![]() |
Wat heb je aan?
lijkt me duidelijk
copy/paste uit t vorige topic: zwart wit gestreept h&m jurkje zwarte teenslippers met een strik zwart ondergoed parelketting en knopjes haar in stomme staart geurtje glamorous |
ray ban.
roze overhemd. levis 501 zwarte éS schoenen. |
- rose polo,lacoste
- bruine ribbroek,dieforit - bordeaux rode allstars |
Nieuwe witte Levi's (Mary Lynne (y) )
zwarte leren riem H&M Retro shirtje met een of andere pin-up slet Verotte teenslippers |
verotte zwarte allstars
zwarte sokken ook al inmiddels valende levis type1 standard fit die laag hangt breda bruine leren riem van pa of ma met grote gesp zwart klein vrij strak t-shirtje van 'the end of the universe' (metalcore bandje dat niemand kent maar wel vet is) zwarte truckers cap |
Zwarte versleten ribbroek
Grijs Diesel T-shirt met gat en vlek converse slippers duf :| |
zwartwit geblokte rok
zwarte haltertop perzikkleurige boxer wit/perzikkleurig bikinitopje teenslippers leerdag, brrr. |
skavans
zwarte spijkerbroek met royale scheuren. hoody waar den mouwen van afgescheurd zijn. |
Citaat:
:rolleyes: |
dat bij velen onbekend is ?:p
|
Citaat:
|
nou net niet. dan moet je de ubercliché shirtjes dragen. :p
|
ghehe :D
|
slipper reef
bikini surfshort carhartt longsleef carhartt vest |
teva teenslippers
zwembroek lelijke polo van studentenvereniging |
Voormiddag :
-Bikini topje -Licht/fel blauw verpleegsterjurkje met kraag en drukknopjes h&m -slipje -Lichtblauw mini shortje Middag : Roze Bikini Shortje Blauwe Spaghettibandjes Na douchen : pyjama |
lichtblauw spaghettiband topje, hennes
spijkerbroek, diesel bruine teenslippers gouden zigeuner-oorringen goud kettinkje met een dollarmuntje :confused: |
zwarte linnen broek, met zo'n matroos achtige sluiting ( van die knopen :| )
wit hemdje met erover een zwart vestje |
és baggy
zwart shirt adio coopers |
een pauper rode trainingsbroek met een bijna net zo slecht clubshirt, blauwe burlington-sokken en een haarbandje.
|
Zwart rokje, zwarte schoenen. Zwart topje met wit bloesje en zwarte stropdas.
|
Lichte spijkerbroek Indian Rose
wit hemdje Hennes blauw blousje met fijn wit streepje en witte kraag RL bruine brede leren riem Parelaccessoires, haar in hoog staartje en geurtje Burberry Brit. |
zwarte leren broek
zwart kanten shirtje zwart spaghetti-topje erover zwarte sokken kisten zwarte string + beha zwart lintje met een paars roosje om mn nek zilveren ring zilveren horloge wat t niet doet haar los + 6 paarse plukjes erin |
-afgerotte uitgelopen strakke spijkerbroek
-witte riem -oranje shirtje met the dolls -witte puntige ballerina's?? -wit colbertje |
-een spijkerbroek met een klein beetje vaag... (Jack&Jones)
-een felgeen shirtje met een grote opening aan de bovenkant(Wonderwomen) -lichtblauwe korte sokjes -roze/paarse lingerie - (oja) een gele riem... en net had ik felgele allstars aan (best nieuwe) |
donker blauwe/zwarte - replay spijkerbroek
witte - evisu shirt witte - k-swiss schoenen witte korte sokken witte boxershort en en mutsje van canadian stock |
Citaat:
|
pyjama. tweety. :p
|
groen dickies hemdje
roze riem met witte stippen lichte - inmiddels baggy - spijkerbroek blauwe allstars staartje |
baggy spijkerbroek h&m
roze t-shirtje zara zwart ondergoed blote voeten |
donkere spijkerbroek [vila]
wit hempje [dept] bruine riem [louis vuitton] witte slippers |
Citaat:
Ot; - Allstars - Nudie "Loose Frank" - Itsus riem - Ac/Dc shirt |
groen shirtje van de Mango
zwarte riem van wrangler wijde herenbroek van g-star gele all stars roze sokken roze satijnen ondergoed van de H&M |
Teenslippers (Reef)
Surfshort (Bong) Shirt (Itsus) |
groene panty
zwart plooirokje zwarte circa's zwart shirtje blauw ondergoed |
Nog steeds mijn uniform :s
|
Geel schort van de Vomar --> zo werken :)
spijkerbroek wit tshirt met stipjes |
Mn Pixies t-shirt en een paar sokken, want ik kan mn spijkerbroek niet vinden :(
Edit: spijkerbroek gevonden :) |
Een zwarte nette broek
zwart mouwloos topje en blote voeten, mijn voet is door die wespensteek zo opgezwollen dat ik er niet eens een schoen of slipper omheen krijg :( en ik heb zo een sollicitatiegesprek :s |
een badjas
|
Ik heb een zeer donkerblauwe levi's broek aan met witte sneakers eronder en een turqoise polo :)
|
- Donkerblauwe spijkerbroek met roze lengtestreepjes (lang, wijduitlopend en laaag)
- Donkerroze hemdje zonder mouwen - Roze fleecevestje (heb het koud:() - Witte bh en string - Blote voetjes:) |
een sexy badjas
|
donkere wijde spijkerbroek
Rode longsleeve met 'beat the bass' erop. Zwarte converse slippers nat hangend haar. |
zwarte tanktop
wit met zwart rokje zwarte slippers zebraaaaa |
Spijkerrokje Replay
Zwarte longsleeve Mexx Rode teenslippers O'Neill |
ska vans
strakke spijkerbroek Madness shirt zwarte pet |
grijze streepjesbroek
zwart hemdje zwarte allstars sterretjeketting <3 |
Citaat:
|
Dat zeg ik niet op deze pagina! :bloos:
|