![]() |
You Fail Me
is gelekt :cool:
Eerst DEP en een dagje later Converge, het kan niet op. |
dat was ik dus, anyhow hij is vet.
|
:confused:
|
Converge - You Fail Me
zo duidelijk? Converge = vet You Fail Me = nieuwe cd noizemetalcoredinges. |
Citaat:
|
weet ik veel dat die nieuwe zo heet:o
ik heb trouwens een converge tshirt besteld bij die fok postorder shizzle lostandfound en hij is nog steeds niet binnen :mad: evenals mijn atdi shirts :( |
Citaat:
|
Hij is erg goed inderdaad, hoewel hij me niet zo omver blaast als Jane Doe. En ik denk dat ze nooit meer over Jane Doe heenkomen.
|
^what he said
|
Citaat:
Maar ik ben het met je eens als je zegt dat een Concubine-killer een beetje ontbreekt :D |
ben benieuwd
|
Citaat:
|
Citaat:
Jane Doe is ook meer een eenheid als ander werk. Het sluit allemaal naadloos op elkaar aan. Brengt je bruut geweld en trage meeslepende echt "crushing" nummers(zoals bijv. het titelnummer). Ik hou van deze plaat en kan er nog een a4 over vol lullen, maar dat zal ik jullie besparen :) In het genre(als je daarvan kunt spreken met Converge....league of their own) een onovertroffen plaat wat mij betreft. |
vette plaat .
|
moet m nog luisteren
|
Ik heb hem nu een keer geluisterd en hij komt erg goed over moet ik zeggen. :)
|
Citaat:
Dat er nog steeds mensen zijn die het aandurven op bij Lost & Found te bestellen... |
Hahaha. Lost and found. Bestel gewoon bij de band zelf(www.deathwishinc.com). Vast nog cheaper ook.
|
lost & found? haha
|
haha :) das lang geleden dat ik daar spul bij bestelde
|
daar weiger ik spullen te kopen.
Zal die nieuwe plaat eens downen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze kunnen found beter weglaten dude.
|
Ik bestelde ook altijd bij lost&found, kreeg wel vaak gratis cds enzo (y)
|
|
Citaat:
|
moet em nog downloaden
|
In de winkel is hij dezelfde prijs. Goeie zaak ook al koop ik t vinyl :) Wel karig artwork overigens.
|
Citaat:
|
hm ik denk niet dat ze jane doe kunnen overtreffen want dat is echt een sublieme plaat. ik denk dat dat de hardste plaat is die ik ken. maar goed kben alsnog wel benieuwd
|
Die nieuwe plaat is geen Jane Doe, is geen Petitioning the empty sky, maar wel erg goed. Toch kan ik er niet echt into raken. Artwork is schandalig voor Bannon begrippen.
|
Citaat:
|
plaat vind ik super. Heeft een wat meer doom achtige inslag vind ikzelf. Het klinkt allemaal wat duisterder dan voorheen. Zal wel met Bannon's persoonlijke escapades te maken hebben.
Vind het artwork best ok eigenlijk. Wel wat minder dan voorheen, maar toch heeft het wel wat. |
Die prijs heeft volgens mij met Epitaph te maken want de nieuwe Hot Water Music kost ook zoiets
|
Duisterder? Vind ik juist niet eigenlijk, maarja :)
|
wat ik er tot nu van gehoord heb vind ik het veel nieuwe gave dingen hebben die ik nog nergens eerder gehoord heb.
|
sjeez, ik wist niet eens dat hier een topic over was
hij=vet. ik heb hem nog niet te vaak geluisterd. stond op mn oude gecrashte computer...:mad: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09. |