Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   scheidsrechters -> buitenspel met PC/TV (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=89304)

Lucky Luciano 12-05-2002 19:32

Buitenspel op de computer

Na vanavond is het voor de zoveelste keer duidelijk geworden. De grensrechters kunnen buitenspel niet goed beoordelen. Daarom ben ik voor een computersysteem dat het buitenspel aangeeft.

~EeF~ 12-05-2002 19:33

scheidsrechters

as ze nou gewoon ook zo een scheidrechtertje achter videobeelden zetten en die dan meteen kan doorgeven dat het buitenspel is. of zon scheidsrechter met zon mini-tvtje op zak :D :p whehe neej maar ja eef regelt het wel ff:p ik snap alleen dat je zoveel met voetbal kan verdienen en dat er dus veel geld in die sport word gestoken en dat ze dan neit wat doen aan die scheidsrechters.

~EeF~ 12-05-2002 19:34

ow dan ben ik net te laat met mn topic..hmmzz naja dat evrwijdere wil nu neit..khaal et wel weg as dat et weer doet sorry

~EeF~ 12-05-2002 19:35

ohw sorry kzie net een topic die bijna etzelfde is tegelijk gepost met mij..die verwijder functie doet et nu niet bij mij..??? maybe kan iemand anders et doen forumbaas ofso het werkt neit bij mij..:confused:

Tofke_H 12-05-2002 19:39

Citaat:

~EeF~ schreef:
ohw sorry kzie net een topic die bijna etzelfde is tegelijk gepost met mij..die verwijder functie doet et nu niet bij mij..??? maybe kan iemand anders et doen forumbaas ofso het werkt neit bij mij..:confused:
samengevoegd ;)

Paige 12-05-2002 19:40

en die penalty konden ze ook niet goed beoordelen..!!

maar who cares.

AJAX HEEFT DE DUBBEL!!

~EeF~ 12-05-2002 20:23

Citaat:

Tofke_H schreef:

samengevoegd ;)

ja dat staat ook zo lomp..4 reacties achter elkaar:p waarom doet mijn verwijder ding et niet:mad: :p

Firebolt 13-05-2002 14:13

De knvb (een grotere criminele organisatie bestaat er niet) vind dat menselijke fouten moeten kunnen worden gemaakt :rolleyes: .

Het is gewoon belachelijk hoe ajax naar de dubbel 'gefloten' wordt...

Vergelijk hoe snel een scheids hem voor ajax op de stip lecht (terecht of onterecht) en hoevaak voor Feyenoord en PSV samen. Of hoeveel ajax er terecht heeft en hoeveel onterecht. Of hoevaak ajax (terecht of onterecht) een pingel tegen krijgt en hoevaak Feyenoord er onterecht tegen krijgt.

Het zijn allemaal ajax fluiters :mad: :mad: :mad:

DJ Incompetent 13-05-2002 15:23

helemaal voor, t kost vaak bijvoorbeeld veel geld omdat 1 persoon een fout maken, camera's op de doellijn om te kijken of een bal wel of niet over de lijn is moeten ook komen vind ik.

Lucky Luciano 14-05-2002 19:07

Het enige nadeel natuurlijk is dat het wel de naaistreken uit het spel haalt. Maar daar staat tegenover dat er niet voor elke steekpass gevlagt wordt.

Baron Sengir 14-05-2002 19:30

Iedereen roept wel dat er technische maatregelen genomen moeten worden, maar ik heb weinig zin om bij elk twijfelgeval van buitenspel/penalty/ingooi tig minuten te wachten totdat een arbiter een keuze heeft gemaakt...

Firebolt 14-05-2002 19:33

Citaat:

darkshooter schreef:
Het enige nadeel natuurlijk is dat het wel de naaistreken uit het spel haalt.
jij bent zeker ajacied :rolleyes:

Citaat:

Baron Sengir schreef:
Iedereen roept wel dat er technische maatregelen genomen moeten worden, maar ik heb weinig zin om bij elk twijfelgeval van buitenspel/penalty/ingooi tig minuten te wachten totdat een arbiter een keuze heeft gemaakt...

ze moeten gewoon alleen bij twijfel gevallen kijken. En zoveel tijd kost het niet.
Als dat niet gebeurt blijven de scheidsrechters ajax naar de titels/bekers/schalen fluiten

Lucky Luciano 14-05-2002 19:34

Daarvoor hebben we dan de vijfde official. Het heft trouwens niet itg minuten te duren. Bovendien komt het maar een paar keer voor in een wedstrijd 5x of z'n meest. Dus dan ligt het spel in totaal misschien 10 min stil. Maar dan is de uitslag el terrecht.

Lucky Luciano 14-05-2002 19:35

Citaat:

Firebolt schreef:

jij bent zeker ajacied :rolleyes:

ja dus, wilde je zeggen dat Feyenoord allemaal heilig boontjes waren?

Firebolt 14-05-2002 19:38

Citaat:

darkshooter schreef:

ja dus, wilde je zeggen dat Feyenoord allemaal heilig boontjes waren?

Nee,

maar ze hebbe de scheids wel steeds tegen

Lucky Luciano 14-05-2002 19:54

Citaat:

Firebolt schreef:

Nee,

maar ze hebbe de scheids wel steeds tegen

Dat is jou visie als feyenoorder. Ik zie dat als Ajacied anders

Firebolt 14-05-2002 20:03

Citaat:

darkshooter schreef:

Dat is jou visie als feyenoorder. Ik zie dat als Ajacied anders

:rolleyes:,
dat is dus echte onzin. het is gewoon duidelijk dat alle scheidsrechters of door ajax geld hebben gehad, of bij de groenteboer hebben gegokt, of gewoon ajacied zijn

DJ Incompetent 15-05-2002 06:25

Citaat:

Baron Sengir schreef:
wordt gewoon gelijk doorgeseind door 4de official (of vijfde ;)) en de scheids moet hem (of haar :p) maar geloven

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:36.