![]() |
Wiskunde is moeilijk, rijmen niet
Ik dans,
dans wiskundige vormen in het gras Ik dans zonder dat ik het weet De stelling van Pythagoras Dansend door zijn algebrapaden Wals ik een cirkel van 360 graden Ik zwem door het gras van hoek naar hoek, straal naar straal, Het water is er diep in deze geometrische zaal Ik dans met de cijfers en getallen onafgebroken verder gaand met de formule, zonder te vallen |
Origineel bedacht...
|
Leuk! Ik haat wiskunde, maar dit is wel heel grappig gedaan! :D
|
Het is eens een ander thema, ook wel gek dat je er nu aan begint (het schooljaar is toch al voorbij, geniet van de rust enzo).
Als je het goedvindt, hang ik het volgend jaar op de cover van mijn map/schrift wiskunde (met eronder je nickname, natuurlijk). |
Citaat:
|
Bedankt allen voor de reacties :)
Kzouzegge print maar uit, plak maar op. Alleen staat het zo raar onder dat rijmpje...geschreven door: Het Vleeskind. en ik geniet trouwens met volle teugen van de rust hoor! (y) |
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw!
Super! (y) Ook ik zet 'm volgend jaar op m'n wiskundeboek. :bloos: |
Citaat:
Je naam zal niet echt misstaan hoor, in ieder geval zal ie minder opvallen dan het gedicht... Ik wil er anders ook wel 'door poedersuikerdemon@gekende_e-mailprovider_van_microsoft.com' onder zetten hoor :P , wat je het liefst hebt (eventueel je echte naam, als je die wilt geven (PM is goed hoor) ) |
Hij is net niet goed genoeg om te overtuigen, maar wiskunde is op zich altijd geil om op te winden.
|
COOOOOOL! jammer dat ik volgend jaar geen wiskunde meer heb. anders was dat gdicht met je naam eronder op wiskunde schrift inderdaad een leuk idee.
ach, kan hem ook wel in mn agenda doen :) als je goed vind:) |
Bah, een gedicht van een ander in je agenda, ik word er helemaal vies van. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik meende het helaas echt :( |
Dit gedicht hierboven was ook niet serieus bedoeld denk ik....
Grtjs. |
Nee, niet echt serieus bedoeld :)
Ik had gewoon zin om te rijmen op woorden die niet vaak gebruikt worden ofzo. Maak je niet druk. |
Ik vind het een leuk en origineel gedicht, en natuurlijk ga ik hem ook in mijn wiskundeboek schrijven :cool:.
|
Zo origineel is ie niet meer, als volgend jaar iedereen van Scholieren.com met uitzondering van kunamosity (bij gebrek aan wiskundeles) het gedicht in zijn schrift of map zal hebben staan :(
Maar ja, hier in België valt het aantal bzoekers van dit forum nog redelijk mee, denk ik >> dus ik ben wel nog een beetje origineel :p Is het anders geen idee om voor elk vak zo'n gedichtje te schrijven (eventueel met meerdere personen he) en die dan in de juiste map of het juiste schrift te steken ? In ieder geval ga ik in augustus eens op zoek naar leuke gedichten voor in mijn boeken, dan heb ik wat te doen tijdens saaie lessen... |
Citaat:
|
heh, als aanstaand wiskunde docent vinnikem geslaagd!
|
Hm. Klinkt als een gouden handel!
Voor elk vak een gedicht schrijven en dan voorin de werkschriften drukken. Ik heb het rijmpje nogmaals teruggelezen & had iets minder het woord dans moeten gebruiken. |
Nee hoor, had niet gehoeven; je blijft toch ook dansen?
Persoonlijk vind ik het niet storend, maar waarschijnlijk kijkt je als maker van het gedicht toch kritischer ;) Grtjs. |
Citaat:
Misschien is het een idee om mee naar een drukker te stappen, als je ze allemaal zelf maakt en dan wat vragen voor het idee ofzo. Zie ook het nieuwe topic daarvoor (brengt me overigens weer op een idee)... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42. |