
als ze van gaal halen bewijst het dat barce niet op het niveau zitten waar ik ze op had ingeschat (en dat was al niet zo hoog) |
Ik heb dat gerucht een tijdje geleden ook al gehoord ja...
haha, dan krijgen we weer hetzelfde als eerst natuurlijk. Ik denk overigens niet dat hij zo stom is om weer een berg Nederlanders aan te trekken, maar er zijn er ook nog wel een aantal. Als het dan weer een half jaartje niet zo best gaat zullen de witte zakdoekjes wel weer uitverkocht zijn in Barcelona en kan hij weer oprotten. Bij Barça wordt altijd al zeer kritisch naar de trainer gekeken, vooral bij een buitenlander en als het dan ook nog een Van Gaal is die daar al eerder zonder succes trainer is geweest, zal het extra snel gaan. Maar we zullen zien ;) |
het is zover mensen....
edit: endoria heeft wat problemen, maar hier is de bron die ik wou posten: http://teletekst.nos.nl/cgi-bin/tt/nos/page/649 http://www.endoria.net/upload/index.php/2769860071 |
|
Adriaanse wordt zn assistent :eek: kijk maar op viplanet.nl
|
Citaat:
al die 'verwende' barca spelers komen terecht in een strafkamp ;) v.gaal+adriaanse... oefff 2 'schoolmeesters' |
Citaat:
:D gaan ze het daar op z'n Nederlands doen... Net zoals de Nationale ploeg ;) |
die lul van een adriaanse er ook weer bij
speelt dalijk weer het nederlands elftal bij barca :rolleyes: |
Citaat:
|
Doei, ben ff weg, witte zakdoekjes halen :D:D:D:D
|
Grootste fout ooit, en vooral kluivert en rivaldo verkopen, en daarvoor terug die lompe aap kopen
|
Barcelona kunnen we dus afschrijven,Van Gaal en Adriaanse,wat een lachertje
|
Ten eerste: Adriaanse komt NIET
Ten tweede: Ik denk dat ze er goed onderdoen om Van Gaal weer terug te halen, van Gaal heft met Barca goede tijden gehad, maar toen het slecht ging werd hij er hard op afgerekend in de pers das nooit fijn, en us nam hij toen ook zijn ontslag. Ik hoop dat hij nu wel wat van Barca kan maken :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:58. |