![]() |
Hallo,
Ben ik nou de enigste die Ruud ter Weijden zo'n ongelofelijke eikel vindt? Hij denk dat ie overal verstand van heeft, en nou vanmiddag met de actie na de finish. Eerst vond hij het ook een belachelijke actie en toen Jan Lammers wat wijze woorden zegt, loopt Ruud ineens achter hem aan. Een meeloper? Ben het trouwens helemaal met Olav Mol eens. Met vriendelijke mazzels, Marco [edit] typo [/edit] |
Ik vind Ruud wel een goeie gast. Maar Jan zei het toch ook goed. Daar moet je het toch wel mee eens zijn. Het is BEGRIJPELIJK. Niet leuk.
Sinds vandaag haat ik Ferrarie nog een stukkie meer. |
Ook al heb je een mooie naam Marco :)
ik ben het ni met je eens :) Ik mag hem wel, hij doet soms iets TE interesant. |
ik mag die gast ook niet echt, ik heb daar zo niet echt argumenten voor maar op de een of andere manier komt hij niet echt prettig op mij over
|
heb een beetje mixed feelings bij hem, soms denk ik echt van "ARGHhh Hou je kop man :mad: " Maar dan een andere keer is het weer wel, mjah grappig :D
|
uhm wie is het?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ow die lullo van united sunday :p
|
ruud ter weijder is niet de slechtste ( ze hadden een veel slechtere kunnen nemen :o )
verder moet jack plooy en rick winkelman eruit Olav Only !! ( en allard is altijd welkom ;)) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14. |