![]() |
The O.C. part II
Wanneer gaan ze weer verder met waar ze gebleven waren? Ik heb die paar eerste afleveringen allang gezien namelijk.... :s
|
ze begonnen gwoon overnieuw, je moet nog ongeveer 7 weken wachten tot dat ze zijn bij waar ze gebleven waren, dat is na het reisje naar mexico.
|
I luuuuuuvvvvv OC ...
sorry maar ik ben echt helemaal weg van die serie... Seth is et leukst vin k... Ik ben vanaf de eerste aflevering al "hooked on the OC" !!! One tree Hill vin k langgggg niet zo leuk, die vader van uhhh ben ff naam kwijt , maar zeg maar rechtmatige zoon, is zoooo'n eikel dat et bijna nep is en die Peyton is een domme doos , denkt dat ze Miss Diepgang is ofzow, zo moet ze over komen tenminste maar et mislukt een btje.yeah ik ga 30 keer door rood rijden want dat deed me moeder ook... :nono: Kweenie vind de personages te zwak of juist te overdreven... En veel onbegrijpelijke dingen (maar dan niet op de goede manier onbegrijpelijk maar gewoon kut ) Anyway .... OC ROCKS hehehe :D grrrrr nog 7 dagen wachten ........ |
Citaat:
|
yes I did. maar die is nou tog vol ofzow die andere topic en k wil reacties op me 1-3 hill verhaal maybe dat mense et nie met me eens zijn ....
|
owwsoww
|
Citaat:
Anyway ik vind Luke een eikel, om hoe hij is en wat hij allemaal gedaan heeft (gaat doen) maar in deze aflevering vond ik hem wel cool, dat hij toch nog zei dat het een ongeluk was en dat hij Ryan niet in het brandende huis liet liggen. |
Vandaag niet gezien, ik was er niet en dan heb ik geen zin om het op te nemen als ik het toch al gezien heb. Ja boeiende post weer.
|
alweer word ryan in elkaar geslagen, damn
het word bijna een gewoonte voor hem |
Ik ben het pas sinds vorige week gaan kijken -dus zie nu alles voor het eerst-. Leek me eerst niet zo leuk, maar het valt me 100% mee :)
Heerlijk dat het zo voor Everwood komt, heb ik mooi maar één geweldige tv-avond per week, zodat ik de rest van de week iets anders dan tv kijken kan doen. |
Citaat:
|
ik vindt t nog steeds superleuk, maar ik merk wel dat ik er minder geinteresseerd naar kijk dan eerder, hoop dat dat niet zo is als de nieuwe afleveringen er zijn... ik heb dat nu ook met everwood, best jammer eigenlijk....
|
Ik was niet thuis en ik had mn moeder gebeld om te vragen het op te nemen, en ook Everwood. Maar ze wist niet hoe het moest, en mn vader was niet thuis, dus nu heb ik alleen Everwood. Maar goed, gelukkig heb ik deze aflevering toch al gezien :)
|
ik ben benieuwd naar de tweede seizoen van the oc
|
ik ben benieuwd naar seizoen 1 vanaf aflevering 7 ofzo
|
die afleveringen na 7 zij heel intressant, trust me
|
ik weet zeker dat ik niet de enige ben als ik zeg : Ik kan niet wachten!!!!!
:D |
je wachten zal wel beloond worden
|
de theme is zooon cool nummer :D
|
Citaat:
|
Phantom Planet-California
|
Ik heb die serie nog nooit gezien, maar vind em erg leuk :) (y)
|
vanavond episode 3: the Gamble
|
Hij was toch wel erg zielig :(
|
eindelijk duidelijkheid wat betreft Ryan zn verblijf...
en waarom bleef iedereen zo staren toen die moeder viel? er vallen toch wel vaker mensen op feestjes :confused: seth blijft grappig :p |
het allermooiste vond ik dat iemand (moeder van Marissa dacht ik) zei ; ik heb sterke mannen nodig voor het zware tilwerk.. en even later zag je luke en ryan een tafel tillen en Seth ballonnenblazen :D typisch!
|
Citaat:
|
Waarom kijkt Ryan elk deel altijd naar de grond. Is zijn nek soms gebroken? :rolleyes:
|
dat is denk ik gwoon zijn thing weetje.
is denk gwoon zijn thug way |
zit ik in een andere O.C te kijken ofzow :S:S:S hij was voor een paar maanden trug op veronica toch.. en daar was de 1e aflevering.. tenminste volgens mij :D ..
Spoiler
edit door pebbles: even in spoilers gezet, anders weten mensen die niet de aflevering op veronica hebben gezien al wat er gaat gebeuren, en dat is niet leuk.. |
Eh, nee, dat is niet de eerste aflevering. Maar dit was ook niet de eerste aflevering.
|
Citaat:
pebbles: ook even de quote in spoilers gezet :) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik vond het een leuke aflevering. Maar nu gaat alles veel sneller lijkt het wel. Dat die brand al vorige week was, en dat gedoe met die 100.000 dollar vandaag. Ik dacht dat dat op veronica pas na een paar afleveringen kwam. Mja, komt vast omdat ik het al gezien heb ofzo :) |
Was leuk gister! :)
|
Altijd leuk om te zien :) Ookal zijn het herhalingen..
|
Ik ben pas beginnen te kijken. Heb geen enkele aflevering dus gezien. Dat is dus nog een serie erbij hehe.. :)
|
Ik kende deze ep al, maar vond hem toch wel weer erg leuk :)
Marissa en Ryan tijdens die dansles :D Hoezo daar broeit iets... |
Het was al de derde keer dat ik deze aflevering zag :|
Maar ik vind die Anna zó cool. |
Hm die Anna vind ik juist niet zo... Vind Summer geweldig, zo evil met haar 'Iew!' :D
|
sandy cohen blijft altijd wel cool
the surf dad geheh |
Citaat:
|
umz... ik heb eigenlijk nooit American Beauty gezien dus ik kan niet oordelen
|
Snel zien zou ik zeggen.
|
ik heb deze aflevering niet gezien gisteren, maar kende em al wel. dus gelukkig niks gemist!!
|
Er kwam gisteren een vriend langs toen The OC bezig was, dus ik heb de laatste 40 minuten ofzo niet helemaal kunnen volgen.. maar ik had hem toch al eens gezien :)
Leuke aflevering wel (y) Nog een paar weken en dan komen de afleveringen die nog niet uitgezonden zijn :cool: |
3 of 4 weken dacht ik
|
Jaaa the o.c :) gelukkig is het er weer maar nu moeten ze effe opschieten met de episodes, heb die al gezien
|
Hehe... is Ryan minderjarig...? Wat deed hij dan eigenlijk in een gevangenis van volwassenen. Het wordt steeds lachwekkender.
|
man the oc is echt een super serie, ik heb er weer een nieuwe verslaving bij :)
hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk ondertussen al gemaakt? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:59. |