![]() |
Nederlandse Jambers?
Jambers is een Belgisch programma dat al meer dan 10 jaar bestaat. In dit programma worden extravagante Belgische mensen geïnterviewd en gefilmd. Dat kan uiteenlopen van mensen die heel dik zijn of heel dun, een rare hobby hebben of een rare relatie. Het programma bestaat al zo lang en is kennelijk zo populair, dat Jambers de mensen die hij 10 jaar geleden filmde, nog eens opzoekt, om te kijken hoe hun leven er nu voorstaat.
Het programma wordt al jaren met succes op de Belgische commerciële zender VTM uitgezonden. Maar ook in Nederland is het populair. Alle afleveringen zijn de revue gepasseerd op RTL4. Het verveelt de RTL4-kijker dus allerminst, anders was het na al die jaren allang geschrapt. De kijker interesseert zich dus duidelijk voor programma's als dit. Mijn verbazing gaat echter over het volgende: waarom is er nog geen Nederlandse Jambers opgestaan? Als er in België met 10 miljoen inwoners zóveel flamboyante mensen te filmen zijn, moeten er in Nederland met 16 miljoen inwoners toch minstens evenveel van dit soort mensen te vinden zijn? De markt is er wel voor, gezien de kijkdichtheid van Jambers. Is er geen goeie Nederlandse 'onderzoeksjournalist' die een dergelijk programma kan maken? Of zijn er in België toch meer extreme personen dan in Nederland? |
Ton.
|
Citaat:
|
Citaat:
(Niet voor niets op SBS 6) |
Ik moest ook meteen aan Ton denken. Maar dat programma vind ik echt vreselijk, Jambers kan ik nog wel kijken :)
|
Ik kan hier alleen maar argggg op zeggen.
"Argggg" |
Van alle keren dat ik naar Ton heb gekeken draaide het om seks.
|
Citaat:
|
Als ik één vent echt niet mag is het wel die Ton met zijn arrogante krullenkop.
|
Citaat:
|
Als ik jambers kijk, heb ik altijd het idee dat er in België alleen maar uitschot woont.
maar het is wel altijd leuk :o |
Vroeger keek ik ook nog wel eens naar Jambers en toen ging het ook altijd over sex. Mensen die naar parenclubs gingen en boerinnen die wilden latenzien dat ze ook Sexy waren enzo :s
Maar het grote verschil tussen Ton en Jambers is natuurlijk de stem. Jambers is leuker om naar te luisteren en natuurlijk om na te doen :D |
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Het programma van die Jambers. Echt vreselijk. Als je eens zapt, kom je altijd van die hele ranzige vrouwen tegen, die nadat ze vroeger huisvrouw/moeder zijn geweest, in een club gaan lopen strippen en zichzelf helemaal plat laten naaien. Ziet er niet uit het boeit me verder geen fuck wat er van mensen 5 of 10 jaar later is geworden. Ik snap niet waarom zo'n lijp programma nog steeds niet van de buis is gehaald. Welke achterlijke mongolen kijken eigenlijk naar dit flutprogramma? :confused:
|
Citaat:
Dat gevoel ken ik ook ja. |
Citaat:
|
Hoe vind je iemand anders met dezelfde stem en geniale woordkeuze?
|
Citaat:
|
Jambers 10 jaar later is leuk :) Dan laten ze zien hoe het nu met al die mensen gaat, 'k lig soms helemaal dubbel.
Maar Ton is volgens mij nog net wat erger, het gaat altijd over gruwelijk excentrieke mensen.. Jambers heeft ook 'gewone' excentrieke mensen... :) |
Citaat:
En volgens mij is Jambers meer een observator dan bijvoorbeeld zo'n Ton. |
helemaal geweldig die gekke belgen :D (y)
|
ton heb je natuurlijk maar willibrord heeft ook jaren over dit soort zaken gedraaid.
|
ton kan natuurlijk nooit tippen aan jambers met zn belgische tongval
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09. |