![]() |
Scoobie doe
Wie kent deze gekke touwtjes. Ik heb er nu al een stuk of 4 gekregen en aan me sleutelbos hangen. te gek (y)
|
Mijn broertje van 10 maakt ze ook, ik heb er één gekregen met groene en rode 'touwtjes' van hem gekregen. (y)
|
Mijn broertje en zusje van 8 en 11 hebben het ook. Het zijn eigenlijk gewoon maar plastic sliertjes, niets bijzonders aan. Maar als je bedenkt dat je 2 euro voor 20 van die dingen betaald (klik) dan schrik je toch wel even. Dat is wel 10 eurocent voor 1 touwtje.
Maar ach, zoalang zij er maar lol van hebben ;) |
*is verslaaft*
hint: 3,95 bij de marskramer voor 100 touwtjes (y) |
God, ik voel me ineens weer heel erg jong.
|
schijnt hip te zijn ofzo toch? :confused:
mwa, heb er nie zoveel mee |
:nono:
Scoubidou. En ik heb t van mn buurjongentje geleerd. |
Toffe hond, ja.
|
wat een kut hype :nono:
|
Scoobiedoe is verschrikkelijk dom.
Ik kreeg ze voor mijn verjaardag van mijn zusje. In ingevlochten toestand, dat wel. Het ligt nu in de kast. Een sliert. ''Ja, wat heb jij daar?'' '' Een sliert'' ''Oh. Doe je ermee?'' ''laten liggen.'' |
Dat is toch STÓM!
|
Scoubidou, ben er kortstondig verslaafd aan geweest maar gelukkig alweer afgekickt.
Heb vanalles gemaakt, van 'sliertjes' tot beestjes. Ik vond het erg leuk, maar het het idee dat de rage alweer over zijn hoogtepunt is.. |
het is best dom .
maar best leuk om te doen . dan heb je ten minste wat te doen . ben je bezig ofzo . touwtjes pleur ik altijd weg . gister heb ik het aan mijn buurkindjes geleerd :D & ook een mooie knalroze ding voor aan mijn pa's sleutelbos . hij is er erg blij mee . *kuch* :D |
Vandaag zag ik dat een enorm oude hype uit het magazijn opgediept was: scoobiedou-bedeltjes, ook wel bekend als speentjes. Weet je nog? Van die mega-grote bossen vol met speenje, wiegjes, flesjes, troepjes. En maar sabbelen :D
Anyways, ik lach me dood om dat gepriegel :D |
Ik heb dit vorige week nog gedaan, samen met mijn nichtjes :p :cool:
|
Ik kan het niet eens :D :o
|
Bij ons op school was het abnormaal in. Zaten ze in de klas met die touwtjes tijdens de les :s Ben blij dat ik er niet aan begonnen ben, maar heb er wel 1 gekregen en nu aan m'n sleutels hangen. Achja.
|
Heb er eentje gehad van mijn nichtjes. Wel geinig. :o
|
Ik heb het gister nog gedaan met m'n broertje die het helemaal geweldig vindt.
|
Dat is hip ofzo? Kwam ik laatst achter... :o
|
kids op mn stage waren er echt continu mee in de weer..
Ik snapte maar niet wat ze er nu zo geweldig aan vonden.. mjah, ik toch maar mooi weer een paar sleutelhangers rijker ;) "wat zijn jouw lievelingskleuren juf?" voila.. |
Ik heb het wel een tijdje gedaan, een week ofzo, toen was de lol er weer vanaf. Vooral bezigheidstherapie :D
|
Wat is daar leuk aan?
|
wel leuk, om mensen mee te spanken (de touwtjes alleen) of om op de touwtjes te kauwen, maar verder vind ik t basisschoolvermaak :o
|
bezigheidstherpie ja:o ik doe het ook heb er een stuk of 20 gemaakt:bloos:
|
Mijn oppaskindjes doen dat ook en ik vind het wel grappig. Alleen als zij er een knoop in gelegd hebben dan is ie niet goed meer en willen ze weer een andere :D Weet er iemand waar je op internet voorbeelden kan uitprinten?
|
ja op www.yoarra.nl staat vanalles
|
Haha, grappige dingen. Mijn zusje priegelt altijd heel blij van die armbanddingen voor mij in elkaar en die draag ik dan ook nog wel soms. :p
|
Hé bestaan die nog?!? Wist ik niet..
|
Wij hebben dat ook, en het is gewoon echt verslavend. Wel grappig.
|
Ik zie die klote touwtjes overal hangen, maar ik heb nog niemand ermee zien priegelen. Gelukkig maar, want ik denk dat ik ze zinloos geweld aan zou doen.
|
Heb er eentje gehad van het zusje van een vriendin. Vond er weinig aan eerlijk gezegd. Het is gewoon een sliertje..
|
Citaat:
|
Ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb vijf slierten gemaakt, weet niet wat ik er mee moet doen... dus ik stop maar weer :P
|
Dit gaat (gelukkig) helemaal aan mij voorbij.
|
kan het kloppen dat het zo'n 6 jaar geleden ook al bestond?
heb al een hoop mensen ermee zien lopen, vrij nutteloos vind ik |
Nog nooit van gehoord. :confused:
|
Ja, dat is weer helemaal in. Rijke stinkerd die dat bedacht heeft. :D
|
Citaat:
60 jaar zal je bedoelen ;) (als rage that is) |
Citaat:
|
Ik kan het niet, vind ik wel jammer eigenlijk,
ik wil altijd alles kunnen.. :D |
nog nooit gedaan:)
|
Citaat:
|
tis me nooit gelukt om scoobidoes te maken :(
ben onhandig in dat soort dingen |
echt heel dom als kinderen ouder dan acht jaar dit doen :|
vind ik dan |
Gzz, achja rage's.....
kliep op me 13e ook met een jojo door school te banjeren, en deed ook aan pokemon... maar daat geknooi met van de aparte draadjes.. :confused: niets voor mij, niet precies genoeg voor :P |
Ik ken het helemaal niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45. |