![]() |
Vraag!!!!!!
is het boek moederkruit gescherevn onder de naam Carry Slee of Sofie Milieau?????
Ik moet hier wel een antwoord op hebben hoor. |
het is volgens mij niet door carry slee geschreven
xxx moi |
Citaat:
Die ander was ontkennend, jouwe bevestigend... http://forum.scholieren.com/confused.gif |
[quote]Leonoor schreef:
[b] Citaat:
Citaat:
|
Foutje, maar ik denk nu ook niet -bij nader inzien- dat het boek niet door Carry Slee is geschreven. Hier staan namelijk al haar titels en daar staat het boek niet bij...
[Dit bericht is aangepast door stefano17 (13-06-2001).] |
Uchuum, volgens mij is het boek moederkruid wel door carry slee gegeven, het is raar, maar waar...
carry schrijft normal kinderboeken maar dit is een boek voor 'volwassenen' het is net uit, dus misschien staat het daarom nog niet op die lijst, maar volgens mij staat het boek nu toch echt in 1 of andere top 10 (AKO, Libris, oid) |
Dit zegt de catalogus van de bibliotheek waar ik werk:
Titel Moederkruid / Carry Slee Auteur, artiest dirigent etc Slee, Carry Uitgever Amsterdam : Prometheus Jaar van uitgave 2001 Fysieke omschrijving 201 p 20 cm Inhoudsannotatie Een achtjarig meisje beschrijft het leven met haar excentrieke moeder in een volkswijk. ISBN 9044600087 Genre Kinderleven Thema Moeder-dochter relatie Snobisme |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40. |