![]() |
Erger jij je wel eens aan iemand op dit forum?
En wat doe je daar dan gewoonlijk aan? Zeg je die persoon dat hij/zij normaal moet doen of doe je gewoon net alsof je neus bloeit?
|
Nooit. :)
Ik heb altijd een in bloei staande neus ;) |
zeker. wil je namen? ;)
|
Citaat:
|
Ja... ik erger me wel eens. Meestal probeer ik dan een bijdehande opmerking te bedenken, maar omdat dat bijmij vaak niet werkt, doe ik of ik wijs ben en houd ik mijn mond.
|
Soms.
|
Jazeker. Die stuur ik dan een pm met een keihard dreigement. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha prachtige dialoog :)
|
Citaat:
Jij begon! |
Citaat:
Citaat:
|
Vaak genoeg, maar het gedrag van de mensen waaraan ik me irriteer is vrijwel nooit op mij gericht dus ik zie niet in waarom ik er over zou moeten zeuren.
|
Citaat:
|
ja soms wel, maar dat laat ik ook meteen merken :o
|
Jah Kenjirro deelt dan meteen een 7 fingerpoint blow of death uit :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pff
soms wel, maar dan zet ik mn smoel even hard op als hem/haar. |
Citaat:
|
Ban voor N00dles en Milk wegens overmatig offtopic gepost.
|
Citaat:
|
Ja, aan best veel mensen (ik zal even geen namen noemen). Ik zeg er meestal maar niets van, ze komen er ooit wel achter.
|
Ja. Maar ik zeg er zelden iets van.
|
Ja, soms wel, ja. Maar meestal hou ik me gewoon in. tenzij ik in een rotbui ben, dan wil ik nog wel 'ns replyen. Maar meestal heeft dat toch geen zin. Trouwens, de persoon waar ik me het meest aan erger, zit toch bijna 24/7 op Seksuliteit en daar lees ik sowieso alleen maar en post er nooit. :D
Over forummers waar je je aan ergert gesproken: is Fleet permanent gebanned? Het viel me vandaag op dat het zo rustig is op N&A, saai bijna. ;) |
Citaat:
Zeggen dat ie op moet houden. Tandpasta, houd op! |
Ja ik erger me aan 98% van de forummers, en dat is precies waarom ik het zo leuk vind.
|
Citaat:
|
Wel eens ja, maar ga me er niet overmatig druk om maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, ik erger me aan bepaalde domme mensen... (niet zo veel) Moh ik kan echt helemaal gek worden van domme mensen die denken dat ze slim zijn... :o Of hele jonge mensen die denken dat ze volwassen zijn en wijs zijn (al is dat soms wel grappig :p )
Mjah... Ik probeer die mensen dan uit te leggen waarom wat ze zeggen niet klopt of ik hou mn mond. Aan mensen die onleesbaar typen kan ik me ook ergeren en aan mensen die niet lief zijn :bloos: Noujaaa... opzich erger ik me niet zo vaak... :cool: |
Ja, met name aan mensen die in Breezer taal typen.
|
Citaat:
|
Jawel. Maar ik zeg er nooit wat van. :)
|
Ik erger mij altijd aan Hermione (n)
|
Citaat:
|
Ja.
|
Mwah echt ergeren. Dr zijn wel personen die ik gewoon dom vind overkomen. En soms erger ik me aan naieve reacties (topics) van naieve mensen (vooral op L&R)
|
standaard
|
Dan roep ik:"Jezus wat ben jij dom!"
|
Nooit dus.
|
Doorlopend.
|
ik erger me blauw aan mensen die ontzettend lange stukken tekst quoten en meelopers op lifestyle
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08. |