![]() |
kleding is duur geworden
Ik wil even kwijt dat ik vind dat kleding ontzettend duur is geworden. Nu de euro ingevoerd is denken de winkeliers ineens dat ze ons meer voor kleding kunnen laten betalen! Afgelopen zaterdag was ik in de stad: broeken van 150 naar 200, shirtjes van 50 naar 80 enz enz. Echt belachelijk! Er moet iets aan gedaan worden om die prijzen terug te dringen. :mad:
|
er is nog wel redelijk veel confectie in een redelijke prijsklasse te vinden hoor, misschien iets harder zoeken..
|
ik heb overigens nog nooit 150 euro voor een broek betaald :confused:
|
sjught boeiend...
|
Vind ik ook hoor!!!
|
Citaat:
edit: zal wel gulden zijn ofzo :| |
hmmz, tja, ik vind ook dat ut duur is gworden.
maar ik ga dan naar de tweedehands winkel ofzow... en dan spaar ik een beetje geld om zow af en toe eens wa moois te zoeken... tja, en mun moeder wil ook wel us gul zijn :rolleyes: |
Citaat:
|
Inderdaad, als je het te duur vind, boycot die winkels dan en koop tweedehans kleding... simple as that.
Niet zeiken maar iets doen, schiet je meer mee op. |
Citaat:
consumeer of sterf! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh en ontopic--> ik vind kleding sowieso erg duur
|
Citaat:
|
waarom snapt neimand het sarcasme in mijn post :confused:
|
Citaat:
Consumeer niet Go Freegan! |
Citaat:
|
ik vind veel kleding ook te duur daarom heb ik nog mazzel dat me moeder het betaalt meestal is de productie voor een broek gewoon 20 euro ofzo en dan betaal je er 80 euro voor alleen maar voor de naam ofzo vind ik echt belachelijk soms.... Er zijn zelfs allemaal van die Tommy Hilfinger en Diesel en dat soort troep dat nog veel duurder is maar het is het helemaal niet waard mensen kopen die kleding alleen maar om erbij te horen echt dom......
|
Kleding is altijd al duur geweest
|
Laatst bij een college economie zei de docent dat er sinds de euro geen inflatie is opgetreden :confused: :confused: :confused: .....en je hoort iedereen maar klagen...... volgens mij is de prijs over het algemeen echt wel hoger sinds de euro, maar van kleding valt het nog redelijk mee vind ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
mja, je zien allemaal wel een mogenlijkheid om de producten wat duurder te maken met die euro. en vooral de kleding. dat je het naar boven afrond... nouwja, dat kan ik me bij kleding nog wel voorstellen (bij pakken melk in de supermarkt dus niet!) maar om er dan meteen 10 of 20 euro bij te tellen.... das nie nodig volgens mij...
|
Het klopt. Ik moet tegewoordig 20 euro betalen voor een normale top bij H&M waar ik vroeger toch echt maar zo'n 25 gulden voor betaalde....
|
Citaat:
*moet toch dringend met pieter naar de boemerang* |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37. |