![]() |
[TK] Studieboeken HBO Communicatie
Ik heb de volgende studieboeken voor de hbo opleiding Communicatie te koop:
Elementaire communicatie – Olsthoorn & van der Velden – 1e druk, 4e oplage Digitaal leven – Negroponte – 4e druk Een praktijkgerichte benadering van organisatie en management – van dam & marcus – 3e druk Wetteksten voor heao 2001/2002 Communicatie onderzoek – Hogendoorn – 3e druk Macro-economische ontwikkelingen - Marijs & Hulleman – boek & werkboek Integrale productontwikkeling – Buys & Valkenburg – 2e oplage Nieuwe spelling – Klein & Visscher – 2e druk Commerciele calculaties 1 - Smal – 2e druk Professionele bedrijfscommunicatie – van Ommen & Kuppenveld Elementair recht – Triebert – 1e druk, 4e oplage Media Explosie – van Wijk Marketing communicatie strategie – Floor & van Raaij – 2e druk Grondslagen van de marketing – Verhage – 4e druk, 2e oplage De boeken zijn per stuk te koop, prijzen in overleg. Sommige boeken zijn een oude druk, maar nog prima te gebruiken. Alle boeken zijn in prima staat. |
Ik ga in september beginnen met hbo communicatie, maar ik heb mijn boekenlijst nog niet. Waar heb jij de studie gedaan?
Ik ga namelijk naar Leeuwarden en meestal verschilt het wel per school met welke boeken ze werken. Maar zodra ik mijn boekenlijst heb en er een of meerdere boeken bijzitten die ik kan gebruiken zal ik je wel even PM'en. Is dat oke? groetjes |
Citaat:
Oké (y) |
die macro-econ. ontw., welke druk is dat? ik heb nl. druk 3 nodig.
kweet niet wat precies het verschil is. |
Citaat:
|
hoe weet je wat het verschil is met de nieuwe druk? heb je dat gezien ofzo?
|
Citaat:
Bij dit boek weet ik het niet precies, zal wss ook niet veel schelen maar kan het niet met zekerheid zeggen. |
Elementaire communicatie – Olsthoorn & van der Velden – 1e druk, 4e oplage
Digitaal leven – Negroponte – 4e druk Communicatie onderzoek – Hogendoorn – 3e druk Macro-economische ontwikkelingen - Marijs & Hulleman – boek & werkboek Integrale productontwikkeling – Buys & Valkenburg – 2e oplage Nieuwe spelling – Klein & Visscher – 2e druk Professionele bedrijfscommunicatie – van Ommen & Kuppenveld Elementair recht – Triebert – 1e druk, 4e oplage Media Explosie – van Wijk Marketing communicatie strategie – Floor & van Raaij – 2e druk Grondslagen van de marketing – Verhage – 4e druk, 2e oplage |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:56. |