![]() |
heimwee
wel eens weimwee als je op reis bent?..
|
Tot nu toe nog niet, maar ik ga nu voor 8 maanden weg so we'll see..
|
Nog nooit last van gehad.
|
gelukkig nooit last van. ik denk zelfs nauwelijks aan thuis dus dat is wel mooi mee genomen
|
Citaat:
|
Nee, nog nooit gehad.
|
NIet als we met gezin op vakantie gaan. Bij andere mensen gewoon voor een nacht ofzo slapen heb ik vroeger wel problemen mee gehad. Kon ik gewoon niet, maar dat gaat nu wel weer:)
|
Nooit, ik wil juist niet naar huis.
|
eigenlijk niet. Tsja ik vraag me soms wel af van hoe zal het met mijn beestjes zijn, maar verder eigenlijk niet.
|
Als ik met mijn ouders 4 weken in het buitenland heb gezeten wil ik altijd toch weer graag naar huis. Konijn, eigen bed, kamer, computer, tv ect. Ik mis dat na een week of 3 altijd wel een beetje en ben blij als we weer thuis zijn.
|
Nee, nooit gehad.
|
denken jullie eigenlijk dat zeg maar dieren daar ook last van kunne hebben?
onze hond is nu bijna 1 jaar oud en wij gaan 2 weken op vakantie, en dan is hij bij andere ( voor hem toch wel vreemde ) mensen... Bij andere mensen gewoon voor een nacht ofzo slapen heb ik vroeger wel problemen mee gehad. ---> had ik vroeger ook wel nu nie meer :D |
Hmm,...nee echt heimwee heb ik niet,...
alleen ik heb altijd het gevoel dat ik mensen ''achterlaat''. Ik kan dus heel moeilijk afscheid nemen, en daar kan ik het dan de eerste paar dagen moeilijk mee hebben,..maja als ik dan weer terugga heb ik het gevoel dat ik die andere dan weer ''achterlaat''... :bloos: |
:d
|
Citaat:
ontopic nee ik heb geen heimwee behalve soms naar mijn hond en mijn kat |
nie als ik daar ben.
Maar juist het soort heimwee dat als ik thuis ben dat ik dan weer terug wil. |
Ik heb de akelige neiging om vlak voordat ik wegga geen zin meer te hebben en dat herhaalt zich aan het eind van mijn vakantie. Go figure...
|
Citaat:
|
Vorig jaar had ik een dagje heimwee. Ik was ziek geworden, dus ik wou wel graag naar me mamsie...:)
Liefs, Stefanie |
Vroeger meer, als we enkel met het gezin op reis gingen,
vooral als ik een vriendje thuis had dat op mij zat te wachten :) Verder, ja een hond kan heimwee hebben hoor.. Onze hond heeft toen twee weken zitten janken van verdriet..en echt huilen zoals een wolf omdat wij op vakantie waren, dusss :) (was een chow chow btw) Maar onze hondjes (die we nu hebben), gaan altijd naar een gastgezin, en daar zijn ze wel graag, we merken wel dat, als we hen terug op gaan halen, dat ze altijd maar bij ons willen zijn, en ons niet zomaar meer zullen laten vertrekken :) |
j aonze hond komt ook in een gast gezin
|
Vind het wel even kut als ik wegga, maar daarna denk ik geeneens meer aan thuis.
|
Citaat:
|
Niet echt heimwee maar na twee weken wil ik wel weer echt naar huis. Dat is lang genoeg voor me.
|
Ja naar mn vriend. Die mis ik enorm als ik langer dan een week zonder hem weg ga..
|
Ikzelf nooit last van gehad, onze hond wel :s
We brachten hem altijd naar een hondenhotel, echt heel mooi enzo. maar hij was blind en huilde het hele hotel bij elkaar. We zijn zelfs al een wat dagen eerder terug moeten komen.... :| |
Nog nooit last van gehad :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:33. |