![]() |
Wat is het meest bloederige film die je ooit gezien hebt?
In welke film dacht je echt van, wow dit gaat me wel een beetje te ver?
Bij mij was het toch wel Cannibal Holocaust, een ontzettend zieke film :s :o |
Vele Miike-films.
|
aangezien ik een rasechte gorehound ben, gaat niets me te ver, maar hier zijn een paar smerige:
Braindead Premutos: Der gefallene Engel(uncut!) Beyond the limits Necromantic Dawn of the dead Flowers of flesh and blood Kichiku Dai Enkai(uncut!) Men Behind the sun(uncut!) Day of the Dead Return of the living dead 3 Ichi the Killer Zombi 2 Story of Ricky Kill Bill volume 1 Garden of love Violent shit Hellbound Bad Taste Re-animator The Beyond(uncut!) City of the living dead(uncut!) |
Bambi
|
de nacht van de wansmaak :|
en braindead misschien. |
Citaat:
|
Nooit gedacht van zieke film eigenlijk maar geloof dat ik sommige van hierboven wel moet zien een x
|
Bloederig is maar saai.. Andere dingen zijn ook leuk.. Salo ;)
|
braindead, sommige mensen zijn serieus over hun nek gegaan bij die film.
|
Citaat:
|
dawn of the dead
Texas Chainsaw Massacre |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
men behind the sun is wel een aardige, hoewel niet heel bloederig
|
Band of Brothers.
|
Quentin Tarantino kan er wel wat van geloof ik.
|
Dawn of the dead, maar das een geval apart omdat ik toen op schoolexcursie was, en om middernacht in de bus die film gedraaid werd.. Ogen dichtdoen had geen zin, want door de hele bus galmden de klanken van rondpattende lichaamsdelen/bloed/ andere walgelijke dingen. En die bus maar hobbelen terwijl ik men maaginhoud omhoog voelde komen..
Toen wist ik het zeker: Leraren zijn sadisten |
passion of the christ
|
Braindead toch wel.
|
BABY BLOOD van Alain Robak.
|
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
Spoiler
|
Het ging me meer om de film in het algemeen, een aantal effecten waar zeker zeer aardig gedaan. De nadruk lag ook op de effecten, dus daar ging alle aandacht heen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ichi the Killer
en de Quentin Taratino films |
Battle Royale komt toch ook wel een eindje in de buurt...
|
Kill Bill Vol. 1.
|
Citaat:
|
Audition, Ichi the Killer, Braindead.
|
Ik vond de Texas Chainsaw Massacre erg goor. De remake heb ik t dan over.
Ik kan erg goed tegen bloed in films en op tv enzo, maar soms zaten in deze film echt stukken die ik zelfs te goor vond. Was in de pauze zelfs misselijk :s Maar misschien kwam dat ook wel door de combi van spanning (dus echt stijf in je stoel zitten) en bloed ofzo. Ik weet het niet, maar ik vond 'm enorm smerig iig. |
Citaat:
geintje he http://gathering.tweakers.net/global/smileys/wink.gif |
Citaat:
Maar ik heb er normaal totaal geen moeite mee en kan ik erg goed tegen horror en bloed en alles wat daarbij hoort, maar op een of andere manier ging dat bij deze film toch niet helemaal goed ;) |
Ichi the Killer.
Ik vond het ook niet leuk om te zien, niet mijn ding. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Braindead qua hoeveelheid bloed denk ik, maar goor vond ik hem niet aangezien het allemaal zo onrealistisch en cartoonesk was.
|
Citaat:
M'n moeder had er een stuk van gezien, bij de eerste dode moest ie al worden afgezet :P |
passion of the christ
se7en silence of the lambs |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm, ik heb niet echt veel bloederige films gezien, maar ik vond The Passion Of The Christ wel een beetje bloederig en
Starship Troopers :s Maar ik weet wel dat de allerergste film Man Behind The Sun is. Heeft iemand die gezien? Ik raad hem af. |
Citaat:
er staan btw echt behoorlijk veel films in dit lijstje die imo niet echt bloederig zijn |
Citaat:
|
owja Kill bill is toch niet bloederiger dan de gemiddelde actie film? :s
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43. |