![]() |
met zn 3en verliefd op hem
Hallo mensjes,
Samen met een vriendin (E.) ben ik verliefd op J. Maar nu is er een meisje L. die ik aardig vind maar zij mij niet, ook op hem. Maar hij is verliefd op E. dat vind ik leuk voor haar, maar nu probeerd L. hem af te pakken :nono: Wat meot ik doen om J.&E. samen te houden? :confused: |
Simpel
FILMAVOND!!! En je nodigt "J" en "E" allebei uit. En als dat niet lukt roer je een busje arsenicum door het eten van "L" |
Hahaha, bedankt, Goed idee :) :D
|
Zorg dat de J. en de E. veel samen zijn, zonder de L.
Bv. op een feestje ofzo, of idd een filmavond. Of een romantische wandeling door de stad/in het park :P Eresdinges, arcenicum smaakt niet zo. Gebruik gewoon cyaankali, dat schijnt naar noten te smaken :P Of chinese kersen :D Grim |
Als ze elkaar leuk vinden zal het wel goed komen denk ik :)
|
Citaat:
|
Klinkt een beetje als een Tina-probleem.
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder vindt 'L' je niet leuk, dus ik denk dat zij liever heeft als je je erbuiten houdt. (de meeste mensen hebben dit liever hoor :s, mss willen 'J & E' niet dat je hen helpt? Laat hen maar hun eigen boontjes doppen) |
Citaat:
|
en als niks werkt: trio.....
|
Trio's zijn wel helemaal in hoor :cool:
|
Kappen met die letters
|
Citaat:
Maar kom op! je kunt t :p |
Citaat:
|
Citaat:
Komt vanzelf goed... als 12 jarige zou ik me daar niet al te druk om maken... |
christus laat dat joch zelf zn keus maken
|
Citaat:
|
Tja... bij tina is het (n) hiert is het (y) dus... maarre als je k*t opmerkingen hebt, hoef je neit te reageeren hoor!
|
Citaat:
|
Nee ik bedoelde neit die van jou, Kuzco
|
Citaat:
En anders moet je gewoon degene die je wel bedoelt ff quoten, dat is wel zo makkelijk. Enne... wat nare man zei! |
welke rare letters?
|
De J en E en L.
Noem ze desnoods Jean-Louis en Marie-Antoinette of zo ... Anyways ... je kunt het niet eens een kalverliefde noemen, want ik denk niet dat we hier al te maken hebben met pubers ... Gewoon afwachten lijkt me het best. Maar dat derde meisje, die L, kan jou niet uitstaan, juist eh? 'k Zou dat meisje gewoon links laten liggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mag ik even zeggen dat ik het lief van je vind dat je hen samen wil brengen, terwijl je zelf ook verliefd bent op die jongen?
|
omg ultiem hitkrant:
ik (E.) ben verliefd op H. Maar hij ziet mij niet staan, maar mijn vriendin G. uit J. wel! Wat moet ik (E.) nu doen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hahahahahhahahahhahahahahhahahahhahahahahahahhahahahha!!! super strakke opmerking!!!!up u go! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:59. |