![]() |
Sexy eten ;)
Wat versta jij onder sexy voedsel?
Ik ga voor chocola, das wel heel g.. lekker. :) |
Dan ga ik voor chocoladesaus :cool:
|
|
Of aardbeien, wel cliche trouwens
|
Oesters. Die ik zelf trouwens nooit ga eten, omdat ze me heel erg smerig lijken.
|
erwtensoep ;)
Hm, toch wel aardbeien met slagroom denk ik. Of chocolade truffels. Wel cliché iid... |
ijs natuurlijk, duh. :rolleyes:
|
Chocoladesaus, druiven en aardbeien met slagroom (lekker cliche :o ).
|
Ananas.
|
ik vind eten totaal niet sexy.
|
Ja al die clichédingen enzo. Aardbeien, chocola(desaus), slagroom...
|
Ik vind vlees wel seXy. Vooral van vrouwen.
|
Kannibaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
Jak... |
Citaat:
|
Kersen :cool: ;)
|
Aardbeien natuurlijk, van die lekkere, die altijd zoet zijn en sappig :) En frambozen zijn ook best sexy :)
En verder vind ik chocolademousse ook best sexy, vooral om samen op te eten ;) :) |
ik vind voedsel doorgaans niet echt sexy ofzo :/
|
Rode kersen !!!!!!!! :bloos:
|
Hoe cliché-er ,hoe liever :)
aardbeien (maar eigenlijk veel van die rode fruitsoorten), chocoladesaus, roomijs, slagroom, .. |
Druiven ;)
|
bananen :cool:
|
slagroom, aarbeien ( of ander fruit), chocolade (saus/mousse), ijs, dropveters samen opeten werkt ook wel ... :D
|
Choco Mouse ..
Of Parfait ... :D |
Rookworst
|
Citaat:
frambozen ;) |
Mensen, mensen, voedsel is bedoeld om er energie uit te putten en niet om er een stijve hark als man zijnde of harde tepels als vrouw zijnde ervan te krijgen.
|
ik moet nu denken aan georgina verbaan die uit de 3 volgende soorten fruit de geilste moest kiezen:
-aarbeien -bananen -ananas en toen kwam ze met het antwoord: 'aardbeien omdat annanas, dat lijkt me zo pijnlijk' ;) maar iig euhm ik denk niet echt dat eten voor mij onder geil valt, vind eten niet ech in bed passen ook niet slagroom en aardbeien of chocoladesaus ofzo :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aardbeien met slagroom :)
|
een ijsje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Magnum double caramel
|
een garnaal :D
|
pinda's
|
slagroom ja
|
eten vind ik niet sexy
|
Citaat:
|
Mja, bij sexy eten denk ik meer aan kleine hapjes in het algemeen enzo. Gewoon, samen gezellig kleine hapjes eten in een mooie omgeving/sfeertje. Kan best sexy zijn :o.
|
Pizza of kippepootjes. Ruig :cool:
Nee, aardbeien natuurlijk. Zonder slagroom, want een doodziek vriendje is niet sexy. |
denkt aan een scene uit hot shots 1
|
Citaat:
maar wat is Parfait? |
Citaat:
|
Het voedsel van de hond van mijn vriendin (serieus, ik raak er echt opgewonden van...) :D
-edit- ok ok ok , ff serieus dan, euhm ik denk dat ik dingen als turkse rijst (samen gekookt natuurlijk), euhm, croisantjes, mais, paprika, en dergerlijke wel onder *romantisch* (sexy snap ik niet helemaal nl) eten kan verstaan. en als we hetover sexy fruit gaan hebben doe mij dan maar 2 meloenen ok, laat maar, ik ben niet wakker genoeg hiervoor. |
dame blance
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:17. |