![]() |
The Dillinger Escape Plan - Miss Machine
Hulde, hulde, hulde!
Wat een topplaat! Qua stijl is er weinig veranderd (gelukkig); alleen het geheel is wat dynamischer geworden, flink wat melodieuze brugjes in de nummers. Ik denk dat het toch wel in het verlengde ligt van Irony is a Dead Scene. Ik vind de stem van Greg Puciato soms bij vlagen wat weg hebben van Patton's werk op Irony, dat is dus positief in mijn mening. Het nummer "Unretrofied" doet wat elektronisch achtig aan en is voor DEP standaard erg melodieus, en verder zijn er nog 1 of 2 andere nummers die wat anders klinken. Iig een deelnemertje voor de jaarlijst. |
Het klinkt tot nu toe allemaal wat minder chaotisch dan Calculating Infinity, maar zeker niet verkeerd.
|
Alles klinkt zeer strak en OK, ik vind aleen "Unretrofied" een wat minder nummer.
|
ik heb wel een promootje met 2 nummers, en ze speelde 2 nieuwe nummers (op furyfest, waar zij in de grote zaal een van de weinige bands met goede geluidskwaliteit waren).
wel heel melodieus, en kei gaaf |
Ce-El-Wan:
Vette shit, dat Phone Home lijkt haast wel NIN. Ze moeten alleen op het volgende album niet veel softer gaan worden. :p |
Citaat:
|
heh, muziek van dillinger waar wèl op te dansen is... wie had dat ooit gedacht :D
|
nou dat moet je ook niet te snel roepen :o
|
geniaal. echt geniaal.
en ik vind het vorige werk maar niks. |
Citaat:
wat is dat nou precies voor een muziek?? |
yep, een heel vet album
|
& ik vind het fuckedup dat ze op LL tegelijk spelen met Franz Ferdinand
|
Citaat:
|
GE-NI-AAL album. Mijn favoriete nummers erop zijn Panasonic Youth, Baby's First Coffin (dat rustige stuk :eek: ), Sunshine The Werewolf en (sorry :p ) Unretrofied.
Ben blij dat ik ze deze zomer tweemaal mag bewonderen :cool: De eerste keer is al voorbij (Graspop Metal Meeting). Zalig. |
Citaat:
|
ik heb de cd nu een paar keer helemaal gehoord en ik ben er lyrisch over... briljante plaat!
|
Citaat:
|
Citaat:
het terinherrie niveau van dit album ligt stukken lager en ik weet niet of ik hem zo geniaal als de eerste vind wat niet wegneemt dat het een héél erg prettig cd'tje is om naar te luisteren(y) |
Citaat:
nou maar hopen dat franz ferdinand al zo haard aan hun rockstarattitude hebben gewerkt dat ze op een ander/later tijdstip gaan/willen spelen ;) |
Citaat:
|
mooi juist
dan heb je minder geeks bij dep |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ga je mond es spoelen jongetje:nono::( |
Citaat:
|
Erg goed album ja, maar ik ben er nog niet helemaal over uit of ik hem beter vind dan Calculating Infinity.
|
Citaat:
ik zal ook bij dep staan duss |
ik moet hem nog wat vaker luisteren maar ik vind het nu al een supervette cd
|
ik heb hem gister ook gekocht en hij is echt (y)
hij moet wel nog een beetje groeien, maar dat gaat wel lukken, heb hem nu opstaan:cool: |
|
godkolere da's te ver weg
|
Citaat:
|
mjah ik heb uit betrouwbare bron ook iets gehoord van antwerpen ofzo..maar goed, eerst maar eens officieel schema
|
Heb ze nu 2 keer gezien.
Op Pukkelpop speelden ze nog erg veel van de vorige cds en wat minder( helaas voor mij) van de laatste. |
ik heb m nu goed geluisterd, en wat een fijne plaat!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
meer weet ik ook niet.
En wie gaat er nu naar amsterdam ;P |
Citaat:
|
gezien op lowlands, wat een kutmuziek
|
Citaat:
|
Citaat:
"Staalhard. Met mathematische precisie. Een wervelstorm van maat- en tempowisselingen. Muziek als gewelddadig fysieke beleving. Rock 'n' roll zoals Iggy en The Stooges al bedoelden met Raw Power. The Dillinger Escape Plan degradeert de rest van alle metalbands in alle metalstromingen tot watjes en homo's" |
Citaat:
|
Idd een toegevoegde waarde aan deze thread. Bedankt voor je bijdrage (y)
|
Chris Pennie \m/
DEP veegde weer eens de vloer aan met alles en iedereen op LL. on-topic: nog steeds vette ploat |
Alle andere bands op lowlands waren shit vergeleken met DEP, jesus wat zijn ze live geweldig
de nieuwe moet ik vaker gaan luisteren. calculating infinity ken ik onderhands wel een beetje :cool: |
Citaat:
alleen jammer dat ik dEUS daardoor gemist hebt.. maargoed qua programmering/veranderingen (zonder aankondigingen) was er heel wat mis..:S |
Citaat:
Voordat het festival begon waren eigenlijk alle wijziginen verwerkt in het spoorboekje op de site. |
Tering het was hard op lowlands, w00t
|
Citaat:
nora afgelast.. was nergens bekend van te voren.. the icarus line afgelast.. stond ook nergens.. circle heb ik toevallig gezien..(was inval act) maar dat stond ook nergens aangekondigd.. face tomorrow speelde opeens veel later.. tis dat ft zelf aan t flyeren was anders had ik t ook niet geweten.. oceansize heb ik gemist, omdat ze geruilt hadden met een andere band wat nergens aangekondigd was.. moet ik nog ff door gaan? dikke min voor de organisatie |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23. |