![]() |
Meisjes en voetbal
Yo people!
K ben een meid van 14 en vind het erg leuk om te voetballen, in tegenstelling tot een hoop andere mensen van mijn leeftijd. Zijn er veel meisjes die op voetbal zitten? In de buurt zijn een aantal verenigingen die een damesclub hebben, en het lijkt het dus leuk om me aan te melden. Ik zou graag iets willen horen over meisjesvoetbal! |
Ga dan eens langs bij die clubs bij jou in de buurt.....
|
Ik vind et niet sexy..
|
Citaat:
|
Ik vind 't een beetje gay.
|
nounou, net meteen zo negatief ;)
maar afijn, dit topic liep even goed: http://forum.scholieren.com/showthre...vrouwenvoetbal maar is ondertussen ook weer doodgebloed. Tis inmiddels een half jaar geleden, een nieuw topic is niet erg lijkt me? |
Gaat dit over Sylvie Meisjes en voetbal? Ander vindik dat dat oude topic wel geupt mag worden ervoor..
(oké een beetje errug flauw, maar het moest gewoon even) |
Ik vind dat je gewoon ff moet langs gaan bij een club en kijken of je het daar ook leuk vind.
|
ja een meisje die bij mij in de klas zat, speeld nu in jong orange bij de meiden !
|
een meisje waarbij ik in de klas zat speelde ook voetbal en ze kon het beter dan ik :)
|
Bij ons op de club hebben we 3 meisjesteams en bij mij in m'n team speelt ook en meisje die te goed en te oud is voor de meisjesteams... Voor het ledenaantal is het wel handig...
|
Ik heb een zwak voor vrouwen die voetballen, ik vind t geweldig :D
echt jammer dat er niet veel vrouwen zijn die dat doen ( ik ken ze niet i.i.g.) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je hebt een stalker Alexanchez :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nog een wageninger, 't mot niet gekker worden.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:52. |