![]() |
Nieuwe kleren!
WIE o wie kan zich het genot van het krijgen van nieuwe kleren weer voorstellen?? *heeft vanmiddag ontzettend geshopt en is weer blij!* :) :p
Ze zeggen dat het gezond is je zelf regelmatig te verwennen met nieuwe spullen, en ik kan zeggen, het is een lekkere therapie! Wie heeft er recent nog nieuwe spullen gekocht en wil zijn gevoel met me/ons delen?!? :cool: XX Rint PS. Voor mensen die willen weten wat ik gekocht heb: 1. Nieuwe broek. 2. Nieuw shirt, oranje, beetje laat voor EK. 3. Nieuw blauw shirt 4. Spijkerjackie 5. Witte puma's (die ik normaal niet koop, da's vreemd) 6. Slippers, rode. 7. Roze bloesje met open rug 8. Nieuw boek: Robin Hobb - Boeken van de Zieners, derde boek 9. Riem met veel kleurtjes! 10. Ge(i)le hotpants met ingebouwde riem ;) Zo, ik kan er weer even tegenaan! |
dork
|
WTF?! OMG! YOU No0OO0oB!
|
:|
|
:|
|
Citaat:
Meisje... 14..... Ok, laat maar, ik begrijp het al :p *No offense (y) * |
Citaat:
|
Daar is zo'n topic over op Lifestyle dacht ik.
|
Allen het boek van Robin Hobb kan er mee door, de rest klinkt hopeloos dozig.
|
Op Lifestyle vind je meer soortgenoten. Bye bye!
|
Winkelen (n)
|
Citaat:
|
WTF OMFG, Terrasterreur!
|
Leuk hoor.
|
Dat gevoel ken ik wel ja.. altijd fijn om iets nieuws te hebben.:) Maar dit soort topics kan je beter op onzin aanmaken..
|
Die hele lijst die jij opnoemt heb ik misschien na een half jaar binnen.
Maar ik kan wel zeer blij zijn met nieuwe kleren die perfect zitten en niet zo duur waren. Juist omdat ik niet zo vaak kleren koop of het geld ervoor heb. |
Waarom zou je überhaupt nieuwe kleren willen? Van dat geld kan ik me maandenlang leuk doen voelen. :o
|
Euhm.:|
|
Gierige Materialist!! :rolleyes: :rolleyes:
|
Dat kan best hier in. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52. |