![]() |
rare geur
en dit is ff heel serieus :|
élke keer als ik uit de douche kom, dan ruik ik iets raars :s en ik weet nie of ik t zelf ben :/ nja ik was mezelf goed, dus t lijkt me haast nie maar wat dan ? ik ruik t alleen als ik uit de douche kom. anders nooit :s |
Citaat:
|
Als je het zelf niet bent -> iets met de douche? Test het eens door er niet onder te gaan staan, maar wel de kraan daar aan te zetten.
|
loop na het douchen meteen naar een andere ruimte en besnuffel jezelf eens goed dan. Lijkt me sterk dat je het bent? Kan best het putje zijn
|
Het doucheputje? Daar willen ook nog wel eens nare geurtjes uit komen. :)
|
Citaat:
|
Gooi een chemisch goedje door het doucheputje?
|
hmm... mja ik zal es gaan testen :)
thnx :) |
Tja ik wou het niet posten om redenen dat het niet serieus genomen zou worden :D
Maar goed, je hebt van die mensen die plassen onder de douche. Zelf ruiken ze dat meestal niet maar vrouwen hebben een sterkere neus zegt men altijd, dus misschien zit er iemand in jou familie... :nono: |
Citaat:
Douches kunnen dat hebben, die bij ons thuis ook. Dat komt omdat er water wegloopt uit de douche, dan ruik je niks, want dan zit t gaatje zeg maar dicht, maar op het moment dat je stopt met douchen kan de riolering nog ff water willen doorzuigen, dan zuigt het het water uit het putje wat dient te bescherming van nare luchtjes. Geen bescherming betekend dan een vieze geur. Ik denk dat dit de reden is, zou t verder ook niet weten. |
Als het goed is heeft elke afvoer een waterstop, dus het riool kan je helemaal niet ruiken. Wel kan het zo zijn dat je het met warm weer wél ruikt, het water verdampt dan sneller. Laat dan de kraan even lopen en duw er een stop in.
Maar goed, jij ruikt het ná het douchen. Dan is die waterstop dus net 'ververst'; hebben jullie een wasbak op de badkamer? Het kan zo zijn dat weglopend water ervoor zorgt dat een andere afvoer ook gaat 'gorgelen', dan zou er misschien wat lucht naar boven kunnen komen (maar het lijkt me sterk). Ehm, mja, ren anders een andere kamer in en onderzoek of je hetzelf bent. (Ik heb bij mijn ouders ook een keer de hele badkamer afgezocht; wanneer ik in bad zat rook ik telkens iets vreemds. Uiteindelijk bleek het de nieuwe badborstel te zijn (zo'n ding om je rug mee te schrobben), bwugh...) |
Citaat:
Urine spoelt samen met het water weg neem ik aan (tenzij de persoon ná het douchen plast in de douche:p). Dus die geur én de urine is dan allang weggespoelt. |
Citaat:
mja, da heb ik wel es geprobeerd, en in n andere kamer rook ik t ook, alleen nog maar een klein beetje. bijna nie, weet je wel. nou heb ik zitten denken... kunnen t me oren/oorbellen misschien zijn? die heb ik al best wel n tijd nie meer schoon gemaakt of dr uit gehaald... zou t da kunnen zijn ? en waarom ruik ik t dan alleen als ik me aant afdrogen ben ? :s |
Citaat:
Maar idd, lijkt me eerder het riool dat je ruikt. |
Citaat:
|
Citaat:
btw. offtopic ! :mad: :D |
Stinkend douche gordijn!! Gewoon ff uitwassen!
Gaat alleen stinken als het nat wordt en het niet goed kan opdrogen!! |
we hebben geen gordijn, maar zo'n schuifbare uhm 'deuren'.
en de douche wordt vaak zat schoongemaakt en na elke douche beurt drooggemaakt. |
Citaat:
|
Ons putje stinkt altijd :s ff tje wachten en dan bekertje water er achteraan gooien, op de een of andere manier werkt dat :confused:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07. |