![]() |
en hoe zit het bij jou?
heb je een vriend/vriendin? hoelang al?
al lang single? nog nooit een lief gehad? tell it here! ;) ik heb nog maar 2 vriendjes gehad, en op die ene nooit verliefd geweest, t heeft ook maar een week geduurd. en die andere, daar hou ik nog altijd van, na 2 jaar. best zielig dus mn liefdesleven... :o |
Ik heb een vriend, alles bij elkaar bijna 2 jaar.
|
Nog altijd vrijgezel. :)
|
6 maanden een vriend gehad, maar is ondertussen een jaar geleden. Losse relaties gehad ; 1 - 2 weekjes. Nu dus vrijgezel, maar ziet er naar uit dat er nog eens iets serieus kan komen.
|
Citaat:
|
Nog nooit een relatie gehad..
Wel al anderhalf jaar verliefd :( |
Ik heb een vriend, sinds 2,5 jaar.
|
1 jaar single.
|
Ik ben weer terug met mn (voormalige :P) ex.
We hebben nu bij elkaar zo'n 3 maanden, en twas een weekje uit geweest. |
Ik heb nu 2 jaar en 3 maanden een relatie, mijn eerste trouwens.
Woon ook al 2 jaar en 2 maanden samen :o |
Iets minder dan een jaar vrijgezel.
|
Heb nu 2 jaar en 2 maanden een vriend en we zijn nog steeds supergelukkig.
|
paar basisschool vriendinnetjes gehad, sux
paar middelbareschool vriendinnetjes gehad, sux relatie van 3 maanden, sux relatie van 5 maanden, super! - huidig |
Sinds 2 weken uit met m'n vriendin. Dat was een relatie van anderhalf jaar. En ik kom niet op TMF
|
Alweer half jaar vrijgezel
|
Citaat:
|
Ik heb geen vriend, ben al *ff kijke* anderhalf jaar single.
Kheb 2 vriendjes gehad.....eentje waar k wel verliefd op was en eentje waar ik niet verliefd op was. Beide verkeringen hebben maar een maand geduurd :p Ik vermaak me wel! ;) |
Heb nu een klein maandje lang een héél lief vriendinnetje.
Hiervoor heb ik nooit echt iemand gehad wat zo close is als wat ik nu heb. Ben wel zo'n 4 jaar lang single geweest, afgezien van een paar "uitstapjes". |
Ben een jaar en 1,5 week vrijgezel.:)
Heb daarvoor 2 vriendjes gehad. Eentje duurde 3 maanden en de laatste 4 maanden. Heb wel gezoend nog met een jongen 2 dagen geleden... Maar ja... :( Vergeten die shit.:) |
Voor diegene die geen vriend/vriendin (meer) hebben, waarom ging het uit en wie maakte het uit?
|
Citaat:
|
Ik heb nu een vriend, volgende maand 3 jaar alweer.
Hiervoor heb ik 4 maanden met een jongen gelopen die steeds weer vreemd ging. sja.. en ongeveer 7 maanden wat gehad met een jongen op wie ik eigenlijk niet echt verliefd was :s |
Ik heb nu ruim 2,5 jaar een relatie. Die relatie begon toen ik amper een maand 16 was, inmiddels ben ik bijna 19. Daarvoor ooit eens een keer met iemand gezoend, verder niks... En soms vind ik dat best wel jammer. Wat de spanning van verliefd worden en alles, dat heb ik maar één keer meegemaakt, en eigenlijk is dat te weinig... denk ik soms.
|
Eerst een "verkering" gehad, toen ik 14 was. Dat duurde een paar maanden. Daarna een "verkering" toen ik 16 was, dat duurde 2 weken. Daarna een relatie van 5 maanden. Toen ik 17 was had ik weer een relatie van 5 maanden. En nu heb ik een relatie van meer dan een jaar.
|
Ik heb nu een vriend...voor nog niet zolang...bijna 2 maand...maar een heel goed gevoel bij..! Dus maar hopen dat het nog lang blijft!!
|
k heb bijna 3 maand een vrined, 1 ex vriendje maar wat ikv oro mijn vriend nu voel is anders dan voor de eerste, ik denk dat ik echt van deze jongen hou en echt verliefd op hem ben die andere was gewoon leuk vinden denk ik?
|
Ik heb een vriend..in september 3 jaar!
|
Ik heb al vier maanden een vriend :)
|
ben nu met mn eerste vriend, al bijna 14 maanden. dus ja. ik heb ook maar een simpel liefdesleven;)
|
Nog nooit iemand gehad. Wel verliefd geweest.
|
ik ben nu ook met m'n eerste 'echte' vriend. Al bijna 6 maanden :D
|
Citaat:
|
rondsletten
|
Citaat:
|
sinds vrijdagaaf weer n vriendje..in december/januari heb ik ook al met hem gehad, maar dat ging helaas best snel uit. Hij is mn eerste (en tweede ;) ) échte vriendje :)
|
Citaat:
|
Ik heb nu al iets meer dan 2 jaar een vriend.. :)
En daarvoor een serieuze relatie van 6mnd, en een onserieuze van 1mnd |
Al driekwart jaar weer single en dat bevalt me echt goed (y)
|
vriend, 11 maanden al :cool:
|
Sinds een weekje weer vrijgezel.
Eigenlijk had ik ook nooit wat met die jongen moeten beginnen. Het was nog maar net uit met vriendje nr1 toen hij kwam en ik wist wel dat het nooit echt serieus zou worden. Dat dacht hij blijkbaar wel dus dat was een beetje pijnlijk... :s (Ook 2 vriendjes gehad dus trouwes. De 1e was ook echt de leukste om als vriendje te hebben. Behalve dan dat de ^(*&^ vreemdging.. En vaker dan 1 keer) |
heb je een vriend/vriendin? Nee
al lang single? Ja nog nooit een lief gehad? Uh-huh tell it here! done.. says enuff |
Ik heb een relatie van iets meer dan 2 jaar en ik woon over een paar maandjes 2 jaar samen, maar dat gaan we niet halen want we gaan weer uit elkaar wonen.Daarvoor had ik een relatie van 20 maanden, en daarvoor een aantal losse relaties van een maandje of 2/3
|
Heb een vriend, al 1 jaar en 9 maand. Dat gaat nog steeds goed buiten enkele kleine ruzietjes.
Voorheen heb ik verschillende jongens gekend en gezoend :o maar dat was nooit zeer speciaal. Dus veel korte relaties en een tweetal langere relaties, een van 5 maand en een van 3 tal maand. Hou wel van zekerheid en houvast dus zoals het nu gaat gaat het me goed :) |
Het zit bij mij een beetje ingewikkeld.
Ik vind een jongen heel leuk, we maken vaak afspraakjes en dan gaan we een beetje zoenen enzo, hij laat mij ook merken mij heel leuk te vinden omdat hij meestal begint met dat zoenen enzo en heel lieve dingen tegenmij zegt maar hij wil geen verkering. Hij is totaal geen player als jullie dat denken maar hij heeft een beetje bindingsangst ofzo denk ik. |
Citaat:
|
Citaat:
oh well |
Ik ben nu bezig met mijn 3de relatie
eerste was niet serieus en duurde 3 maanden toen 20 maanden en dat is sinds 9 maanden uit en nu ben ik al bijna 3 maanden erg blij met mijn nieuw vriendinnentje :) |
Citaat:
Ontopic: momenteel helemaal niks, noppes nada. Als dat te lang duurt naar mijn zin dan ga ik wel weer... juist ja... rondsletten:p |
hmmm I'm single and lovin' it..
any takers? :p |
Ik heb een vriendje, al 20 maanden ofzo... Mijn eerste echte vriendje :)
Daarvoor wel een paar keer gezoend tijdens het uitgaan, met zomaar jongens... :o die ik daarna ook niet meer echt gezien heb |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:28. |