![]() |
The killers
ja ik doe eens gek en open een topic over deze band.
kende ze eigenlijk niet tot ik ze zondag zag op metropolis en jee echt een coole band zeg. wie kent ze ? zo ja wat vind je van ze ? zo nee downloaden geblazen. btw het is indie met synths. beetje strokes, beetje franz ferdinand, beetje british sea power. |
noem dan wat tips kereltje :p
|
indie rock 'n roll
somebody told me smile like you mean it mr. brightside (y) |
Kende de singles via MTV.
Vind ze wel ok, niet meer dan dat. |
Downen:
Under The Gun Who Let You Go On Top En wat maximiliaan opnoemde (y) Ik kende ze via een vriendin die in Amerika woont :) |
nee, 's niks.
|
mwah...andere bandjes in die categorie zijn veel leuker
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Division of Laura Lee, The Hives, The White Stripes, Randy,etc. met The Killers vergeleken?
Die zijn niet eens hetzelfde genre, laat staan hetzelfde genre als The Killers :| |
Citaat:
|
Nah ik vind het nix...
|
Citaat:
maar Division of Laura Lee en Randy zou je breed onder het genre 'punk' kunnen zetten. En The Killers dus duidelijk niet (y) |
Citaat:
|
Ik vind ze wel oké hoor. Ze onderscheiden zich van de ettelijke dozijnen bands die meeliften op het succes van de stripes of strokes (of Interpol of The Rapture ,...) en hebben toch een zweem van orginaliteit. (en klinken erg catchy op Somebody Told Me).
|
The Killers. behalve dat ik het een strakke bandnaam vind dig ik die muziek (y)
|
(n)
|
Ik vind ze puik. (Cd is op mIRC ze vinden)
|
Citaat:
|
echt suf!
beter check je Jawbreaker, The Thermals, Hot Hot Heat enzo als je indie digt. |
Citaat:
verder vind ik de vergelijking met white stripes en the strokes niet kloppen franz ferdinand dan wel weer |
Citaat:
En Jawbreaker, Thermals of Hot Hot Heat zou ik toch niet echt kunnen vergelijken met The Killers. Alle drie iets harder en meer recht door de bocht (en iets minder Indie). Maar Thermals en Hot Hot Heat zijn wel (y) |
Citaat:
|
Ik zou The Thermals dus geen indie noemen :|
|
Citaat:
muzikaal heeft het geen fuck met elkaar te maken dus iedereen moet eens ophouden met zeiken en het gewoon eens downloaden. waarom zou je een band bij voorbaat afschrijven als je alleen maar de naam kent ? :s don't judge a book by it's cover. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:51. |