![]() |
klaarkomen bij jongens
als een jongen klaarkomt, is er dan altijd een zaadlozing of bestaat er ook zoeits als 'droog' klaarkomen?
ik heb een jongen al een paar keer afgetrokken, maar nog maar 1 keer met sperma, hoewle ik dacht dat hij toch vaker orgasme's gekregen heeft bij me. kan dit? |
Droog klaarkomen bestaat niet echt, je kunt het wel net voor het feestje afkappen, zodat je toch even een fijne golf voelt zeg maar, maar dat is niet zo sterk als het uiteindelijke orgasme. Ook kan het gewoon lekker zijn - mag dat niet bij een gast ?
|
de enigste keren dat ik kan klaar komen dat er weinig uitkomt (er komt altijd wel wat uit) is dat je al 5 keer gekomen bent ofzo en dan nog een keer maar dan nog komt er wel wat uit dus droog klaarkomen mmmz vind het beetje vaag maar kan bij iedereen verschillend zijn natuurlijk :)
|
Het is wel mogelijk, maar 't gebeurt een beetje bijna nooit, behalve dan bij jongens die nog geen sperma hebben maar wel masturberen.
Een jongen/man kan trouwens ook zaad lozen zonder een orgasme te voelen. Er is een apparaatje dat de prostaat zo kan stimuleren dat ook mannen die vanaf hun middel geen gevoel hebben een zaadlozing kunnen hebben, zodat ze kinderen kunnen krijgen. En er is ook een of andere aandoening waarbij het fysieke orgasme wel plaatsvindt maar je er niets van voelt, komt ook bij vrouwen voor. |
D'r komt altijd wel wat uit, en das het enige correcte antwoord. Als er nix uitkomt is het gefaked :)
|
Hmm. Vreemd. Volgens mij nept hij zijn orgasme dan. Ik zou niet weten wat het anders zou kunnen zijn. Misschien een disorder ofzo?
|
Bij een meervoudig orgasme kan een jongen eerst paar keer klaarkomen zonder te spuiten. like me
|
Citaat:
|
Het kan wel degelijk, 'droog' klaarkomen
|
Citaat:
|
het kan wel.... maar vraag me niet hoe... ik weet wel dat het UITZONDERLIJK moeilijk is, al dan niet onmogelijk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
-geen ervaring- |
Sorry, maar ik vind het helemaal niet moeilijk.
|
als je, net voor je hoogtepunt, hard op je perineum gaat duwen, spuit je niks maar heb je nog wel een orgasme...
je perineum zit tussen de anus en het 'einde' van je balzak voelt wat geribbeld |
ah, maar als hij wel spuit is het bijna 100% zeker dat hij een orgasme heeft gekregen, klopt dat?
de andere keren werd hij wel "vochtig" maar geen sperma. en geen orgasme dus.? |
Citaat:
|
Citaat:
edit: t is mn vriendje niet (meer) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
u have been faked
|
Citaat:
I wish ;) |
20 keer aftrekken, dan is het zaad op, maar spuit het bloed er hardcore uit.....
ook niet echt droog.. |
Citaat:
|
Dat is helemaal niet onmogelijk! Als hij die dag meerdere keren is klaargekomen kan er alleen een heel, heel klein beetje vocht (een soort voorvocht, wateriger dan sperma) uitkomen.Dat heb ik zo vaak meegemaakt. Ruk je maar eens 8 keer achter elkaar (ja dames, 8 keer ;) ) en verbaas jezelf.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
droog klaarkomen kan.. maar zal niet vaak gebeuren, het kan zijn dat je een gevoel van orgasme hebt, maar dat het net niet voledig is, waardoor er geen sperma vrijkomt, net iets langer rukken meid :p
|
Citaat:
biologische verklaring: omdat je dan een grotere kans op bevruchten hebt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder kan een man ook een droog orgasme krijgen door stimulatie van de prostaat. De prostaat kan je stimuleren door in de anus bijvoorbeeld een 'kom' gebaar te maken met een vinger. Maar je kan je vast ook wel voorstellen dat als je alleen op deze manier stimuleert het niet echt prettig is. Dan is er nog een mogelijkheid. Het kan wel zo zijn dat een jongen een droog orgasme krijgt, zonder dat hij spuit of wat dan ook. Zelf heb ik dat al een paar keer gehad. Het geeft even een heel fijn gevoel, maar ik wil daarna wel nog door gaan waarna het 'echte' (eind)orgasme veel heftiger is. Helaas heb ik geen idee hoe ik dit kan controleren, t gebeurt gewoon. Tja en als laatste heb je natuurlijk dat je extreem veel klaarkomt. Op een gegeven moment komt er dan helemaal niks meer uit omdat er niet optijd nieuw vocht is bijgemaakt. Maar op zo'n moment is het ook niet echt meer lekker. |
Citaat:
Citaat:
|
Lieverds, niet zo chatten...:o
|
Er bestaat wel degelijk een droog orgasme, maar dat vergt veel oefening en is dus niet 'gewoon soms tijdens de sex' ofzo. Een droge zaadlozing bestaat niet (dat is een tegenstrijdigheid), maar wat wel bestaat is als de jongen al een keer of 7, 8 keer is klaargekomen, er simpelweg geen zaad meer voorhanden is om te lozen.
|
Droog klaarkomen bij jongens kan volgens mij best hoor. Het hangt een beetje van de manier van aftrekken af, maar als je op een bepaalde manier stimuleert vlak voor het orgasme kun je de hoeveelheid kwak aardig beinvloeden. En als ie zich vaak rukt dan zal er idd ook niet veel meer overblijven.
Als die jongen echt klaarkomt (zwaarder ademen, gezicht verkrampt, penis schokt) dan merk je het toch daaraan? Als ie alleen een beetje vochtig werd dan is de kans groot dat ie niet is gekomen. |
http://www.unieboek.nl/boeken/show.php?boek_id=668
Ik dat boekje (het hoofdstuk voor mannen geloof ik) staat ook dat mannen door bepaalde spiertrainingen orgasmeren kunnen zonder te lozen. Ook tijdens seksuele interkoers. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:51. |