![]() |
5daysoff
Op 14 juli gaat de vierde editie van 5 Days Off van start. Bij organisatoren Melkweg, Mojo Concerts en 5voor12 (België) stijgt de spanning naarmate deze datum nadert. Melkweg en Paradiso zullen hun deuren openen voor een ware vijfdaagse van elektronische muziek. 5 Days Off 2004 zal groter, afwisselender en nog vernieuwender in programmering zijn dan de voorgaande edities. Hieronder een aantal nieuwtjes en achtergrondinfo over een aantal topartiesten van het festival.
!!! 2 MANY D.J.'S 2pR modeshow ADI-J ANTAL APPARAT (live) ARON FRIEDMAN ATA AVRIL BART SKILS CASSIE 6 CHRIS CLARK (live) COMTRON (live) D.METEO DAS BIERBEBEN DJ FRIGIDAIRE (Vive La Fete) ELLEN ALLIEN ERIC DE MAN EROL ALKAN FABRICE LIG FELIX DA HOUSECAT FLANNAGAN FREESTYLERS (live) GARY HAKAN LIDBO (live) IVAN SMAGGHE (BLACKSTROBE) JACK UNDERCOVER JAMIE LIDELL (live) JOOST VAN BELLEN JORI HULLKONEN JOSZ LEBON KC THE FUNKAHOLIC KOSTAS HOM LAURENT GARNIER LAURUZ LAUHAUS L-DOPA LEROY LIFE SAVAS LOSOUL (live) LOUIE VEGA LYRICS BORN MAGDA MANHEAD MATTHEW HERBERT MC DAPPER MELON OSUNLADE (live) PETER GRUMMICH REWORK (live) RICARDO VILLALOBOS RICHARD RICHIE HAWTIN ROGER SANCHEZ RONI SIZE LIVE SAN PROPER SANRIEN SCAN X SPEKTRUM (live) T.RAUMSCHMIERE TALI (live) TEAM SHADETEK THE HACKER THE YOUNGSTERS TIEFSCHWARZ TIGA TOM DE NEEF WARP Zijn 'r meer mensen die gaan? |
Ws op de woensdag.
|
|
Net de kaartjes gehaald voor de donderdag :)
|
vrijdag :>
|
Ik zou op woensdag willen, maar dan moet ik werken. Misschien vrijdag dan maar. :(
|
ik ga op de donderdag (y) <3
|
zaterdag (y)
|
duurt 5 days off tot de vroege ochtend?
|
ik twijfel nu opeensss :(
|
hoezoo?
|
zaterdag en misschien vrijdag
|
de donderdag (y)
|
Citaat:
Jij gaat mee woensdag. Woensdag ga ik dus. |
Heeft er iemand een timetable voor de verschillende dagen (ben zelf vnl. geinteresseerd in Hawtin, Lidell en Clark), de prijs en of er al dan niet nog kaartjes zijn?
Luie Henk Mul ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Evt. op de zondag het avondje met Hawtin en Skills meemaken :)
|
ik wil de donerdag maar de kut ov is niet meer geldig op vrijdag(nacht)
|
Citaat:
Citaat:
kaartjes gewonnen voor de Zaterdag (y) heb ook wel zin in Jamie Lidell en Richie Hawtin, maarja... kan niet alles hebben denk ik.. kut NS |
ik ga vanavond.
|
Ik meende al bekende gezichten te zien :\
|
chris clark , super dope, inclusief breakcore :cool:
Jamie Lidell, erg gaaf , experimenteel en swingt enorm Kortom: de warp stage was massive, en de andere stage veel te druk. Dus ik heb t raumscnogwat gemist en dat boeit met ook niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Lidell :eek: |
Ben net terug:> was erg gezellig
|
Citaat:
en t raumschmiere viel h a r d tegen. maar goed apparat en chris clark, woah! |
Citaat:
t.raumschmiere vond ik tegenvallen, maar niet slecht. Apparat was stoer en Jamie Lidell -hoewel ik daar wel een stuk van heb gemist door de set van t.raumschmiere- was echt geweldig. |
|
jeuh vanavond drumnbass night in de Melkweg (y)
Tali :cool: |
omg ik heb wat gemist :(
|
Ivan Smagghe, James Murphy waren top (y)
2 many dj's ook, maar daar was het nogal crowded en het trucje kennen we inmiddels wel, desalniettemin swingde het. |
:o Zo verliefd op Apparat's muziek, dat de eerste CD al besteld is (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
ja, heb me wel vermaakt gister. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:08. |