![]() |
Enge stinkers
Zwetende mensen
In te strakke kleren Die zichzelf 4 maten dunner wensen Wil ik de rug toe keren Maar uit het niets Zijn ze overal Zie ik vanaf mijn fiets Dat ik niet ontsnappen zal De stank van zweet duikt overal op Ik probeer te rennen Geef niet op Ik zal er nooit aan wennen Waarom zijn ze er ineens? Waar komen ze vandaan? Waarom is de buurvrouw plots blootbeens? Er is maar een verschrikkelijke conclusie: De zomer komt eraan De Ola reclame is een illusie |
hahaha (y) (y)
|
Op de een of andere manier maakt dit gedicht me misselijk, en dat is zeker niet door de beeldspraak! En de laatste zin valt ook helemaal uit de toon. Wat is het statement wat je met dit gedicht wilt maken? Dat mensen die een paar kilootjes meer wegen walgelijk zijn?! Dat vind ik pas walgelijk!
|
Je kijkt jezelf nog gewoon gzllg aan in de spiegel na dit gedicht.. ? best knap.. T zit opzich wel leuk in elkaar maar de boodschap vind ik niet kunnen.
|
Dansen op papier?
Dit is meer poepen op papier :/ Vind er echt geen moer aan |
Citaat:
Ik vind het erg jammer dat mensen dit gedicht verkeerd opvatten. Het is niet kwetsend of beledigend bedoeld. |
Citaat:
En nogmaals sorrie dat ik het verkeerd geinterpreteerd heb! |
het is jammer dat je zelf zegt dat het gedicht eigenlijk serieus is, want ik rol over de vloer van de buikpijn van het lachen. En dat om 8 uur 's ochtends! :D:D:D
|
ge-wel-dig
hehe, echt waar. ik vind t zeer grappig, maar daarnaast, snap ik dat t ook serieus is bedoeld. het is toch meer een kritische kijk op het gecreeerde idealistisch schoonheidsbeeld van onze huidige ola-maatschappij? :D nee, ff serieus. vind t een goed, kritisch gedicht. enkel is het op zo'n manier geschreven dat je onbewust ook een humoristische draai eraan hebt gegeven. vind ik eigenlijk wel leuk |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:29. |