![]() |
Urinestaal
Weet iemand hoelang men aan een urinestaal kan zien dat je een joint gerookt hebt?
|
wtf is een urinestaal?
Oh....een paar weken geloof ik. |
betonstaal en gehard staal ken ik, maar urinestaal...? :D
anywayz: THC is tot op 6 weken in je lichaam terug te vinden. |
Ik bedoel gewoon.. ik moet voor men vakantiewerk naar een medisch onderzoek, en daar moet ik waarschijnlijk in een potje plassen..
Maar zien ze dat niet enkel als er echt DAAROP gezocht wordt en niet als gewoon het urinezuur wordt getest? |
Citaat:
|
'k Ben 19.. 'k wordt er 20
|
Citaat:
In dat geval was het een grapje :o |
Had er bij moeten nadenken.. voor die ene keer op een half jaar dat ik eens een jointje rook :(
Dus jullie denken dat ze dat niet gaan zien bij gewoon testen op de normale stoffen in de urine zoals eiwitten en urinezuur? |
Citaat:
|
Als je heel af en toe eens een keer blowt, dan is dat na 14 dagen niet meer aantoonbaar in je urine (ook wel urinestaal genoemd las ik :p )
Als je vrijwel dagelijks zou blowen voor een langere periode, dan is het idd zo, dat het tot een week of 6 aantoonbaar is... :) |
als je geblowt heb, en als je wilt datze er niet achter komen, moet je na elke blow drie druppels azijn in een beker water doen, goed roeren en dan opdrinken, maar je moet ook niet te veel blowen he! En dit zeg ik uit eigen ervaring :rolleyes: :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
@TS: ze mogen er niet op testen zonder jouw toestemming, dus tenzij je een THC-testformulier hebt ondertekend kunnen ze niks vinden. Dan nog wat, de dokter die die test doet mag alleen maar goed of niet goed doorgeven, niet de stofjes die gevonden zijn of wat dan ook. |
Citaat:
|
Boeiend wat je in je vrije tijd doet. Als je werk daar problemen mee heeft heb je kutwerk en kun je er beter helemaal niet aan beginnen. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
weet iemand hoe dat zit met de shit van lsd in jelichaam?
zondag op 3 zegels getript maar moet ergens deze week een vitamine check laten prikken... merken ze dat? |
Citaat:
|
relekst :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dus, als dat klopt dan klopt het niet wat hij zei en geeft hij dus onjuist advies :)
|
Ik word elke week twee keer getest op drugs.....
Ik heb een paar keer geblowt en ze hebben niks kunnen vinden, beetje vreemd he, als je weet dat je geblowt heb en niks kunnen vinden.. Als jullie het niet willen geloven dan niet, maar het werkt wel! |
Citaat:
|
urine test
|
Citaat:
|
nee, ik loop bij een instelling.. Ik word op thc,heroine,coke,mdma,speed, enz.. ik word op alle soorten drugs getest.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
fysiek wel redelijk onschadelijk, psychisch alleen niet, redelijk grote kans dat je terugvalt naar een trip.
|
Citaat:
|
Citaat:
LSD ontregeld het zenuwstelsel (hierdoor kan je later bijv nog flashbacks krijgen en kan je eerder (manisch) depressief worden) en zorgt ervoor dat heel veel zenuwcellen sterven...dat laatste is niet zo erg als je t bijna nooit gebruikt (en uberhaupt bijna nooit gebruikt), maar dat eerste kan al na 1x gebruiken te merken zijn |
Citaat:
|
ok, LSD bliift ong je hele leven (50 jaar als ik me niet vergis, en veel ouder dan 65 zullen de meesten niet worden door de huidige levensstijl die "we" er op nahouden) in je ruggemerg zitten :) Daarom is het ook mogelijk om een flashback te krijgen na 30 jaar :D Alleen de kans erop is heeeeeeeeel klein, dus maak je geen zorgen :D
Wel even erbij zeggen dat het niet te zien is met een vitamieneprik Om je urine te zuiveren moet je citroenzuur drinken, dat helpt en zuiverd je urine (y) |
en als je blowt is de kans dat je schizofreen wordt ook groter.. maar je kan ook onder de bus komen..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dan WAS je schizofreen ;)
|
/me zit hier hardop te lachen :D
|
me zit hier in mezelf te grinniken
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11. |