![]() |
modellen - casting
hey,
er zijn heir vroeger al enkele topics over geweest maar ik zoek het iets gedetalleerder *ik ben op zoek naar een bureau dat betrouwbaaar is, in Belgie *ook wil ik mensen hun ervaringen weten binnen het modellenwerk... hoe ben je er terecht gekomen wat heb je al gedaan? voor wie of wat heb je gewerkt? *tips zijn ook welkom om leuke, mooie, speciale fotos te creeren thx! |
ach ga fietsen joh. je bent veel te dik, ga eerst aar eeesms ,aadem kotsen voordat je een poging waagt model te worden. zeker in belgiïe
|
stuur maar eerst foto's naar mijn Private message box. ik ben fotograaf en kan wel nieuwe gezichten gebruiken.
|
nou zo'n recties hoef ik al zeker niet
en GRR, sorry maar dat doe ik niet, ik weet dat forografen het goed vinden, gediplomeerde fotografen |
Mijn zusje heeft haar diploma model in België gehaald.
Ze las een artikel in de krant waarin stond men nog mensen zocht. Ze heeft meegedaan aan audities tot ze uiteindelijk bij de laatste tien belandde. Ze kreeg de kan om een curus te volgen en haar diploma te behalen. Een jaartje geleden kreeg ze haar diploma in handen. Jammer genoeg heeft ze door school enkele belangrijke castings gemist. Nu is ze even bezig met andere dingen maar ze wil er zeker nog wat mee aanvangen. |
zet een foto neer, als je dan toch zo zeker bent van jezelf.
|
jaloerse kippen
|
Citaat:
|
Sorry, maar ik denk niet dat er hier veel mensen zijn die je kunnen helpen. Zoek eens goed op internet zou ik zeggen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:34. |