![]() |
Hoe voelt wiet/hasj bij jou aan?
Eeejz, ik ben nieuw hier dus heb niet veel topics gelezen.
Maar hoe voelen jullie je na een lekkere joint? Ik voel me altijd erg loom en licht in mijn hoofd. In m'n schouders lijkt het net of er helium in zit. Ik heb dan altijd ff zin om 20 minuten op de bank te liggen. Maar misschien voelt dat bij mij anders aan omdat ik zelf gewoon niet rook en 14 ben duzzz. Maar hoe voel jij je dan? Lazlow |
Helium in je schouders? :p ..
maarem, met hasj voel ik me high en met wiet voel ik me stoned ;) |
Ik ga persoonlijk liever 21 minuten op de bank liggen. Ohja...en bier drinken natuurlijk.
Use the search-button lad. |
Citaat:
|
Verschilt per soort.
|
Citaat:
...en het ligt eraan wat ik gegeten/gedronken heb vantevoren ...etc ...etc ...etc |
na een lekker joint.. voel ik me stoont!
- gevoel dat er een doek oid over me hangt dat heel zacht naar beneden trekt (moeilijk uit te leggen, maar het lichamelijke zegmaar) - alles is een groot avontuur (zelfs op m'n fiets voel ik me soms de koning op een voertuig) - af en toe trekken m'n mondhoeken naar boven, kan k niet meer stoppen met m'n big smile dat soort dingetjes |
Ik voel me altijd sloom, als ik al moe was veeeeel moe-er, met sterke drank erbij gaat dat effect soms weg. Voor de rest vaak blowen is voor mietjes (n) :mad: :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s
En natuurlijk stoned :confused: |
ik voel me dan september
|
get lost
|
vooroordelen zijn pas voor mietjes..
|
stonede mietjes (n)
|
ik blow niet :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niet blowen is inderdaad :nono:
ken maar weinig mensen die al sinds hun 12e blowen.. dus het kan nog goed komen :D |
Ikzelf voel me altijd een beetje leeg in mn hoofd hoe dat verder gaat licht eraan hoe ik me ervoor voelde. Was ik vrolijk dan word ik nog vrolijker en word ik, actief naja actief ik wil iets te doen hebben. Poolen ofzo :). Was ik niet vrolijk dan ga ik zitten denken en voel ik eigenlijk weinig meer behalve de gedachte die in mn hoofd rond gaat.
|
voelt GOED! (y)
|
Citaat:
|
toevallig katje, bij mij smaakt altijd alles paars
|
tiswat met paars :nono:
|
fuck paars
paars is kut |
abhängig...abhängig
|
Citaat:
|
Enkel op 40 graden.
|
ja, maar gedeeltelijk, dus dat is echt kut.
krijg je van die paarse vlekken enzo :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
mja, maar dat vergeet ik meestal.
ga nu ff onder de douche met de staalborstel, dat is het enige dat nog een beetje werkt. |
Citaat:
|
mja, prioriteiten...
beetje plastic eromheen kan wel. |
paraplu!
|
soms trek ik mn duikerspak aan onder de douche :cool:
|
Citaat:
|
mijn mama heeft een bubbelbad & turks stoombad thuis :D
maar ik zal het toch met een douche moeten doen hier |
Citaat:
|
nope, maar ik zit toch binnen enzo
|
Citaat:
|
:nono: spemmers
|
Citaat:
|
Citaat:
:bloos: nouja... meestal dan he |
Ik voel me ongeveer zoals ik me voel na 5 biertjes en 2 joints, alleen dan zonder de biertjes :p
Uhm nee, ik voel me rustig. Ik kan lang staren en soort van wegdromen. Ik denk meestal veel na over de wereld en mezelf. Ik krijg meestal trek in een lekker koud biertje ;) |
Citaat:
|
van wiet voel ik me meestal niet chill, ge er erg van schokken enzo en dat is niet leuk, dus dat rook ik bijna nooit, paar trekjes kan ik nog wel aan.
Bij hasj kan het heel erg verschillen, soms word ik supergeil, bijna altijd krijg ik een ontzettende vreetkick en ik voel me heel loom, wel chill dus.:) |
als ik heb geblowd voel ik mij zoals altijd
|
dood?
|
:d
|
gewoon een keer waterpijp roken, dan word je veel stoneder ;)
je hebt helemaal niks aan die joints :p maar ik voel me dus gewoon relaxt, licht in me hoofd, heb zin om mensen te kutten etc. |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:54. |