![]() |
Heb je, terwijl je sex met iemand had, weleens gedaan alsof het iemand anders was?
Heb je weleens gefantaseerd (al was het maar een paar seconden) dat degene met wie je bezig was, iemand anders was?
Gedaan alsof je in bed lag met je grote onbereikbare liefde, een beroemdheid of misschien wel je ex? Graag situatieschetsen :D. |
uhm nee ik niet eigenlijk :)
|
Citaat:
|
Nope, jij wel?
|
vriend van mij zegt dat ie vaak aan mij denkt terwijl ie seks heeft met zijn vriendin... dan beeldt ie zich soms in dat ik er ben en met hem vrij.. ik vind het best wel.. raar :confused:
|
Nee
|
Citaat:
|
altijd (y)
|
is een keer gebeurd
|
als ik nie klaar wil komen denk ik aan ons oma :o
|
Nee, ik heb hoe dan ook geen tijd om te fantaseren tijdens de seks.
|
Citaat:
|
Nee, nooit gebeurt ook.
|
ja, lang geleden. ('lang' is relatief)
|
Citaat:
Er is bij mij één keer de gedachten aan een jongen van mijn studie ik heel aantrekkelijk vind door mijn hoofd geschoten, maar voelde me toch te schuldig dus heb me maar weer op de jongen in kwestie geconcentreerd:o. |
ja :o
Toen ik niet meer zo verliefd was op mijn vriendje, en wel verliefd op een andere jongen. |
ja.. shame on me :bloos:
moest aan me ex denken.. |
Citaat:
|
Nee, als ik sex met iemand heb, is diegene op dat moment ook de enige met wie ik sex wil hebben. En dus de enige aan wie ik wil denken
|
Citaat:
ontopic: nee, voor zover ik weet niet. |
Nope
|
Citaat:
|
nope.
en net wat sarah zegt geen tijd om te fantaseren :P en al was er tijd, als ik zou fanataseren zou het alleen maar zijn over de jongen waar ik seks meej heb |
Nee (nog) niet voorgekomen:P Mja voorlopig even vriendloos en iets anders zoals een scharrel zit er ook nog niet aan te komen... dus zal voorlopig ook nog wel niet gebeuren.. ook niet echt iets voor mij... geldt voor mij precies wat barbelle al zei:)
|
zou toch vrij lullig zijn, al komt die ander er natuurlijk nooit achter......................
idéé :p |
Citaat:
|
Zoiets krijg je denk ik alleen als je je partner zat bent.
|
'k Las laatst dat 40% van alle mannen dat doet.
Ontopic: nee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dan altijd aan de moeder van degene met wie ik seks heb.
|
Citaat:
|
Ikke niet. Ik ben zo monogaam als de pest. En dan nog, gezien het feit dat mijn vriendin sporadisch ook hier forumt, denken jullie toch niet serieus dat ik het toe zou geven? Waarom post ik dan eigenlijk?
:) |
euhm nee.....
ik droom het soms weleens.. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
ontopic : vast wel ooit gedaan |
Citaat:
Nee, ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat ik dat nog niet heb meegemaakt. Hoogstens in het prille begin dat ik in gedachten bij iemand anders was maar niet seksueel. Wel omdat ik een soort van ruzie met diegene had en me dat wel dwars zat. Maar ik heb wel genoeg aan háár om aan te denken hoor :> |
Citaat:
Een stille hint? In het begin dacht ik dat ook, op een bepaald moment confronteerde ik hem ermee maar hij voelde zich denk ik te schuldig om toe te geven en ontkende het. x |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja.. De laatste paar keer dat ik sex had was met iemand waar ik geen relatie mee had. De 2 keer daarvoor wel, en allebei met een meid waar ik fysiek niet opgewonden van kon worden. (Nouja, dat is een beetje heel erg overdreven. .Maar ik vond ze niet superknap nee) Bij de 1e deed ik dit niet vanwege ethische bezwaren (vond het lullig voor haar), bij de 2e wel (immers, anders is de ander ook niet blij als je geen sex kunt hebben in de relatie).. Dus toen dacht ik bij de sex redelijk vaak aan iemand anders die me wél opwond. Bij de 2 na de relaties is dat niet nodig geweest.
Dus in mijn ogen: Als je het een enkele keer doet is er niks aan de hand.. Doe je het vaker, dan moet je eigenlijk kijken wáárom je het doet.. |
Citaat:
|
Ach ged8ten verschieten weles
als je aan het einde maar geen verkeerde namen gaat gebruiken want dat kan wel heel lullig aankomen |
Lijkt me best wel geil hoor als ze aan een ander denkt. Naja niet de hele tijd natuurlijk. Maar op zich wel geil.
|
Citaat:
|
Dat heb ik nooit.
Ik droom 's nachts wel af en toe over seks met andere jongens, maar dat is iets anders denk ik. Daar heb ik geen controle over. Oh en het wil ook niet betekenen dat ik ook echt seks met ze wil. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32. |