![]() |
ik=........en jij
ik ben in love..............
maar eigenlijk ist klote want ik weet niet of hij me leuk vind. hmmmmmmmmmm zwijmel zwijmel, hij is echt leuk........ the name is niels, niels perfect. perfect for me, i hope not for you. i think I love you, I hope you love me too. but Im not sure. so I am loving you in silence |
Nou eh... okee. :confused:
|
ik ook heel verliefd... heb weer met me ex... en khou superveel van hem... voor mij is t niet klote dus..
khoop dat jij er snel achter komt en datie jou ook leuk vind :) |
Ik ben ook wel verliefd op iemand van internet.. 1xtje gezien.. (2 maanden geleden) Alleen als het op een afspraakje komt kan ze opeens nie :rolleyes: ik weet ook nog nie zo goed wat ik ervan moet denke mahja
|
ik ben verliefd!!!!! zo, enne willen jullie weten op wie???
! am mE xxjes voor mn egeltje..:) |
Ik gelukkig niet, kan ik net zo goed meteen voor de trein springen.
-Desecrator |
Citaat:
|
Citaat:
Verliefd zijn is voor mij het verlangen naar dingen die ik niet verdien en dan ook nooit zal krijgen. -Desecrator |
Citaat:
|
Hou toch ns op met dat zielig doen.
Ik ben trouwens na lange tijd ook weer heel erg verliefd, gelukkig hij ook op mij.:D |
Iedereen verdien liefde enne K hoop voor je dat hij je ook leuk vind, me iszz ook in love met een hele lievve jongen :D
Greetszz MoonNature |
is ook vurlieft,,, ff ter uwere informatie.. :D:D:D
|
Citaat:
Wat je zaait zal je namelijk oogsten. -Desecrator |
Citaat:
Ikke ben ook heeeel erg flieft! Nuttige informatie? neu... |
Citaat:
|
ikke lekker verliefd op heleen
wil je weten welke heleen? heleentje daemen, alleen weet ik niet of zij mij leuk vindt, en een klein minpuntje: ze heeft al een lief, mer ja shit happens hé. |
Ik ben ook verliefd... :rolleyes:
Vanaf het moment dat ik 'm zag, we hebben 2 maanden iets gehad, maar dat liep niet door gebrek aan vertrouwen (van beide kanten)... dus ik hoop maar dat die verliefdheid snel over is. |
hopen dat ie je leuk vind joh!
uhm ikzelf... ben verliefd... wil het niet zijn... verschrikkelijk... Vriendin van me vind hem ook leuk, en ik gun het ze (vinden mekaar leuk nl.) Ach, I'll get over it... Maar als je zegt dat verliefd zijn het beste gevoel in de wereld is... nee bedankt.. voor zover d@mp! |
Bedankt voor je mededeling, we kunnen er nix mee = slotje
Chanel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56. |