![]() |
Nasi
Wie heeft er weleens Nasi,roties en bara's gegeten ? Zo ja vondt je het dan wel lekker ? :D
|
Nasi heb ik wel al eens gegeten, maar ik vind persoonlijk bami lekkerder.
Wat zijn roti's en bara's? |
Nasi eet ik zo vaak, roti zeer soms en dat andere ken ik niet?
|
ai roti is zo lekker (y) bara trouwens ook
ik eet het altijd bij mijn vrienden echt lekker (y) |
Wat zijn roties en bara's? :)
En nasi heb ik té vaak gegeten, dus ik vind het niet meer lekker. Ik heb vier jaar lang twee keer per week nasi gegeten, steeds met precies dezelfde ingrediënten. |
nasi heb ik zo vaka gegeten= heerlijk.
Roti een paar keer uit zo'n knorr-pakje= ook heerlijk. Bara's één keer(een soort gekruide broodjes)= ook al heerlijk :D, maar niet egt bijzonder ofzow. |
Nasi eet ik soms wel eens. Roti en Bara's heb ik nog nooit op.
|
Citaat:
Bara is een soort peulvruchtensnack. Rotie lijkt op een pannenkoek maar is niet zoet en wordt gevuld met gele erwten en opgediend met aardappelen, kip en groenten. Meer info? Klik hier en dan op het recept. |
Nasi vind ik wel lekker behalve als er varkensvlees inzit. Ik vind het lekkerder met ham of spekjes. Roti vind ik ook wel lekker maar dan wel de echte en niet die van Knorr uit zo'n pak. Dat andere heb ik nog nooit gegeten.
|
Nasi is lekker.(y)
|
Nasi en roti is wel lekker. Bara ken ik niet.
|
Citaat:
Roti is rond net als zeg maar pannenkoek maar dan van gewone meel en het is niet zoet. Bara is ... ja ... zo een bruine gekruide broodje met spinazie,zout en meel erin 't is wel lekker. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bara lijkt me best lekker, als ik het zo lees. :) |
Nasi is heel lekker, maar van die andere heb ik nog nooit gehoord :)
(nu wel natuulijk) |
nasi wel gegeten, eten we regelmatig..ik vind het niet lekker.
De rest nog nooit gegeten |
Citaat:
|
Mijn eigen nasi, roti en bara van de surinaamse toko (y)
een recept en foto van bara ---> http://www.surinaamseten.nl/showrec.php?IDREC=131 |
Citaat:
|
Nasi vind ik slechts 1 keer in het jaar echt lekker. Vroeger te vaak gehad, genoeg dus ook.
Roti lijkt me erg lekker, nog nooit gehad. Bara klinkt ook lekker :) |
Citaat:
Nou ja, zonder komijn lijkt het me in ieder geval erg lekker. |
nasi vind ik erg lekker, die andere heb ik nog nooit gehad.
|
Nasi is lekker en roti is echt verrukkelijk. Maar een bara heb ik nooit gegeten. Heb het wel eens gezien. Het ziet er nogal vettig uit.
|
Roties en bara's niet, nasi wel, lekker :)
|
ik eet t bijna elke week
lekker joh :D (y) |
ja.. ze zijn erg lekker (y)
|
Nasi eet ik best vaak, vind het erg lekker. :) Die andere dingen heb ik nog nooit op.
|
Citaat:
|
Nasi is heel erg lekker. Mijn vader maakt dat best vaak (y)
|
nasi eet is vaak als ik geen geld heb, rijs met nasimix uit pak en overgebleven groenten. niet echt veel soeps dus.
roti nog nooit zelf gemaakt maar dat halen we regelmatig, soort kip met kerrie idee. bara nog nooit gegeten, we halen wel altijd meteen bakabana erbij (of hoe je dat schrijft) ook erg lekker best lekker maar niet echt speciaal |
Nasi eet ik een paar keer per week meestal, rotti niet zo vaak en dat ander spul ken ik niet.
|
Ik werk bij een chinees. Dus eet wel nasi -en/of bami. :).
Maar andere specialiteiten zijn veel beter. Met specialsauce. |
Nasi + Gebakken banaan + Gado Gado + Sate Saus
Meesterlijk lekker (y) :D |
Alledrie lekker, maar dan wel met flink wat sambal. :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22. |