![]() |
Ik ben de enige die nog nooit verkeering heeft gehad
Heey,
Ik ben uit mijn klas die nog noooit verkering heeft gehad, omdat ik het neit durf. Ik weet neit hoe het "moet" zegmaar!! Is dit raar of vreemd ofzowiest |
Nee.
|
Maak je niet druk, je bent immers pas 12. Komt allemaal goed (y)
|
Jaa dat is waar :D maar toch, iedereen heeft het er over, hoe grote fout het was of dat ze het zo k*t vonden dat het uit is en dat soort dingen!
Maar alsnog bedankt:D! |
Citaat:
geen van die dingen die zegt is positief, dus waarom zo je er aan beginnen.. :) |
Ja... hmz... nou je het zegt:D;)
|
Citaat:
Iedereen schept maar waar op. Wacht gewoon tot je wat vindt. Gaat niet om kwantiteit maar om kwaliteit. Cliché maar waar (y) |
Nee, dat is helemaal niet erg. Je moet eraan beginnen wanneer jij vindt dat je er klaar voor bent. en trouwens je bent 12. Tijd zat :)
|
Bij ons heeft nog maar de helft ofzo verkering gehad, waarvan er maar een paar echt waren (dus echt houden van en niet iemand hebben óm iemand te hebben). Ik heb ook nog nooit verkering gehad. Ik zit er ook niet op te wachten, het komt wel :)
|
Taj.. ik kan er ook nix aan doen....
|
Ooooh dat komt nog wel... maak je maar niet druk :)
|
khad pas voor het eerst verkering toen ik 16 was... het valt dus allemaal nog wel mee... zeker als je bedenkt dat er nog veel meer mensen zijn die nog veel later pas voor het eerst verkering hebben.. :)
(das overigens geen belediging voor wat oudere mensen die geen verkering hebben) :bloos: |
Citaat:
ontopic: ach joh, komt echt allemaal wel, en wat iedereen hierboven ook al zegt, je bent pas twaalf! :) |
Als je 12 bent hoef je je daar nog niet druk om te maken. Misschien ben jij wel de eerste met een "serieuze" relatie ;)
|
Citaat:
|
Ach meisje! Je bent pas 12! Dan zit jij in een aparte klas hoor. Want toen ik in de 1e (dat zit jij nu toch? Of niet?:)), maar ook in de 2e zat, hadden de helft van de meisjes nog nooit een vriendje gehad. Heel normaal. Het komt vanzelf hoor.:)
Ik was wel 12, maar ja. :o |
Ik ken mensen die een stuk ouder zijn dan jij en ook nog nooit een relatie hebben gehad. Bijvoorbeeld iemand van 18 en iemand van 21. Deze mensen maken zich geen zorgen, waarom zou jij dat dan wel doen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Denk je dat echt? ^_^
|
ik durf er vergif op in te nemen dat bij ons in de 6e klas vwo nog niet eens iedereen verkering had gehad.
En trouwens, het vrijgezellenleven rules :cool: ik zie je wel weer eens terug hiermee als de twee getalletjes van je leeftijd zijn omgedraaid en je dan nog geen verkering hebt gehad ;) :p Maar waarschijnlijk heb je tegen die tijd wel iets gehad. |
*kucht* tina-probleem *kucht*
Kind, maak je niet druk. |
Citaat:
|
Inderdaad, wat iedereen al zegt. Je bent pas 12 en meestal is het dan toch niet "echt" zegmaar. Ik ben 14 en heb ook nog nooit "verkering"gehad . (vervelend woord is dat :p ). maarjah, 't zal mij een worst wezen. Ik wacht gewoon af. Ik vind het ook hel vreemd als je als 14jarige "zoekende"bent, kijk, als je dat nou op je 30e zegt, oke.... :D
|
Wees blij.
|
Joh, je bent 12.
Wees gerust. Het gaat toch niet om de verkering maar om de liefde en die komt wanneer die komt en kun je echt niet forceren. Hoeveel mensen zijn er niet die 16 zijn of al studeren wanneer ze voor het eerst in een relatie belanden/ voor het eerst zoenen etc. Het is heus niet erg, geniet nog van je vrije leventje ;) |
Kom op, je bent 12 :|
|
Ja, nu hoor je er niet bij. :nono:
Beter je best doen! Probeer anders wat Breezers te drinken en trance te luisteren met je klasgenoten, misschien vinden ze je dan wel cool. |
Je geen zorgen maken,
tijd genoeg :) en het is verkering :o |
Ik had mijn eerste vriendin op mijn 17de, tijd zat dus (y)
|
ik heb ook nog nooit verkering gehad, maar ik ben ook pas 12 :P
|
Het maakt echt niet uit, ik heb ook nog geen serieuze relatie gehad.
|
jezus mens je bent 12.. maak je niet druk.
als je 82 bent en je hebt nog geen relatie gehad mag je mekkeren :D |
Citaat:
Oh wat betreft de vraag van de TS ben ik het eens met bijna alle bovenstaande reacties, het komt wel goed:) |
Ik was toen ik twaalf was ook de enige in de klas die nog nooit verkering had gehad... maar dat komt later vanzelf nog wel goed, je hebt nog alle tijd :)
|
Citaat:
Niks aan het handje |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben 21, en ik ben het zat :P
|
12? :eek: Waar maak je je druk om? Je hebt nog een heel leven voor je, dat komt heus nog wel. Ik kreeg op mijn 20e pas mijn eerste relatie, komt gewoon omdat ik verlegen ben. Bij de een komt het sneller dan bij de ander. Bovendien moet je je nog helemaal gaan "ontwikkelen", je staat pas aan het begin van je pubertijd en in die levensfase begint het jongensgedoe pas meestal.
Dus... 4 woorden: Meid, maak je niet druk! |
Hoe zielig.
|
Eerst één van 14, nu weer één van 12... Waar gaat het heen met de wereld? Zoek eens op topictitel "Levenslang vrijgezel", zes pagina's antwoorden van mensen van 18, 19, 20 jaar. Dan terugkomen en je post verwijderen. (y)
|
Even googlen, zijn genoeg handleidingen voor te vinden (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
(en Myuki moet die avatar veranderen ... ) |
Citaat:
:cool: |
Citaat:
|
:rolleyes:
|
Citaat:
dat heeft ook niks te maken met mijn afkeer tegen censuur... deze is mooi :cool: en mensen vinden hem eng :cool: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:11. |