![]() |
Breaking the habit
Of ik gay ben?
ik vind dit nummer cool. moet ik me zorgen maken? is er iets? misschien moet ik toch meer dissection luisteren. maar dit nummer vind ik cool. |
Citaat:
mijn mening = mmmmmmmmmmwah :| . |
ja je bent gay
wat een vreselijk nummer argumenten lijken me overbodig |
Citaat:
|
vind de style van de clip best tof. De muziek is niet echt mij smaak.
|
Ik ben niet echt op de hoogte van linkin park dus ik heb even het nummer gedownload van CraZy_BiTcH_HaNnaH@KaZAa en nu weet ik het weer. Dit vind zelfs m'n zusje slechte muziek.
|
breaking the law
|
rukplaat eerste klas (y)
|
Citaat:
|
Linkin park, DE band waardoor slipknotkinderen zich weer helemaal true voelen :D
En stiekem vond ik het ook wel een koel nummer |
Ik vind het ook een van de betere radionummers (y). Die semi-breakbeat is wel cool en de melodie catchy.
|
vervelend nummer.
|
Deze expressie kan mij geenszins bekoren :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vind m wel oke.. mss omdat het beetje industrial achtige dingen heeft , en ja daar luister ik graag naar. Niet dat ik Linkin Park helemaal super vind maar ze hebben VIND ik wel nummers die oke zijn
|
Citaat:
|
(l) friso
ach, die nieuwe cd van linkin park is niet echt verkeerd hoor... al is dit wel een minder nummer |
Ik vind het wel een leuk nummer hoor. De clip is ook leuk! En ik vind zeer weinig clips leuk dus...:)
Alleen nog een paar keer luisteren wordt hij saai. :( Of het komt omdat ik wat "harde" muziek luister en dat nummer daarbij natuurlijk niks voorsteld. :p |
Citaat:
|
Citaat:
dat d&B/breakbeat drumlijntje maakt het wel grappi (y) g |
Ik vind 'm wel ok, al is dat natuurlijk niet stoer om te zeggen ;)
|
Nee, want je was eerst true als je LP kende, maar nu het op de radio komt (sinds 'In The End') natuurlijk niet meer. :rolleyes:
Agree, het geluid is nogal commercieel geworden en ik vind het persoonlijk een stuk minder goed dan een paar jaar geleden, maar dat ligt meer aan mijn ontwikkeling dan die van LP. Toen ik dit nummer de eerste keer hoorde, verbaasde me het zelfs. Hoe gay je ook betiteld wordt als je zegt dat 'Breaking The Habit' oke, is... Ik vin m wel goed, het is best industrial en in elk geval stukken beter te pruimen dan de gemiddelde radio shit... Zo. :| |
Ik ken t liedje niet :|
|
Kan me nog herinneren dat in 2000 de toen hier oude garde truie muziekforummers de debuutplaat helder en fris vonden klinken..
Vond ik destijds ook, het is ook allemaal wel grappig enzo maar toch nét niet.. Reanimation is wel gewoon superstrak (hip-hop remix album met oa. pharaoache monch, planet asia, chali tuna, executioners, evidence etc. etc.) |
Ik denk dat ik me heel retro ga verzetten tegen die anti-LP-wave door een LP-nick met LP-sig en -avatar te openen.
|
Citaat:
Als een band nu-metal, hiphop en industrial maakt en het allemaal wél een eigen geluid kan geven en maanden te kloten op een song dan kunnen ze niet kiezen is het muzikaal gezien toch geen slechte band lijkt me... |
Citaat:
maar of het nu not done of wel done is het blijft kut |
ach ja :)
|
Ik vind Linkin Park zowieso cool :bloos:
|
De video = OK, maar ik heb hem nog niet met geluid af gekeken.
Overigens, de kutste plaat van LP (en wat mij betreft de kutste plaat ooit) is die eerste van ze, toen ze nog anders heten en nog niet bekend waren. Tering wat was dat slecht zeg... |
Citaat:
hybrid theory vind ik nog steeds een goede cd, maar het merendeel van wat erna kwam en hun houding spreken me gewoon niet aan. en volgens mij waren ze toch wel hot toen ze net met hybrid theory uitkwamen, maar toen ze een paar keer teveel op mtv te zien waren geweest, was het al snel 'niet true'. |
Best aardig nummer, maar niet super.
|
ik vind m half half
dat vind ik van heel meteora btw, vraag me nog steeds af wrom ik m in godsnaam had gekocht... heb m echt 2x geluisterd, ht is 1000x beter |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het nummer kan me niet echt boeien, maar de clip is ultiem gaaf (y)
|
Nummer is behoorlijk saai, clip is wel erg cool. Doet me denken aan de anime sequence uit Kill Bill.
|
Citaat:
|
Gaaf nummer, maar Numb vind ik beter.
|
Ahh, verrek. Zie idd dezelfde animation director na een vlugge google query. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
hehe ja en ga jij vooral door met je campingdiscowansmaakwijsheden hier te spuien lieverd.
maar speciaal voor jou zal ik het anders formuleren: ik vind het nikss omdat het linkin park is en die zanger stom is want hij heeft een bril :rolleyes: |
Ik vraag me af of iemand uberhaupt naar die hybrid theory meuk heeft geluisterd, of dat ze het gewoon als cool hebben geaccepteerd omdat het muziek was van toen ze nog (oeeh, aaah, enzooo) onbekend waren. Zulke uitzichtloze muziek heb ik namelijk nog nooit gehoord.
Citaat:
|
Citaat:
|
teun (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08. |