![]() |
[schilderij] poging twee
ok...hehe. na een valse start en lieftallige hulp van ieke!
ehm...mn schilderij! is dus n beetje lomp gefotografeerd, op de zijkant, normaal gesproken als ie recht staat lijken de letters wel recht maargoed. beetje slordig maar verder...? wat vinden jullie ervan? http://www.boomspeed.com/ieke/schilderij.jpg |
mooi hoor,
maar het doet me denken aan iets.... |
aan wat dan?
|
barbapappa
ik zou het niet in m'n kamer hangen misschien als het schilderij gekanteld werd niet echt mijn smaak dit wel mooi geschilderd !!! (y) |
Op t eerste gezicht vond ik het heel vaag ergens op dali lijken
|
hij hoort ook gekanteld. maar anders kon ie niet in zn geheel op de foto, hij is namelijk ter groote van ongeveer een deur.
|
hij is wel koel :) alleen de letters vind ik niet zo mooi :o
|
best ok (y) alleen die letters..
|
dali.. zat vannacht te kijken en vond het echt typisch iets a la .... kon er niet op komen, maar nu je dali zegt.. idd..
|
Erg mooi ja, maar jammer van de letters.
Ik vond het eigenlijk meer iets weghebben van Magritte... |
vind de letters zelf dus ook zeer verrot
margritte, kan kloppen! heb voor de vleugels een schilderij van hem, "Le'Homme au Chapeau Melon", als voorbeeld gebruikt. niet nageschilderd, slechts als voorbeeld. |
Citaat:
Maar ik vind die letters wel iets Roy Lichtensteins hebben. |
Citaat:
|
mooi! dali een beetje
|
Ik vind hem erg bijzonder, alleen het is heel erg jammer van die letters. (geen hoofdletters is al minder) Het lettertype is gewoon nèt niet helemaal goed. Jammer, maar toch heel erg leuk.
|
dali-flashback...
wel bijzonder&mooi... maar orgineel? |
Citaat:
|
Hij is mooi, maar ik ben het zeker eens over die letters.. Ze lijken op mijn handschrift en geloof me: dat wil je niet op je schilderij hebben...
|
Citaat:
|
Als ik jou was zou ik ten eerste de foto even 90 graden kantelen.
Want pas toen ik voor de 3e keer mijn hoofd draaide en écht goed keek zag ik wat het was. Iets wat je als het gekanteld zou zijn, in één oogopslag zou zien. De 3e keer kijken zag ik pas het vrouwen-hoofd [zo ontzettend mooi gedetailleerd], met vleugels en dat het een voet was, wat er onder de oranje slinger hing. Ik vind het erg mooi. En de letters vind ik er juist bij passen. Op de één of andere manier. |
Ik vind het ook heel erg mooi, het gezicht & de vleugels zijn erg goed. Het kleurengebruik ook; mooi die felblauw achtergrond (vooral de achtergrond kleur in combinatie met de aparte vormen deed mij ook aan Dalì denken). Ik vind het ook jammer van die letters; ze passen niet zo mooi in het kader, lijken er wat haastig bij te zijn gezet, en het lettertype is wat te 'speels/bassischoolachtigs, mijns inziens. Maar verder echt hartstikke (y).
|
Citaat:
aan dali... |
Meer Magritte..die gebruikt ook nog wel eens letters..
|
leuk als poster voor school zonder racisme o.i.d.
|
Die letters verpesten helaas een hoop :(.
En idd eerder Magritte stijl. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41. |