![]() |
[FTP] Plaatjes uploaden
Hoi,
Om avatars en plaatjes en dergelijke up te loaden zoek ik een website waarop dat makkelijk kan. Ik gebruikte eerst koelkastplaatjes server en nog een andere, maar die gingen na een maand plat... lekker is dat (n) Uploader.tk werkt ook niet meer. Weet iemand een stabiele die er al tijden is en geen problemen geeft? Bedankt. |
|
Oh nou sorry hoor (n)
|
Citaat:
|
Nou ik heb ze even doorgekeken (gezocht op plaatjes uploaden) en je hebt er wel kaas van gegeten zo te zien, maar al die sites zijn dus off... en dat bedoel ik dus. Is er een die niet off gaat na een maand?
|
Zoek eens alleen op uploaden..
:| |
En voordat hier net als bij die andere topics (waar dus niets in staat) dicht gaat, al jullie eerder gegeven sites zijn down!
picserver.tk is op dit moment ook down, de site is er wel maar de pics niet. Dat er zoveel geld nodig is om dat ding up te houden geeft ook maar weer aan dat ze daar niet langer dan een maand zullen staan omdat de site dan helemaal weg is. Dus voordat er weer gezeken wordt, kan iemand me één goede site geven voor avatars en plaatjes uploaden? Niet zo'n stom MSN fotobook ofzo. |
|
Ik de search had je kunnen vinden dat er genoeg sites zijn die dat kunnen zoals lycos, je hebt zelf internet en dus hoogstwaarschijnlijk ook website ruimte die snel en betrouwbaar is...
|
Citaat:
webspace upload kun je meestal alleen binnen de site gebruiken en bij lycos krijg je spy. |
Citaat:
|
Ja lekker is dat zet je er 20 plaatjes op krijg je van de een op de andere dag kruisjes (n)
|
Citaat:
Vast niet, ik had geen zin meer andermans dingen te betalen.. |
Begin er dan niet aan....
|
Citaat:
En mensen hebben er vaak zat nuttig gebruik van gemaakt.. |
|
Citaat:
Moeilijk hé dat zoeken met google.nl? :s |
Citaat:
|
nee, idd, ff overheen gelezen, kan gebeuren :)
maar is dit wat: www.photobucket.com of is die ook al genoemd en heb ik er weer overheen gelezen? :) |
Je kunt deze ook tijdelijk gebruiken:
http://www.dump-zone.tk/ user: test pass: test Ik heb namelijk nog een aantal gig voor verkeer over.. wanneer het wat krap wordt grijp ik in. zover is het nog lang niet. have fun |
Citaat:
Overigens moet je het gegeven paard van ********** niet in de mond kijken, het zijn gratis diensten dus als je 100% zekerheid wilt, zet dan zelf een service op voor jezelf... |
euh
upload.cryptapix.nl is van mij en dat is NIET hetzelfde als dutch-ix mijne is voorlopig wel up aangezien ik de bandbreedte neit hoef te lappen :P |
www.smartgroups.com
Heb je gelijk ook nog een fotoboek. :p En 20 mb opslagruimte ofzo. Meer dan picserver.tk.:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Offtopic:
Citaat:
(ja, ik erger me er soms aan dood) |
Citaat:
(ik ken persoonlijk van die mensen, geef je ze een site over het onderwerp, zijn ze nog niet blij, moet je ze zelfs zeggen precies waar op welke pagina alles staat))) |
Deze vraag komt iets te vaak langs. ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44. |