![]() |
Waar en verliefd stelletje laten eten in Adam?
kweet niet of hij goed hier staat maar ik zoek voor 2 vrienden van mij een leuk restaurant of lounge in Adam.
Wil ik ze voor hun 0,5 jaar *verkering* naar toe sturen :p Prijs maakt niet veel uit |
MacDonalds
Burger King Willekeurige groezelige frietzaak. |
Ik ben niet bekend in A'dam, maar er zal vast meer dan genoeg te vinden zijn. Eigenlijk alles behalve wat Machiavelli net noemde...
|
Lokale kebabzaak, waarna je ze een paar flessen wijn mee geeft en ze naar een willekeurig park verwijst.
|
Geen idee, ik ben niet bekend in A'dam. :)
|
Steak house (y)
of een willekeurige griek of indo doet het altijd goed, ow wacht de prijs maakt niet uit: van der Valk dan maar :P |
Citaat:
|
de garlic queen.
ff googlen en je weet waar ze zitten, alleen raad ik je wel aan om dit stel dan de eerste 2 dagen niet te benaderen. Heerlijk eten hebben ze daar. Op zich wel prijzig, maar het is het meer dan waard. |
nja, wat denk je ervan om zelf fijn voor ze te koken? boerenkool met worst ofzo :D
|
hoort het dan niet logischerwijs op eten en drinken? :)
Sorry ik kan je niet helpen, ben van België en ben nog maar een keertje naar A'dam geweest :) |
Harkema (y)
|
Geen idee, ben nog maar 1 keer in Amsterdam geweest. Maar kun je niet zelf voor ze gaan koken?
|
google? startpagina? :o Die kunnen je wel wegwijs bieden.
Joh, er zijn zo veel pleinen in Amsterdam: Leidseplein, Rembrandtplein, Waterloopplein... daar zullen ook wel wat eetcafé's liggen, daar kan het ook leuk zijn. Zeker op het terras en als het weer een beetje meezit, is het wel gezellig denk ik. |
Café v. Leeuwen
|
Caramba, een mexicaan in de Jordaan. Geweldig voer!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In een eetcafe.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu weer ontopic mensen :nono: |
O als de prijs niet uitmaakt moet je voor Vermeer gaan. Wel ongeveer 3 maanden van tevoren reserveren en diep in de buidel tasten (y)
|
Als de prijs niet uit maakt moet je ze naar de supperclub sturen :)
|
een restaurant in de binnen stad? of buiten de stad bij een bos oid?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Bulldog (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit topic past inderdaad niet hier en zal waarschijnlijk verplaatst worden. Relaties is de plaats waar mensen ideëen uit kunnen wisselen over dit soort onderwerpen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: doing |
Citaat:
|
Ja, maar.. :rolleyes:
|
eat as much as u can
ofzo? :p voor 5 euro :d zeedijk :p |
Pasta e basta, Spiegelstraat.
Italiaan, waar het personeel zingt tijdens het eten. Er zijn 2 rondes wanneer je binnen kan komen (18:00 en 21:00). (Ruim) vantevoren reserveren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Probeer een vuilnisbak!
|
De Jordaan kent erg veel leuke kleine gezellige restaurants (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
McDonalds :D